Znám, a taky občas "team buildinguji"Libor píše:Jen ty "team buildingy" hubnutí moc neprospívají. V týdnu jsme měli dvoudenní poradu s guláškem, kýtou, řízečky s hektolitry piv a tatranského čaje
Zase všetcí spíte..?
Moderátor: Colommbo
Re: Zase všetcí spíte..?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Libore, len či máš ešte niečo neželané na zhadzovanie, veď podla popísaného budeš behajúci, kravo-magujúci kuľturíst, a v BMI si už predtým mal, že nadváha 0 kg podla pása, kde si teraz išiel dole -9 (!).
Pitrisi, ostražito, v alko sú „dvojité“ energetické kJ (kcal): základné zložky uhlohydráty (tuky a bielkoviny mizivé) + samotný alkohol.
Niekto by sa podla etikety čudoval, že kde sa v 16 g sacharidov (v pollitri desiatky) x 17 kJ nabralo 867 kJ, keď ich tam malo byť len 272 kJ [sacharidy] + 33 kJ [bielkoviny] + 3,8 kJ [tuky] = 308 kJ. A ono šup, je v ňom ďalších ca 560 kJ skrytých navyše.
Šesť pivných desiatok máš + 5200 kJ k jedlu. K priemernému dňu tak na odporúčaný energetický príjem ostávajú približne už len raňajky .
Pitrisi, ostražito, v alko sú „dvojité“ energetické kJ (kcal): základné zložky uhlohydráty (tuky a bielkoviny mizivé) + samotný alkohol.
Niekto by sa podla etikety čudoval, že kde sa v 16 g sacharidov (v pollitri desiatky) x 17 kJ nabralo 867 kJ, keď ich tam malo byť len 272 kJ [sacharidy] + 33 kJ [bielkoviny] + 3,8 kJ [tuky] = 308 kJ. A ono šup, je v ňom ďalších ca 560 kJ skrytých navyše.
Šesť pivných desiatok máš + 5200 kJ k jedlu. K priemernému dňu tak na odporúčaný energetický príjem ostávajú približne už len raňajky .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Zase všetcí spíte..?
Pitris:
Ono těch akciček teď moc není. Od Nového roku byla pouze tato únorová, pak bude tuším někdy ke konci března a pak až z kraje léta. Družit se je třeba Celkem jsem letos zatím utrhl asi 15 kytiček (rozuměj vypil 15 piv) a jedna team buildingová žravka Jinak podle kalorických tabulek.
bloke:
Spravná poznámka. Toho se právě obávám. Věk×stavba těla×metabolismus... Aby to vůbec ještě šlo. Neshazuji z mega tučňáka a aktivní svalové hmoty je nepoměrně víc, než tuků. No, jsem zvědavý.
Chlast a kalorie... To radši neřeším, bych si pak ani nemohl čichnout k víčku Jednou za čas je třeba light reset
Ono těch akciček teď moc není. Od Nového roku byla pouze tato únorová, pak bude tuším někdy ke konci března a pak až z kraje léta. Družit se je třeba Celkem jsem letos zatím utrhl asi 15 kytiček (rozuměj vypil 15 piv) a jedna team buildingová žravka Jinak podle kalorických tabulek.
bloke:
Spravná poznámka. Toho se právě obávám. Věk×stavba těla×metabolismus... Aby to vůbec ještě šlo. Neshazuji z mega tučňáka a aktivní svalové hmoty je nepoměrně víc, než tuků. No, jsem zvědavý.
Chlast a kalorie... To radši neřeším, bych si pak ani nemohl čichnout k víčku Jednou za čas je třeba light reset
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Zase všetcí spíte..?
Podla mňa môžeš zhodiť práve aj zo svalov, keď ti ide o kilá dole, ale tie si si draho a zámerne nadobudol aj námahou, aj desiatkami spráskaných krůt domácích + ostatnej zveriny s doplnkami .
Stále nepochopím podla tej už použitej https://www.chudnutie-ako.sk/bmi/ píšu pre 177cm, že Obvod pása by ste mali mať 74 cm. - takže to už si mal v optimále a z toho si -9 cm na 65? Veď tu už ide o pásové miery 19-ročných miss modeliek .
