Nehody - pre výstrahu!
Moderátor: Colommbo
Re: Nehody - pre výstrahu!
Co to je za kravinu? Kdo ti tohle řekl? Vina nemůže být na straně manželky, tohle je jasný případ nedodržení bezpečné vzdálenosti, nebo nevěnování se řízení!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Musíš na to nahlížet žensky, Toníku, a v tom případě je vina jednoznačně, jak píše Mirek...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Ani další Toník nechápe, pokud by tam nebylo to "žensky".
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Nehody - pre výstrahu!
Pardon, já přehlédl že Míra psal "dle jejího soudu". V tom případě už mlčím, nepíšu, neprojevuji se.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Nehody - pre výstrahu!
Ano, ten "ženský pohled".
Vloni se moje kolegyně (jiná) ocitla v pozici "té vzadu". A prezentovala to úplně stejně: vina prý na straně "té vpředu". Celková škoda téměř 100 tis. Kč.
Moje interpretace podobných situací s účastí dvou řidiček:
- Ta vpředu dlouho váhá, zda ještě projet, nebo už ne, a na poslední chvíli se rozhodne pro to druhé, což je provázeno zadupnutím pedálu brzdy do podlahy; ta vzadu nedokáže váhavost té vpředu správně "číst", natož na ni včas zareagovat, a prda do kufru je tudíž neodvratná.
Dnes ráno jsem pozoroval chování řidičky staršího ročníku v pruhu po mé pravici: akcelerovala proti červené na semaforu před námi, aby dobrzďovala před kufrem auta na světlech již stojícím tak, že se doslova zavěsila do bezpečnostního pásu; naopak nepřidala v momentě, kdy přidal mohla a měla, aby zvýšila kapacitu průjezdnosti křižovatkou. Poslední dobou ostatně pozoruji obecný trend, kdy ženy a starší muži soutěží v tom, kdo se dokáže v křižovatce zdržet déle.
Vloni se moje kolegyně (jiná) ocitla v pozici "té vzadu". A prezentovala to úplně stejně: vina prý na straně "té vpředu". Celková škoda téměř 100 tis. Kč.
Moje interpretace podobných situací s účastí dvou řidiček:
- Ta vpředu dlouho váhá, zda ještě projet, nebo už ne, a na poslední chvíli se rozhodne pro to druhé, což je provázeno zadupnutím pedálu brzdy do podlahy; ta vzadu nedokáže váhavost té vpředu správně "číst", natož na ni včas zareagovat, a prda do kufru je tudíž neodvratná.
Dnes ráno jsem pozoroval chování řidičky staršího ročníku v pruhu po mé pravici: akcelerovala proti červené na semaforu před námi, aby dobrzďovala před kufrem auta na světlech již stojícím tak, že se doslova zavěsila do bezpečnostního pásu; naopak nepřidala v momentě, kdy přidal mohla a měla, aby zvýšila kapacitu průjezdnosti křižovatkou. Poslední dobou ostatně pozoruji obecný trend, kdy ženy a starší muži soutěží v tom, kdo se dokáže v křižovatce zdržet déle.
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Průjezdy křižovatkou po rozsvícení příslušného světelného signálu jsou tím, co mě ve městech se*e úplně nejvíc...! Lidi chrápou, čuměj bůhví kam, než se rozjedou, to by vyrost kedlub a když už se jim to podaří, couraj se jak na pohřbu a křižovatkou projede polovina aut, než by mohla. A do toho ještě ty (nevypnuté) S/S systémy. Pak je všude přecpáno. Za to bych tlouk montpákou do hlavy...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Mě se líbí semafory v Rakousku, kdy zelená začne blikat než se objeví oranžová. Ta je sice už jen okamžik ale vím, že se rozhoduji ještě na zelené a ne oranžové.
A dodržování bezpečné vzdálenosti ve městech, nechám si rezervu jak vesničan a už se mi do čtyřmetrové mezery nasere dodávka. Prostě pořád ve střehu.
A dodržování bezpečné vzdálenosti ve městech, nechám si rezervu jak vesničan a už se mi do čtyřmetrové mezery nasere dodávka. Prostě pořád ve střehu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Nehody - pre výstrahu!
Blbý je, když si na to zvykneš...tonny píše:Mě se líbí semafory v Rakousku, kdy zelená začne blikat než se objeví oranžová.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Kurde to se rozproudila debata. No asi takhle,ještě jsem neviděl záznam z kamery,ale preventivně jsem manželce vynadal,ono to není na škodu. Nicméně ta křižovatka (T)je poměrně dlouhá,ze všech stran 3 pruhy a dost se tam soutěží o zlatý volant,takže rozumím tomu,že chtěla radši zastavit,aby ji nějaký nedočkavec,co se rozjíždí na oranž (občas i na červenou) nesestřelil. Naprosto úžasná byla argumentace té v závěsu,že prý to mohla klidně projet. No nic,auto už je objednáno na 11.7.do servisu,dostane nový nárazník a pravý plastový podběh,který tam samozřejmě nechala,jak byla vyklepaná. Být to staré Saxo,tak bych měl starostí víc a sháněl nárazník někde na vrakovišti.A aspoň si vyzkoušela,jaké to je,když se srazí 2 auta.
Jinak mně se velice líbí italský systém semaforů,při rozjezdu není oranž,ale po červené rovnou zelená.Zprvu jsem na to koukal jak blázen,ale po zkušenostech z italským temperamentem tomu rozumím.
Ale zpátky k nehodě,zhlédl jsem záznam z kamery,bylo to jak jsem myslel a ''pochvala'' byla na místě. Já bych spíš přidal a projel to,manželka holt zastavila,baba byla přilepená na prdel a nestačila zabrzdit.Samozřejmě se cukala,ale po oznámení,že záznam předáme policii,ať to tedy vyřeší,tak otočila jak na obrtlíku. Ono to má i své pozadí,v rámci finanční úspory má obě auta pojištěná pan manžel na sebe,to je přesně to,čemu jsem se já vyhnul,když paní začala jezdit. Počáteční úspora přijde jaksi vniveč a má malus na obě,což nepotěší.
Jinak mně se velice líbí italský systém semaforů,při rozjezdu není oranž,ale po červené rovnou zelená.Zprvu jsem na to koukal jak blázen,ale po zkušenostech z italským temperamentem tomu rozumím.
Ale zpátky k nehodě,zhlédl jsem záznam z kamery,bylo to jak jsem myslel a ''pochvala'' byla na místě. Já bych spíš přidal a projel to,manželka holt zastavila,baba byla přilepená na prdel a nestačila zabrzdit.Samozřejmě se cukala,ale po oznámení,že záznam předáme policii,ať to tedy vyřeší,tak otočila jak na obrtlíku. Ono to má i své pozadí,v rámci finanční úspory má obě auta pojištěná pan manžel na sebe,to je přesně to,čemu jsem se já vyhnul,když paní začala jezdit. Počáteční úspora přijde jaksi vniveč a má malus na obě,což nepotěší.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Nehody - pre výstrahu!
Když ono to v Itálii funguje poněkud jinak, než všude jinde (v Evropě): zelená neznamená, že mám přednost, a červená neznamená, že nemohu jet.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Tak okolo Lignana,kam jezdím už jsou poněkud kulitovaní,ovšem při přejezdu na Gardu jsem se místy nestačil divit.Jako,že mě vezme přes dvojitou plnou někdo na mašině mě neudivuje,ale že tam někdo pošle i auto před vracečkou to mě tedy docela překvapilo. Samozřejmě jsem oněm věděl,bo koukám permanentně za sebe,takže jsem přibrzdil a vešli jsme se,ale předohlíd by měl asi big problem.Jerry3 píše:Když ono to v Itálii funguje poněkud jinak, než všude jinde (v Evropě): zelená neznamená, že mám přednost, a červená neznamená, že nemohu jet.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Nehody - pre výstrahu!
Neviem, prečo si niekto dobrovolne komplikuje „životné“ situácie. Na staré Saxo mi minulý rok zohnal nárazník originálny servis, takisto ho nalakovali a namontovali, nestálo ma ani cent. Len trocha viac námahy vypátrať vinníka, ktorý ušiel z miesta opretia auta o auto.
K jazdám, prejazdom, pohýnaniam sa zo státia (a pod), nemám ani energiu ich opisovať, vždy s novým sadnutím do vozidla (alebo aj z pešieho pozorovania) konštatujem, že percento debilov/debiliek je neustále vyššie, a ani zácpy by nemuseli byť také ako ich poznáme- mohli byť polovičné-tretinové, pri normálnej jazde.lengy60 píše:Být to staré Saxo,tak bych měl starostí víc a sháněl nárazník někde na vrakovišti.A aspoň si vyzkoušela,jaké to je,když se srazí 2 auta.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Nehody - pre výstrahu!
S nehodami to teda úplně nesouvisí, ale včera jsem navštívil Aviatickou pouť v Pardubicích. Pěkná akce, až na to, že jsme strávili na příjezdu 70 minut v koloně, protože poplatek za parkování pro veškerá! přijíždějící auta vybírali dva maníci. Jeden kasíroval a druhý dával lístky...
Někdy mi přijde, že v tomhle státě přemýšlí jeden člověk z deseti
Někdy mi přijde, že v tomhle státě přemýšlí jeden člověk z deseti
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Nehody - pre výstrahu!
Kdyby až tak, bylo by to ještě prima.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Člověče, tak jsem o tom nepřemýšlel. Dnes už jen moje, manželky i synovo jsou psány na mne. Zatím no problém ale určitě k zamyšlení. Samo včetně oprav, TK a placení pojistek.lengy60 píše: Počáteční úspora přijde jaksi vniveč a má malus na obě,což nepotěší.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40