???
Moderátor: Colommbo
Re: ???
Jerome mám pocit, že za dvorního šaška je tu dlouho nechtěně někdo úplně jiný
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: ???
Jerome,proc drazdis s modernosti,ekektrikou..., trochu si zjistuj info,nejen na pozitivnich strankach.
A proc uz nemas hybrid a jezdis v dieslu a starym sedanu. ?
V jinem vlakne pises ,qalitni filtr do qalitniho motoru...
A proc uz nemas hybrid a jezdis v dieslu a starym sedanu. ?
V jinem vlakne pises ,qalitni filtr do qalitniho motoru...
Re: ???
Jerry bejvavalo, doba ide dopredu.Toto sú výsledky 20 rokov dozadu. Ak zohladnim ekologickejsiu vyrobu baterií (vid.clanok) a ich neskorsie dalsie vyuzitie (vid.clanok v inom vlakne) myslim si ze vysledok je uz uplne inyJerry3 píše:Představ si, že tu práci si někdo už kdysi dal. A v případě Priusu 1. generace mu to vyšlo na 7-násobek tehdejšího civilního Hummeru (počítáno za celý lifecycle).
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: ???
Preco by som mal drazdit? O veskerych debatach je predsa toto forum ta ne ?Pedro píše:Jerome,proc drazdis s modernosti,ekektrikou..., trochu si zjistuj info,nejen na pozitivnich strankach.
A proc uz nemas hybrid a jezdis v dieslu a starym sedanu. ?
V jinem vlakne pises ,qalitni filtr do qalitniho motoru...
Hybrid som skusal u toho kolegu. Jedna jazda je malo. Clovek ma z toho zmiesane pocity ak je zvyknuty len na klasicke auta. Zvyknut by sa ale dalo. Jasne zalezi kto a co konkretne od auta dotycny ocakava.
Civic je anglican tj fastback. Sedany boli japan.
A kvalitne mozu byt a pre dlhsich uzivatelov aj su tieto hybridy. Hlavne ak maju na sebe rukopis H alebo T
Jerry dik za konstruktivnu debatu
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: ???
Rádo se stalo. A jestli má někdo nějaký zázrak schovaný v šuplíku, nechť ho vytáhne! Právě teď je ten správný moment.
P.S.: Mnoho let jsem měl profesně co do činění i s ochranou životního prostředí, tedy bych rád byl optimistou, bohužel však zůstávám skeptikem.
P.P.S.: Z těch, kdož si v US svého času pořídili s vládní podporou první Prius, téměř nikdo tuto "chybu" nezopakoval. Statistika naneštěstí neposkytuje odpověď ohledně důvodů.
P.S.: Mnoho let jsem měl profesně co do činění i s ochranou životního prostředí, tedy bych rád byl optimistou, bohužel však zůstávám skeptikem.
P.P.S.: Z těch, kdož si v US svého času pořídili s vládní podporou první Prius, téměř nikdo tuto "chybu" nezopakoval. Statistika naneštěstí neposkytuje odpověď ohledně důvodů.
Re: ???
Už to dáva zmysel, prečo sa v našich štátoch cez médiá "informovalo", že v prípade VW dieselgate akýkolvek odpor, či uplatnený nárok, nemá význam.
Koncern Volkswagen přiznal, že naftové motory vybavoval softwarem zkreslujícím výsledky emisních testů. Letos v září to budou tři roky. A je možné, že kdo si přijde stěžovat později, na toho Volkswagen udělá dlouhý nos: Je to promlčené!
Zdroj: https://www.penize.cz/ochrana-spotrebit ... to-promlci
Koncern Volkswagen přiznal, že naftové motory vybavoval softwarem zkreslujícím výsledky emisních testů. Letos v září to budou tři roky. A je možné, že kdo si přijde stěžovat později, na toho Volkswagen udělá dlouhý nos: Je to promlčené!
