Bohužel spalovací motod DNES pracuje úplně stejně jako motor před 60 lety.svara@ píše: Hodně, dnešních řidičů "motoristů", vůbec nemá potuchy, jak spalovací motor
pracuje.
Máme tu BT, EGR, DPF, ale jinak jsme udělali jaký posun? Ve spotřebě? Bylo to 8 litrů, teď jsme rádi za 7.
Motorky, když vezmu gsx-r v roce 2005, 180 koní ještě méně než koní měla hmotnost.
Kde jsme po 13 letech vývoje? 2 výfuky s dvojitými katy EURO 5, hmotnost slona, výkon stejný, až poslední 2 roky se trochu naštěstí o pár procent pohnul. Ale natentované elektroniky přibilo.
Nebýt mobilů a levného rozvoje mikrokontrolerů úplně do všeho, ani tady by jsme se nepohli místa.
S těmi lidmi máš pravdu, lidi jsou dnes hloupější než tenkrát.
Právě proto si lijí do motou lehkoběžné oleje. A ještě za to jsou schopni připlácet.