Stále nepochopím podla tej už použitej https://www.chudnutie-ako.sk/bmi/ píšu pre 177cm, že Obvod pása by ste mali mať 74 cm. - takže to už si mal v optimále a z toho si -9 cm na 65? Veď tu už ide o pásové miery 19-ročných miss modeliek .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Zase všetcí spíte..?
to bloke, Ty na to jdeš moc vědátorsky
Mě stačí nežrat ale jíst. A občas si chci dát "prasečí den" kdy nebudu koukat na kalórky ani na cech
Jo, klidně půjdu ještě o něco dolů - jak jsem napsal, ať si to mamina užije s novou pro mě garderóbou ale zas moc už nechci, abych si - já - nemusel kupovat novou garderóbu na motorku
A to BMI - to znám Když jsem byl kluk, měl to táta na autě jako SPZ-ku: BMI - 92 - 20
Mě stačí nežrat ale jíst. A občas si chci dát "prasečí den" kdy nebudu koukat na kalórky ani na cech
Jo, klidně půjdu ještě o něco dolů - jak jsem napsal, ať si to mamina užije s novou pro mě garderóbou ale zas moc už nechci, abych si - já - nemusel kupovat novou garderóbu na motorku
A to BMI - to znám Když jsem byl kluk, měl to táta na autě jako SPZ-ku: BMI - 92 - 20
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Môže to tak vyzerať, ale denne už nič pravidelne neprepočítavam, mám to zhruba v oku a tiež sa riadim tým tvojím predošlým odstavcom.
O pive som tu spravil rozpis preto, lebo pred časom som tiež netušil, kolko energie pridáva akýkolvek alkohol (myslel som, že ju má iba ako cukry obsiahnuté v sebe).
BMI tabulka ma zaujíma viac pre cm ktoré má človek mať optimálne (už potom, ako podlezie hodnoty ktoré ho zdravotne ohrozujú), a inde sa to príliš neuvádza. Ale nesúhlasím s tými ich ideálmi Kde uvádzajú že mali by sme mať pás 72, ja si myslím že opticky štíhlo stačí 88-90.
O pive som tu spravil rozpis preto, lebo pred časom som tiež netušil, kolko energie pridáva akýkolvek alkohol (myslel som, že ju má iba ako cukry obsiahnuté v sebe).
BMI tabulka ma zaujíma viac pre cm ktoré má človek mať optimálne (už potom, ako podlezie hodnoty ktoré ho zdravotne ohrozujú), a inde sa to príliš neuvádza. Ale nesúhlasím s tými ich ideálmi Kde uvádzajú že mali by sme mať pás 72, ja si myslím že opticky štíhlo stačí 88-90.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Zase všetcí spíte..?
Chtěl bych upozornit kdo o tom neví o asi (alespoň pro mně) nové dopravní značce v Rakousku.
Je elektronická a pod omezením rychlosti je napsáno ještě I-GL. Žádná sranda při překročené rychlosti - pokuta včetně blokovaní auta na 24 h a vysoké pokuty kvůli ekoteroristům viz. článek z Fronty z odkazu.
https://auto.idnes.cz/ig-l-rakousko-dal ... tomoto_fdv
Je elektronická a pod omezením rychlosti je napsáno ještě I-GL. Žádná sranda při překročené rychlosti - pokuta včetně blokovaní auta na 24 h a vysoké pokuty kvůli ekoteroristům viz. článek z Fronty z odkazu.
https://auto.idnes.cz/ig-l-rakousko-dal ... tomoto_fdv
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Zase všetcí spíte..?
Nejde o ekoteroristy, ač by se tak mohlo zdát, tahle značka existuje už tak 10 let.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Zase všetcí spíte..?
A jde tedy o hlukové normy - resp. jejich (ne)překračování Možná ano, když psáno:
"Maximální povolená rychlost na rakouských dálnicích je 130 km/h. IG-L ovšem omezuje kvůli ekologii rychlost na 100, případně až na 80 km/h. Omezení rychlosti aktivně kontrolují policejní hlídky a je stanoveno kvůli ekologii a hluku v závislosti na kvalitě ovzduší a počasí v okolí této komunikace.
Rakousko postupně zóny IG-L rozšiřuje. Policii se prý tento systém osvědčuje a nehodovost se podle sledování snížila až o 50 %." A pokud by rakušáci zakázali provoz úplně, nebudou ani nehody, ani hluk, ani emise....
"Maximální povolená rychlost na rakouských dálnicích je 130 km/h. IG-L ovšem omezuje kvůli ekologii rychlost na 100, případně až na 80 km/h. Omezení rychlosti aktivně kontrolují policejní hlídky a je stanoveno kvůli ekologii a hluku v závislosti na kvalitě ovzduší a počasí v okolí této komunikace.
Rakousko postupně zóny IG-L rozšiřuje. Policii se prý tento systém osvědčuje a nehodovost se podle sledování snížila až o 50 %." A pokud by rakušáci zakázali provoz úplně, nebudou ani nehody, ani hluk, ani emise....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Jde fakt o snižování emisí, potažmo výskytu smogové situace v problematických údolích. Když je velký provoz, "sedí" to tam a díky vysokým okolním kopcům není moc šance na rozptýlení.
Ale souhlasím, že je to někdy trochu přitažené za vlasy, viz jejich zrušení povinného denního svícení, ti pitomci často nerozsvítí ani za snížené viditelnosti.
Ale souhlasím, že je to někdy trochu přitažené za vlasy, viz jejich zrušení povinného denního svícení, ti pitomci často nerozsvítí ani za snížené viditelnosti.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Zase všetcí spíte..?
Já se toho všiml fakt poprvé ale jet 100km na tempomát 100km/h je taková nuda jako že by seděl v Tesle s autonomním řízením.
A ten článek z MF Dnes je rok starý. Vloni na cestě do Chorvatska jsem to nezaregistroval.
Ale neznalost neomlouvá.
A ten článek z MF Dnes je rok starý. Vloni na cestě do Chorvatska jsem to nezaregistroval.
Ale neznalost neomlouvá.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Zase všetcí spíte..?
Spíš je to teď na více místech, takže je možné že pokud nejezdíš do Alp, nemusel jsi na to narazit.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Zase všetcí spíte..?
Ani já ne Nohy si na lyžích našinec může polámat i na Vysočině nebo v Tatrách I když - no možná bych se na nich ještě udržel Ono jde hlavně o to že to se musí pěkně vopatrně, klidně, a fortel....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
bloke:
Když se ještě vrátím k jídlu a fit motivation. Nejsem vůbec konfekční typ, a ti se málokdy trefí do BMI, které považuji za nesmysl. Se současným pasem lehce pod 90 cm bych musel být dle tabulek na umření Vycházím spíše z pravidelných rozborů krve a moči, přičemž hodnoty mám v normě. Podle mě je BMI tedy hodně přeceňované a nic nevypovídající.
A más recht, než pálit těžce nabytou svalovinu, radši zaplatím Pitrisovi to pivko Ale myslím si, že to ještě dolů půjde, však je cca 6 kg dole za 2 měsíce, a začátky jsou vždy rychlejší. Pak to jde pozvolna. Uvidíme
Když se ještě vrátím k jídlu a fit motivation. Nejsem vůbec konfekční typ, a ti se málokdy trefí do BMI, které považuji za nesmysl. Se současným pasem lehce pod 90 cm bych musel být dle tabulek na umření Vycházím spíše z pravidelných rozborů krve a moči, přičemž hodnoty mám v normě. Podle mě je BMI tedy hodně přeceňované a nic nevypovídající.
A más recht, než pálit těžce nabytou svalovinu, radši zaplatím Pitrisovi to pivko Ale myslím si, že to ještě dolů půjde, však je cca 6 kg dole za 2 měsíce, a začátky jsou vždy rychlejší. Pak to jde pozvolna. Uvidíme
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40