Zdroj: https://www.penize.cz/ochrana-spotrebit ... to-promlci
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: ???
Stále věřím že na každou svini se vaří voda a že jednou (někdy) dojde i na ten koncern VW
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ???
V rámci Európy to je takmer sci-fi, aby tu na niečo z kriváctiev doplatili. Keď som pred časom narazil na zoznam firiem na našom kontinente (tuším tam boli vyčíslené obraty/ možno i zisky), tak ten VW na prvom mieste dosť suverénne hovoril za vela.
Ináč ako to je, keď vozidlo od nás zablúdi do blízkeho zahraničia s ich emisnými zónami (rôzne farebné) - to máme bez nálepky automaticky všade nepovolený vjazd? Či nálepkovanie je len v Nemecku a inde majú na vyčlenené zóny odlišné pravidlá?
Ináč ako to je, keď vozidlo od nás zablúdi do blízkeho zahraničia s ich emisnými zónami (rôzne farebné) - to máme bez nálepky automaticky všade nepovolený vjazd? Či nálepkovanie je len v Nemecku a inde majú na vyčlenené zóny odlišné pravidlá?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: ???
A nebyl to seznam firem které podvádí a mystifikujíbloke píše:Keď som pred časom narazil na zoznam firiem na našom kontinente (tuším tam boli vyčíslené obraty/ možno i zisky), tak ten VW na prvom mieste dosť suverénne hovoril za vela....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ???
Rozhodne nie, nepochybne pôjde o firmy čisté ako ľalie...
Husto popísané pod http://iri.jrc.ec.europa.eu/
http://iri.jrc.ec.europa.eu/scoreboard.html
kde sa vyžívajú v množstve tabuliek, cifier, analýz zameraných na výskum a vývoj,...
Ten Volkswagen je názorný napr. aj v tabulke za rok 2016, strana 47 (v .pdf vpravo hore) http://iri.jrc.ec.europa.eu/scoreboard16.html (+ http://iri.jrc.ec.europa.eu/scoreboard16.html#modal-two )
alebo v ďalšej za r. 2017, strana 63 .pdf
http://iri.jrc.ec.europa.eu/scoreboard17.html
Zo str. 59: For the 4th consecutive year the top R&D investor is the German company Volkswagen (€13.7bn). Tak kto si tu z pozície európana voči nim čokolvek významné dovolí, s úspešnou koncovkou..?
Husto popísané pod http://iri.jrc.ec.europa.eu/
http://iri.jrc.ec.europa.eu/scoreboard.html
kde sa vyžívajú v množstve tabuliek, cifier, analýz zameraných na výskum a vývoj,...
Ten Volkswagen je názorný napr. aj v tabulke za rok 2016, strana 47 (v .pdf vpravo hore) http://iri.jrc.ec.europa.eu/scoreboard16.html (+ http://iri.jrc.ec.europa.eu/scoreboard16.html#modal-two )
alebo v ďalšej za r. 2017, strana 63 .pdf
http://iri.jrc.ec.europa.eu/scoreboard17.html
Zo str. 59: For the 4th consecutive year the top R&D investor is the German company Volkswagen (€13.7bn). Tak kto si tu z pozície európana voči nim čokolvek významné dovolí, s úspešnou koncovkou..?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: ???
Tak aj my už budeme oplaketovaní, zaplatíme si ďalšie kontrolné nálepky a môžeme potom skúmať, kde v zahraničí sú takéto vyčlenené štvrte, do ktorých autom vojsť (ne)smieme. https://autobild.cas.sk/clanok/215633/
bloke píše:Ináč ako to je, keď vozidlo od nás zablúdi do blízkeho zahraničia s ich emisnými zónami (rôzne farebné) - to máme bez nálepky automaticky všade nepovolený vjazd? Či nálepkovanie je len v Nemecku a inde majú na vyčlenené zóny odlišné pravidlá?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »