Pokračování je Pavle u "Tebe" ve vlákně oktavka-i-rs-1-8t-pneu-chip-brzdy-6-ti- ... 7-256.htmlPavelRS píše:Tak už taky v RSu přimazávám Vervu 100 s Wynn's, tak jsem zvědavý jestli si něčeho všimnu alespoň v rámci placebo efektu.
aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Libor> čiernu koncovku som si tu dnes vyhladával (vedel som že sa viackrát preberala v rôznych vláknach), napr svara spomínal že oproti Wynns (s ním vôbec) mu VIF začierňuje výfuk.
Jezdím v současné době opět na 95 OMV. Aditivuji VIFem. Mám ještě zbytek. Hlavně dodržet
poměr dávkování. Jinak je motor zdechlina. Koncovku už nějak neřeším. Snad to má smysl.
Do motoru nevidím. Chod teplý i studený vyrovnaný, bez kolísání otáček. To má ale syn na
Fabii 1,4 16V taky a má najeto 245 000 km. Najeto po okreskách s velmi hrubým zacházaním
a nikdy nebyl použit aditiv do benzínu. Jenom benzin tak jak teče ze stojanu. Je pravda,
že obyč, neaditivovaná 95ka po dodatečném přidání VIFu, motor trochu zklidní, co se hluku
týká. Zřejmě vliv mazivostní složky. Jak moc čistí si netroufám odhadnout. Ucpání trysky
v karbci u sekačky nezabránil.
Jezdím v současné době opět na 95 OMV. Aditivuji VIFem. Mám ještě zbytek. Hlavně dodržet
poměr dávkování. Jinak je motor zdechlina. Koncovku už nějak neřeším. Snad to má smysl.
Do motoru nevidím. Chod teplý i studený vyrovnaný, bez kolísání otáček. To má ale syn na
Fabii 1,4 16V taky a má najeto 245 000 km. Najeto po okreskách s velmi hrubým zacházaním
a nikdy nebyl použit aditiv do benzínu. Jenom benzin tak jak teče ze stojanu. Je pravda,
že obyč, neaditivovaná 95ka po dodatečném přidání VIFu, motor trochu zklidní, co se hluku
týká. Zřejmě vliv mazivostní složky. Jak moc čistí si netroufám odhadnout. Ucpání trysky
v karbci u sekačky nezabránil.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
No, já teď udělal trošku změnu a testuji jiný set up.
Použil jsem aditivum od Millersů (díky Pitrisi) a natankoval BA95 bez bio složky. Mám ještě málo najeto na soudy (250 km), po dvou nádržích budu chytrejší. Sám jsem zvědavý.
Použil jsem aditivum od Millersů (díky Pitrisi) a natankoval BA95 bez bio složky. Mám ještě málo najeto na soudy (250 km), po dvou nádržích budu chytrejší. Sám jsem zvědavý.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9940
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
BA95 bez bio složky - to je konkrétně co, Libore...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Používám apku od Eurooilu a nedávno jsme tu rozebírali, že u nafty a BA95 uvádějí v té apce i pár údajů, mj. o procento obsahu biolihu (ověřili jsme si, že údaje zde aktualizují). Zajel jsem si pak kousek za Ostravu na benzinku, kde měli dle apky BA95 s 0% obsahem biolihu a natankoval. Tak snad nekecají (fronty tam měli slušné). Stáčecí lístek jsem nevyžadoval.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9940
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Eurooil pumpu máme hned ve vedlejším městečku a tankuju prakticky výhradně tam. A co jsem se někdy loni párkrát ptal na údaje v dodacích listech, dycky v benzínu biosložka byla, kolem 4-5%.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Taky mám asi 3 km od baráku jednu EO benzínku. V ten den, kdy jsem chtěl aplikovat Millerse, tam však dle apky mělo být v posledním závozu 4.9% bia. Tak jsem koukl na další a zajel o 20 km dál, kde mělo být 0%.
Fakt netuším, jestli lžou, nebo ne. Ale podíl bia by neměl být pevně daný, ale paušálně k výtočím celé "distributrské" firmy, ne? Alespoň tak to prezentují na webech.
Fakt netuším, jestli lžou, nebo ne. Ale podíl bia by neměl být pevně daný, ale paušálně k výtočím celé "distributrské" firmy, ne? Alespoň tak to prezentují na webech.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Na EO se občas zadaří a mají benzin s nízkým podílem BIO. Také to sleduji, ale zatím jsem chytil nejméně 1,7%. Otázka je, kolik tam měli v tanku ještě z předchozího plnotučnýho závozu a kolik načerpali nového. Pak poměr vůbec nemusí sedět.
Ale pořád lepší, než 4,9%.
Ale pořád lepší, než 4,9%.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Ono ta koncovka může být černá i z toho VIFu. Nejsem chemik, ale Benzínová frakce (ropná),
hydrogenovaná těžká , naftalen , Parafiny (ropa), normální C5-20 mi přijdou jako trochu komplikovanější struktury a nemusí se tak úplně spálit, pak si mohou kondenzovat.
http://www.vif.cz/files/files/bezpecnos ... aditiv.pdf
Ve fobii jsem ho dával, poznal jsem to, motor se dal více podtáčet a lépe se z podtáčení zvedal.
hydrogenovaná těžká , naftalen , Parafiny (ropa), normální C5-20 mi přijdou jako trochu komplikovanější struktury a nemusí se tak úplně spálit, pak si mohou kondenzovat.
http://www.vif.cz/files/files/bezpecnos ... aditiv.pdf
Ve fobii jsem ho dával, poznal jsem to, motor se dal více podtáčet a lépe se z podtáčení zvedal.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Ahojte, neviete čo sa postupne deje s VIFom Super benzin?
