jak si zlepšit naftu sám
Moderátor: Colommbo
No možná se na ne budou někteří zlobit za zveřejňování, dle nich fám a návodů vedoucích k zničení motoru, respektive čerpadla, ale .......
Sám používám pro svůj Seat Cordoba již delší dobu ( necelé dva roky ) tohle mísení.
Do litru M2T naliji 4 dcl až půl litru bezaromátového ředidla.Noa potom tuhle směs přidávám v poměru cca 1litr : plná nádrž v Cordobě nafty.
Rozdíl oproti naftě je velmi citelně znát.
Nekamenujte mne, já to tak dělám a bez problémů.
Sám používám pro svůj Seat Cordoba již delší dobu ( necelé dva roky ) tohle mísení.
Do litru M2T naliji 4 dcl až půl litru bezaromátového ředidla.Noa potom tuhle směs přidávám v poměru cca 1litr : plná nádrž v Cordobě nafty.
Rozdíl oproti naftě je velmi citelně znát.
Nekamenujte mne, já to tak dělám a bez problémů.
já přidal 1% a ze začátku zlepšení výkonu, po asi 150km postupné příznaky zanesení palivového filtru až v kopci uplně zastavení. takže odtah. doufám že výměna filtru odstraní závadu.motor mercedes 2,9D řadový čerpadlo, je dost možné že to vyčistilo nádrž a palivový systém a filtr to všechno nepobral...
No to je v podstate dobra sprava. Cisti to.maska01 píše:já přidal 1% a ze začátku zlepšení výkonu, po asi 150km postupné příznaky zanesení palivového filtru až v kopci uplně zastavení. takže odtah. doufám že výměna filtru odstraní závadu.motor mercedes 2,9D řadový čerpadlo, je dost možné že to vyčistilo nádrž a palivový systém a filtr to všechno nepobral...
Jenže 1% je asi moc, ne? Pokud si znova čtu ten postup na začátku a spočítám to, tak mi vychází, že oleje (M2T nebo jiného) by mělo být 0.125% a ředidla 0.05%. Jestli neumím počítat, tak mě opravte.
Tady je ten citát:
...vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400....
Tady je ten citát:
...vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400....
No dalsi navod hovori az o 1%Anonymous píše:Jenže 1% je asi moc, ne? Pokud si znova čtu ten postup na začátku a spočítám to, tak mi vychází, že oleje (M2T nebo jiného) by mělo být 0.125% a ředidla 0.05%. Jestli neumím počítat, tak mě opravte.
Tady je ten citát:
...vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400....
Směsí nafty a bezaromátového ředidla přikrmuji běloruskou naftu už dlouhé roky. Opravdu ředidlo zvyšuje kvalitu nafty. Přidávání oleje je zbytečné.Ředidlo zároveň udržuje parafín v tekutém stavu i při velkých mrazech , proto není potřebné používat v zimě jiné přípravky.Opravdu se nikdo nemusí obávat zadření čerpadla nebo zničení katalyzátoru. Výkon motoru Renault 2.2dci se po přidání 1% zvýší o 15-20%.
da se u kazdeho prodejce objednat,jelikoz je to redidlo nezname a mne sem stim dost patalii.nekde mi vnucovali klasiku s6006 a nechteli pochopit ,ze chci neco jineho.a kdyz sem jim rek ,ze na to chci jezdit,tak sli do kolen.no nic mam objednano v Domu barev a dojde mi to za 2 dni,tak dam vedet,jak jezdimJerry3 píše:Jen drobná poznámka a navíc dotaz: Pokud se nemýlím, tak řeč šla nikoli o přídavku "motorového" oleje, ale oleje pro dvoutaktní motory. A právě u toho bych předpokládal, že v dieselovém motoru zcela bez problémů shoří.
Co se týče "bezaromatiku", tak navzdory svému dlouholetému kutilství, tedy i používání nejrůznějších ředitel, opravdu netuším, o jaké z těch komerčně běžně dostupných jde. A silně pochybuji, že když přijdu do prodejny barvy-laky, tak mi někdo pod tímto názvem prodá to "správné". Tak o co tedy vlastně jde? S6006, S6001 či něco jiného?
palivo?
Čau lidi
Když tady čtu debaty o míchání nafty s ředidlem,musím také přispět svou zkušeností.Měl jsem pokaždé ještě jedno auto na jízdy do práce,tzv.dělníka.Naposledy to byl Opel Kadet 1.7D,teď je to Tipo 1.7D.Kamarád má hospodu a tak mi nosil vypálený fritovací olej po hranolkách,řízcích apod..Zpočátku jsem přefiltrovaný olej ředil s naftou 1:1,ale jak šel čas,dával jsem už jen čistý olej A světe div se,paráda,no problem.Chce to pár vychytávek,před naft.filtr zařadit filtr malý,benzinový a ještě jeden si vozit sebou,kdyby se ucpal,do rezervy.Friťák filtrovat přes 3 silonky.A jakmile klesne teplota venku na 5 stupňů,dávat zas jen naftu.Nikoho nenutím,na kritiku kašlu.Jezdím tak 2 roky a nikomu nesmrdím,lidi za mnou mají hlad,protože cítí kuchyň Nové auto bych tím rozhodně nekrmil,ale holý D,bez turba klidně.Zkuste si v hospodě sehnat vypálený friťák..těžko,už na něj totiž někdo jezdí
Když tady čtu debaty o míchání nafty s ředidlem,musím také přispět svou zkušeností.Měl jsem pokaždé ještě jedno auto na jízdy do práce,tzv.dělníka.Naposledy to byl Opel Kadet 1.7D,teď je to Tipo 1.7D.Kamarád má hospodu a tak mi nosil vypálený fritovací olej po hranolkách,řízcích apod..Zpočátku jsem přefiltrovaný olej ředil s naftou 1:1,ale jak šel čas,dával jsem už jen čistý olej A světe div se,paráda,no problem.Chce to pár vychytávek,před naft.filtr zařadit filtr malý,benzinový a ještě jeden si vozit sebou,kdyby se ucpal,do rezervy.Friťák filtrovat přes 3 silonky.A jakmile klesne teplota venku na 5 stupňů,dávat zas jen naftu.Nikoho nenutím,na kritiku kašlu.Jezdím tak 2 roky a nikomu nesmrdím,lidi za mnou mají hlad,protože cítí kuchyň Nové auto bych tím rozhodně nekrmil,ale holý D,bez turba klidně.Zkuste si v hospodě sehnat vypálený friťák..těžko,už na něj totiž někdo jezdí
http://www.severochema.cz/productdetail ... 79&eid=144anonymni píše:da se u kazdeho prodejce objednat,jelikoz je to redidlo nezname a mne sem stim dost patalii.nekde mi vnucovali klasiku s6006 a nechteli pochopit ,ze chci neco jineho.a kdyz sem jim rek ,ze na to chci jezdit,tak sli do kolen.no nic mam objednano v Domu barev a dojde mi to za 2 dni,tak dam vedet,jak jezdimJerry3 píše:Jen drobná poznámka a navíc dotaz: Pokud se nemýlím, tak řeč šla nikoli o přídavku "motorového" oleje, ale oleje pro dvoutaktní motory. A právě u toho bych předpokládal, že v dieselovém motoru zcela bez problémů shoří.
Co se týče "bezaromatiku", tak navzdory svému dlouholetému kutilství, tedy i používání nejrůznějších ředitel, opravdu netuším, o jaké z těch komerčně běžně dostupných jde. A silně pochybuji, že když přijdu do prodejny barvy-laky, tak mi někdo pod tímto názvem prodá to "správné". Tak o co tedy vlastně jde? S6006, S6001 či něco jiného?
no vyzkoušel jsem tuto doporučovanou směs, nárust výkonu tam nějaký je, nicméně to není nic světaborného(taky u motoru 1,7D bez turba nečekám zázraky). Ještě jsem nevyjel celou nádrž, jak natankuju další tak zjistím spotřebu(ale podle ukazatele se mi zdá, že se spotřeba spíše zvýšila). K dotazům zde-ředidlo bezaromatik jsem koupil v Bauhausu, 700ml vychází na cca 70kč). Olej sem použil pro 2T(Od Makity, co mám doma do mot. pily). Mísící poměr - 300ml ředidla a do toho 100ml oleje na nádrž 55l - jelikož tady není uveden přesný poměr, spíše dva různé a naprosto rozdílné návrhy, použil jsem něco mezi. Pokud má někdo dobré zkušenosti s jiným poměrěm(asi více ředidla), hoďte sem návrh...vzhledem ke kulervoucí ceně nafty je jakákoliv úspora dobrá
i když druhé auto mám na LPG, s dieselem teď jezdí jen mladá ale i tak
i když druhé auto mám na LPG, s dieselem teď jezdí jen mladá ale i tak