Pitris píše:V první řadě je ten s tou Thalií vořech ! To je hlavně o intervalech. Co se diví že má motor po 20-ti tisícových výměnách oleje jako prase....
Tady je to napřed o pánově hlavě, a teprve pak o častějších výměnách. Aby ta 'myslověc' co má na krku aby mu do něj nepršelo pochopila, že 20tkm je na olej MOC ! A potom POLOVIČNÍ intervaly....
Interval a značka...
Slyším z reklamy: "Carlson Premium Kvality" a vidím no-name přebal kdovíčeho. Od nich bych vzal ještě tak tu modrou vodu
Já bych tady trošičku nesouhlasil, a byť bych si Carlson do auta nenalil (a ani tu modrou vodu - jestli teda myšlen ostřikovač - bo na Civicu z něj fleky u trysek), tak tady je z velké části na vině ten interval. Kdyby se i ten Carlson měnil do 10-ti, tak v motoru humus nebude. A je úplně jedno jestli nebo že je těch 20tkm Renckem předepsáno.
Za příčinu považuju hlavně a zejména interval. Carlsson z Tesca na 10tis.km, mno, proč ne, ale víc určitě nee, spíš míň. A je-li to, čím má pán motor zasratý, opravdu karbon, tedy pevná látka, a ne jen husté bláto, pak mu proplachy čímkoli už nepomohou.
P.S. Jarek byl rychlejší, šak je taky mladší...
bjukemen píše:Zaujimave ze MO odkazal obratit sa na konkurencnu firmu...
..áno dnes nevídané.. v zmysle tom, že dnes sa predsa každý snaží vytrieskať zo všetkého čo sa dá, v pohode aj za cenu pofidérnych ziskov prameniacich z ojebov, klamstiev, poloprávd, zavádzania a pod. Na mňa to pôsobí sympaticky.. MO nemá v portfóliu produkt vyslovene zameraný na daný problém, tak nevymýšľa chu*oviny a neojebáva, na rovinu to pomenuje a prípadne odporučí obrátiť sa inde.
To zaneseni neni olejem,ale dlouhym intervalem vymeny.."tecka"
Zadny proplach bych tam nedaval,sundal vanu,viko ventilu-vycistil a pak normalne menil olej po 5 tis.km..Vycisti se to setrne "samo".
Chcel by som to vyskúšať pred naliatim nového oleja lebo motor je z vnútra v horšom stave nie nejak veľmo ale preťahovali sa výmeny oleja chcem to teraz vymenit ten olej tak že do starého oleja nalejem nejaké aditivum na preplach oleja co sa naleje pred vypustením stareho oleja potom ho nechám vytiect vymením filter a nalejem ten olej na preplach necham bezat na mieste nejak 20min a vypustím ten preplachovy olej a nalejem uz normalny olej na jazdenie uz mam nachystaný valvoline all-climatic 5w40 c3 lebo je tam fap filter jedna sa konkretne o motor 1.6 HDI 80kW.
Aký mate názor na tento postup ? Ďakujem za odpovede
Myslím, že tento olej i postup použít můžeš. A napříště, je-li to možné, zkrať výměnné intervaly. Co si pamatuju proplachové oleje z dob mého mládí, po "akci" bylo možné nechat olej odstát, vypláchnuté kaly klesly ke dnu, čistý vršek se slil zpět do nádob a olej se mohl použít vícekrát.
Murko, nebude lepší tam po výměně s čističem dát normální olej a po 2-3tkm ho znovu vyměnit třeba s čističem, další po 5tkm bez čističe a přejít na normální výměny po 10tkm? Najednou to stejně nevyčistíš, možná zkusit od BG.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40