Čím novší, tým redší a svetlejší....
Dávno bol ako lesný med, potom ako lacný kvetový a redší, a dnes som otvoril plechovku a je to ako omastená voda....
Máte info, žeby zmenili receptúru alebo niečo také?
Čím novší, tým redší a svetlejší....
Dávno bol ako lesný med, potom ako lacný kvetový a redší, a dnes som otvoril plechovku a je to ako omastená voda....
Máte info, žeby zmenili receptúru alebo niečo také?
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Jo kamaráde, už ani včely nejsou co bejvaly
Ne - vážně: Jestli změnili recepis se asi musíš zeptat u výroce.... Něco snad dělali se 125 ml balením.
Ne - vážně: Jestli změnili recepis se asi musíš zeptat u výroce.... Něco snad dělali se 125 ml balením.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
presne tak....
No niečo, určite robili aj s veľkým balením, na Hyundai Clube je o tom veľká téma, snáď to tu môžem dať, ale je to z roku 2015... https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=161&t=30904
Dnes som bol veľmi prekvapený. Opäť svetlejší ako minule. Ak niečo nahradili, vylepšili a funguje to rovnako...budem veľmi rád. Len aby...
No niečo, určite robili aj s veľkým balením, na Hyundai Clube je o tom veľká téma, snáď to tu môžem dať, ale je to z roku 2015... https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=161&t=30904
Dnes som bol veľmi prekvapený. Opäť svetlejší ako minule. Ak niečo nahradili, vylepšili a funguje to rovnako...budem veľmi rád. Len aby...
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Vyčkaj času, jak hus k lasu, či jak hus klasu... nečítal si miestne príspevky o Vife? Pomaly ho odlievaj, a tak po polroku (ak vydrží roku+) kukni na farbu, zo svetlej zvykne byť postupne zmenená hustá archívna hnedá.
Odfoť si pri rovnakých svetelných a časovo-uzávierkových tepelnofarebných podmienkach vzorku po otvorení a neskôr po dozretí, to bude istota.
Odfoť si pri rovnakých svetelných a časovo-uzávierkových tepelnofarebných podmienkach vzorku po otvorení a neskôr po dozretí, to bude istota.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
čítal, ale dávnejšie
skúsim, je však pravda, že starší vif sa mi zdal oveľa tmavší aj po otvorení čerstvého balenia. Mne pollitrová pixla vydrží tak 4 mesiace max.
skúsim, je však pravda, že starší vif sa mi zdal oveľa tmavší aj po otvorení čerstvého balenia. Mne pollitrová pixla vydrží tak 4 mesiace max.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Tiež som mal dávnejšie obsah piksle viac do hneda už po kúpe (tmavooranžová postupne zhnedla), v neskôr kúpenej bol obsah dosť číry (jemnú farbu si už nepamätám, možno žlto-zelená), tá bola postupne hnedá tiež (pozorované už v priebehu roka 2016, cca 2-3 mesiace od otvorenia).
Možno im len v minulosti VIF s rovnakým zložením, chvílu dlhšie odstál v továrni (napr vo velkých zásobníkoch aj so vzduchom), že stihol zmeniť farbu už do prvotného otvorenia plechovky/malého balenia a medzitým mohli zlepšiť procesy plnenia.
Vif mávam dlhšie nielen kvôli málo km; ešte som ho dávkoval väčšinou len polovicu, alebo nie vždy (liate iné prísady). Malú vzorku (5-10ml) si môžeš od novoty vždy odliať do niečoho priesvitného aj na pozorovanie, z každého balenia každé 4 mesiace, zachované napr na 2-3 roky.
Tak by sme sa dozvedeli asi najviac.
Vlákno z hyundai, kde sa pozorovatelia začali sťažovať na svetlosť začalo už v roku 2015, a keď si klikneme len na jeho prvú a poslednú stranu (2018) akoby sa nič nezmenilo, plynule pokračujú o tom istom .
Možno im len v minulosti VIF s rovnakým zložením, chvílu dlhšie odstál v továrni (napr vo velkých zásobníkoch aj so vzduchom), že stihol zmeniť farbu už do prvotného otvorenia plechovky/malého balenia a medzitým mohli zlepšiť procesy plnenia.
Vif mávam dlhšie nielen kvôli málo km; ešte som ho dávkoval väčšinou len polovicu, alebo nie vždy (liate iné prísady). Malú vzorku (5-10ml) si môžeš od novoty vždy odliať do niečoho priesvitného aj na pozorovanie, z každého balenia každé 4 mesiace, zachované napr na 2-3 roky.
Tak by sme sa dozvedeli asi najviac.
Vlákno z hyundai, kde sa pozorovatelia začali sťažovať na svetlosť začalo už v roku 2015, a keď si klikneme len na jeho prvú a poslednú stranu (2018) akoby sa nič nezmenilo, plynule pokračujú o tom istom .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »