aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Já tomu rozumím spíše tak, že motoru vyvinutému především na nízkou spotřebu paliva nejvíce škodí právě "jízda na úsporu". Dobře tak, Karle?
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
V takovém případě ano, proto taky ta moje poznámka vztahující se k poslední větě. Problémem je, že to, co píšeš, nejméně tři čtvrtiny majitelů neví či to nebere v potaz.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Když ono se těžko tráví něco, co nemá logiku...
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Pánové, ikdyž jsem to napsal trochu neohrabaně , pochopili na jedničku.
Na čem jsme se shodli je podstata oblbování potencionálního kupce.
Oproti klasice, se nynější motory vzdalují od optimálních hodnot. Vyhrocuje se ,vždy něco za něco.A to je případ i VIFU, o kterém před pár lety nebylo třeba uvažovat.
Na čem jsme se shodli je podstata oblbování potencionálního kupce.
Oproti klasice, se nynější motory vzdalují od optimálních hodnot. Vyhrocuje se ,vždy něco za něco.A to je případ i VIFU, o kterém před pár lety nebylo třeba uvažovat.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Na BMW GS sem dokázal po 150 km v režimu ¾ až plnej přijet domů s úplně bílou vypálenou koncovkou. On to nebyl problém držet boxera od 4 500 do 7000 ot. Těch 90 vzduchem a olejem chlazených koníků se stejně víc jak na 200 nerozjelo. Ale teď si představte,jak těžký je dosáhnout vypálení koncovek u Hayabusy a že se o to kolikrát pokouším. To není vůbec jednoduchý A je tu další problém. Ono se to pak těžko vysvětluje,že nepřekračujete rychlost schválně,ale že musíte,protože vypalujete trubky
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Když jedu v jedné stopě, tak o to více vnímám, jak si mnozí, zejména pak v odlehlejších venkovských oblastech, dávají sakra pozor, aby náhodou výfukový systém ani neohřáli...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Když oni někteří jsou stále přesvědčeni o tom,že čím menší otáčky,tím menší opotřebení motoru ... To že je opak pravdou se jim nevysvětlí ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
100x opakovaná lež se pro ně stává pravdou Bohužel.... Pro ně, pro motory, a ve finále i pro tu ekologiiDurex píše:....někteří jsou stále přesvědčeni o tom,že čím menší otáčky,tím menší opotřebení motoru....
Motor se má točit lehce a radostně☺ někde mezi 2 - 4 tisíci, a ne se přidušeně převalovat těsně nad volnoběhem.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Na druhou stranu se nelze tomu divit,když výrobci jim dávají auta,kde turba tlačí už od volnoběhu a někteří novináři v testech píšou,že se zařazenou 4-5 můžete jet bez škubání 50 km/h po městě. Abych neodbočoval od VIFu,tak vifuju všechno co jezdím,ale jelikož nemám čas rozebírat svoje potvory,tak ještě nemůžu říct nic o účinnosti. Snad jen to,že vstřikování a už i to nepřímé má za následek zanášení ventilů.
Měl sem v dílně zase motor krmený karbcem se 100 000 km ježděný na klasický obyč benzín a stav sacích hrdel a ventilů jako by to právě sjelo z linky ...
Měl sem v dílně zase motor krmený karbcem se 100 000 km ježděný na klasický obyč benzín a stav sacích hrdel a ventilů jako by to právě sjelo z linky ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Pri tých nízkootáčkach ide o všeobecné postrehy (možno do vlákna styl jízdy); neodhadujem, že medzi pravidelnými účastníkmi fóra sú aj takí, ktorí by jazdili typicky cielene na 1200-1900 ot/m.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Pro ty z vás kteří mají černou koncocvku výfuku nabízím vlastní zkušenost.S 1.8 TSI rv.2009 od novoty beru jen Maxxmotion 95,co je zavážený z rafinerie Schwechat ve Vídni a výfuk je čistý jak kdyby to jezdilo na vodu.Jsou to asi 4 roky zpátky,co jsem jen na zkoušku vzal plnou nádrž na Shellu normální N95 (tehdy ještě Fuelsave nebyl) a po vyjetí byl výfuk černý jak bota.Jediný rozdíl byl v tom že na OMV ten benzin byl označený jako bezsirný.Loni se v tomto ohledu rozhoupala Benzina,Efecta 95 by měla být už taky bezsirná.
Podle mě má benzin obrovský vliv,na netu jde najít třeba jaký problémy s karbonem měl první sériový přímovstřikový motor u nás i ve světe 1.8 GDI 92kw v Mitsubishi Carisma.
Podle mě má benzin obrovský vliv,na netu jde najít třeba jaký problémy s karbonem měl první sériový přímovstřikový motor u nás i ve světe 1.8 GDI 92kw v Mitsubishi Carisma.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Bezsirnatý benzín tu máme už cca 15 let. A prosadil si ho svého času VAG právě kvůli problémům s tehdejšími motory FSI, což nebylo nic jiného než modifikace technologie GDI od MMC.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Jenom doplním, že ani tady nešlo o problémy primárně kvůli přímému vstřikování, ale kvůli práci GDI motorů s extrémně chudou směsí, navíc s vysokým podílem EGR.maran5 píše:Podle mě má benzin obrovský vliv,na netu jde najít třeba jaký problémy s karbonem měl první sériový přímovstřikový motor u nás i ve světe 1.8 GDI 92kw v Mitsubishi Carisma.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Jenže právě bezsirné palivo (ať už benzin nebo nafta) je vhodno něčím přimazati....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Hyundai i30 1,6 GDI motor. Kolegovi na H. foru menili motor ve 120tis. Mimo jine zakarbonovany a to bral vyhradne Vervu 100 a obcas vytacel k cervenym hodnotam...mam stejny motor, to nejsou moc dobre vyhlidky....jinak hlavni pricina vymeny byl vysypany kat. Udajne je umisten blizko motoru a prehriva se, taky super zjisteni.