Ani 1.5 TSI EGR nemá, zatím. Stejně jako ještě nemá nepřímej vstřik, byť sací potrubí má přípravu...NOVON píše:l...
Bavíme se o 1.4 tsi,ne o novem 1.5 tsi.
Ne-přímý vstřik
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Ne-přímý vstřik
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ne-přímý vstřik
Já už dlouho tvrdím, že budoucnost patří hned trojímu vstřikování: nepřímému, přímému a nepřímému vstřikování vody. A nutný zásobník vody bude využíván zároveň jako zdroj vody k ostřiku mezichladiče přeplňování při jízdě pod plným plynem. Jenom nesmí mrznout...
Re: Ne-přímý vstřik
+turbo a chladic ak tam jeNOVON píše:lengy60: Pravda to bohuzel je a ani tam nemusi byt EGR! Usazeniny na sacich ventilech u primovstriku se delaji uz jen olejovymi vypary z odvetrani bloku motoru a vika ventilu.Proste je nema co oplachovat,jen vzduch tezko."Je mi líto".
Bavíme se o 1.4 tsi,ne o novem 1.5 tsi.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ne-přímý vstřik
..neviem ako u iných priamovstrekov (iných producentov) ale u TSI (v prípade priamovstrekových) motorov ide zasieranie sania a sacích ventilov na vrub veľmi agresívne nastavenému vnútornému EGR.. Máme to reálne odpozorované z logovania 1.8TSI počas jazdy na príslušnom kanále diagnostiky,.. pri akých otáčkach, zaťažení, polohe akcelerátora, teplote a iné vstupy, dochádza k prekrývaniu sacích cez výfukové.. Závery sú hrozivé.. je to veľmi časté, a deje sa to bežne aj v pásme stredných a mierne vyšších otáčok.. má to vraj účel zlepšovať krútiaci moment a jeho priebeh, nielen emisie.. ťažko povedať, ale to čo sme zistili je jednoznačný drtivý vinník zasierania, a pokiaľ sa k tomu pridá aj postupné žranie oleja kvôli už mnou spomínaným failom so sprasenými stierakmi, tak ten proces zrýchľuje exponenciálne.
Re: Ne-přímý vstřik
v každom prípade na zasieranie sacej vetvy u priamovstreku aditívum do benzínu žiadny vplyv mat nebude. pomohlo by jedine dvojité vstrekovanie,to ale asi žiadny výrobca nemá. Dalšou alternatívou je preventívne pravidelné používanie čitiacich sprejov Wynns EGR 3 petrol a podobných.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ne-přímý vstřik
..práve posledná generácia motorov 1.8 a 2.0TSI niektorých výkonových verzií, majú dvojité vstrekovanie (MPi + FSi).. ale napr. 2.0TSI 180kw v Octavia RS a Golf GTI Performance je len priamy vstrek hoci je to tiež nová generácia týchto motorov.Brembo píše:pomohlo by jedine dvojité vstrekovanie,to ale asi žiadny výrobca nemá.
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ne-přímý vstřik
1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí
A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ne-přímý vstřik
U 1.2 e-THP je přítomen pan Atkinson,který má eliminovat úsady na vnější straně sacích ventilů.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ne-přímý vstřik
Mně to naopak připadá logické.BigBang píše:A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
Re: Ne-přímý vstřik
v kterém režimu ten motor obecně pracuje nejčastěji?BigBang píše:1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí
A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ne-přímý vstřik
Nejspíš podle toho,jak s tím dotyčný bude jezdit.Pokud to bude šudlat,tak MPI ve výkonu pak přímovstřik.Libor píše:v kterém režimu ten motor obecně pracuje nejčastěji?BigBang píše:1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí
A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ne-přímý vstřik
Sám jsis odpověděl... Čili 95% řidičů v naprosté většině v MPI režimu. Kdo to drží od nastartování stále pod zátěží? Těch 5%, možná.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40