Podtlak v nadrzi
Moderátor: Colommbo
Podtlak v nadrzi
Zdravím, mel bych dotaz. Občas me při akceleraci mezi 2700 a 2900 otáček začne cukat auto. Pouze v rozmezi těchto otáček. Bylo mi řečeno že to dela Podtlak v nádrži. Je pravda ze tankuji v módu plna-plna a když otevřu prázdnou nádrž tak to opravdu hodně cucne. Ale je možné aby to tohle delalo? V nadrzi je nejaky ventil pro vyrovnání podtlaku? Auto focus c max benzin 1.8 rv. 2006
Re: Podtlak v nadrzi
Ne, tím to být nemůže, tedy pokud je ten ventilek udržující podtlak na určité hodnotě v pořádku. Ale i kdyby, dojde spíše až k deformaci nádrže, než k přerušení dodávky paliva.
Re: Podtlak v nadrzi
Ale muze Jerry,uz jsem se s tim setkal..Zkusil bych jezdit s povolenym vickem nadrze,jestli bude rozdíl.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Podtlak v nadrzi
A co ty otáčky, NOVONE, nepřipadá ti to ani trochu divný?
Re: Podtlak v nadrzi
No ještě celkem nízké,aby tomu chyběla šťáva..To spise svicky,kable,civka a snimac otacek klika,vacka.Tezko takhle spekulovat.Jerry3 píše:A co ty otáčky, NOVONE, nepřipadá ti to ani trochu divný?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Podtlak v nadrzi
Kouknul bych i na palivový filtr.
Re: Podtlak v nadrzi
Natankuji plnou - ujedu 100 km, zkusím povolit vicko a psoukne. Už jsem s tím laboroval a opravdu se mi zdá že pokud odpustím podtlak tak to necuka??? Povolil jsem vicko a uvidim:-) každopádně s tímto autem jezdi manželka a ja jen obcas a ona tohle prostě neresi:-) (už takhle jezdila s děravý výfukem i silentblokem motoru).. Takže nějake kontinualni pozorování chování auta nepřipadá v uvahu:-) ale díky moc za rady...
Re: Podtlak v nadrzi
Palivovy filtr jsem chtěl vymenito ale mechos mi řekl že se neměni protoze je součástí nádrže? ??
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlak v nadrzi
Já se setkal s tím,že špatné odvětrání nádrže způsobilo to,že benzín netekl resp ano,ale velmi pomalu. Bylo to jak jinak než na moto s karbcem. Po ujetí cca 500 metrů to chcíplo. Chvíli počkat a takto se to opakovalo (vždy se pomalu naplnily plovákovky a pak se zase vyjely. Ale to co popisuješ nebude ono,protože jak píše Jerry,tak toto absolutně nemá vliv na otáčky. Resp největší problém by si měl při plných točkách nebo ještě jinak. Při velké zátěži s otevřenou klapkou. Což nebude tvůj případ ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Podtlak v nadrzi
Koukal jsem do keliny a opravdu jsem ho nenašelHlavik píše:Palivovy filtr jsem chtěl vymenito ale mechos mi řekl že se neměni protoze je součástí nádrže? ??
Re: Podtlak v nadrzi
Palivové filtry byvají někdy součástí horniho deklu palivového čerpadla (v nadrži). Alespoň u Jimnyho a HR-V to tak mám. Vyrobce doporučuje výměnu po ujetí 250.000 km. Není nad baňku v potrubí u nadrže. Tomu věřím víc (hlavně v době E10 apod.).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlak v nadrzi
Je to ta horší verze,ale je to vlastně stejný,jako na některých moto ...
BMW R1150 GS
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BBD236F
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BBE5AD8
Aprilia RSV1000
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BA8D738
BMW R1150 GS
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BBD236F
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BBE5AD8
Aprilia RSV1000
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BA8D738
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Podtlak v nadrzi
Tohle vypadá jako ještě rozumné řešení. U takto koncipovaných osobních aut je filtr paliva součástí celého vršku, tedy i natrubků a krytky. Cena je strašná (krom "ultra" pirátů), ve vztahu ke klasickému filtru.
https://www.google.com/search?q=suzuki+ ... oxX3C-l1QM:
https://www.google.com/search?q=suzuki+ ... oxX3C-l1QM:
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Podtlak v nadrzi
To pak musíš kuchnout a dát externě
Re: Podtlak v nadrzi
Jedině někde u motoru... Podlaha je plochá, jak 13 a palivové trubky neskýtají nikde dole zákoutí k umístění. Jak jsem psal, auto jezdilo i s filtrem starým 13 let a 150.000 km na hrbu
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40