Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Moderátor: Colommbo
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Asi tím koprem, jak jsem dal ABSu atd.. tak ten vzduch vybublal atd a oni už to jenom odvzdušnili.... už zabírá jak má a hlavně s odporem...
Jinak to rozjíždění, ještě když ten kokot ví, že za 50 metrů zatáčí to je na pěst no... Hlavně když je to cizí majetek, tak se k tomu mají chovat o to zodpovědněji.
Nicméně ale přístup ok. Oni i autorizáky zvedají jedničkovou Octu za prahy, zejména mladý technici... tak jsem pro jistotu upozornil a vysloveně zadal do zakázky... Za to, že na to dohlédli palec nahoru.
Alespoň v některých věcech to má úroveň...
Ještě natlouct těm mladým do hlavy, jak se chovat k cizímu majetku a byla by to špica...
Jinak to rozjíždění, ještě když ten kokot ví, že za 50 metrů zatáčí to je na pěst no... Hlavně když je to cizí majetek, tak se k tomu mají chovat o to zodpovědněji.
Nicméně ale přístup ok. Oni i autorizáky zvedají jedničkovou Octu za prahy, zejména mladý technici... tak jsem pro jistotu upozornil a vysloveně zadal do zakázky... Za to, že na to dohlédli palec nahoru.
Alespoň v některých věcech to má úroveň...
Ještě natlouct těm mladým do hlavy, jak se chovat k cizímu majetku a byla by to špica...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Vždy,když někomu servisuji moto,tak před opravou i po jí jedu projet. Chovám se k tomu jako by byla moje. Takže po startu mi to vrká chvilku na dvoře,než se oblíknu (někdy dost úsporně ) a pak jedu v klidu na otáčky zvýšeného volnoběhu cca 4 km a cestou zpět jedu normálně a motor netočím. Teda pokud to není požadavek nebo potřeba ke zjištění příčiny. (to ale ohřeju delší jízdou. Někdy třeba 15 km)PavelRS píše:... ještě, že to auto bylo ohřátý...
Nicméně kolikrát mám špatnej pocit,že sem tomu dal třeba víc a nebylo to úplně přohřátý. Dokonale můj provinilý pocit vyléčí majitel,kdy při přebírání moto nastartuje již oblečen a po 15 vteřinách činnosti studeného motoru už to letí se zaklapnutou jedničkou k omezovači …
Neměním svůj postup,protože mi jde vždy o ten stroj,jen někdy fakt žasnu
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Chápu. Já se ke svému autu chovám maximálně šetrně za studena a proháním až po cca 15 km a když je olej ve vaně kolem 90 stupňů.
Po nakládačce zase poctivě dochlazuji. Někdy možná delší dobu než by bylo třeba...
P
Po nakládačce zase poctivě dochlazuji. Někdy možná delší dobu než by bylo třeba...
P
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Pánové. dotaz, možná zbytečný ale přesto.
Budu měnit palivové čerpadlo, origo je VDO 3 BAR.
Mám možnost za téměř stejné peníze koupit nové origo VDO 4 Barové pro Audi TT. Do OI RS půjde.
Regulátor tlaku paliva je v RS 3-barový a měnit jej nehodlám.
Chci se zeptat, když bude 3 bar regulátor k 4 bar čerpadlu, tak se to bude chovat úplně stejně, jako s 3 bar čerpadlem a jednotka nebude muset měnit, případně korigovat management motoru, atd.?
Říkám si, že by to čerpadlo mohlo být trvanlivější a déle vydržet, možná se pletu. Přeci jen, pod tlakem 4 Bar to palivo stejně stále nejde, ne? Díky za rady..
Budu měnit palivové čerpadlo, origo je VDO 3 BAR.
Mám možnost za téměř stejné peníze koupit nové origo VDO 4 Barové pro Audi TT. Do OI RS půjde.
Regulátor tlaku paliva je v RS 3-barový a měnit jej nehodlám.
Chci se zeptat, když bude 3 bar regulátor k 4 bar čerpadlu, tak se to bude chovat úplně stejně, jako s 3 bar čerpadlem a jednotka nebude muset měnit, případně korigovat management motoru, atd.?
Říkám si, že by to čerpadlo mohlo být trvanlivější a déle vydržet, možná se pletu. Přeci jen, pod tlakem 4 Bar to palivo stejně stále nejde, ne? Díky za rady..
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Proc menis cerpadlo?Aby ti pak se 4 barovym neuchcavaly vstriky,kdyz jsou stavene na 3 bar,motor se muze "ulejvat"..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Vypadá to, že pomaličku odchází.
Jinak problém by být neměl. Ještě jsem na to koukal a TTčko se stejným motorem (AUQ), má 3 bar regulátor paliva i stejné vstřiky jako OI RS... Pravděpodobně tam tedy bude silnější čerpadlo kvůli životnosti?
Podle mě by v tom být problém neměl, ale radši se ptám...
Jinak problém by být neměl. Ještě jsem na to koukal a TTčko se stejným motorem (AUQ), má 3 bar regulátor paliva i stejné vstřiky jako OI RS... Pravděpodobně tam tedy bude silnější čerpadlo kvůli životnosti?
Podle mě by v tom být problém neměl, ale radši se ptám...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Jak jsi prisel na to,ze pomalu odchazi?Je hlucne,nestiha davat ve vysokych otackach?
Kolika barovy regulator ma to TT.
Kolika barovy regulator ma to TT.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Ano, ve vysokých otáčkách přestává stíhat.
TT má stejný 3 BAR regulátor jako RS. Mají tedy stejný kód pro regulátor tlaku paliva, stejné vstřiky i stejnou palivovou lištu pro stejný motor, jediný rozdíl je v čerpadle... Proto bych neviděl problém v použití čerpadla z TT.
TT má stejný 3 BAR regulátor jako RS. Mají tedy stejný kód pro regulátor tlaku paliva, stejné vstřiky i stejnou palivovou lištu pro stejný motor, jediný rozdíl je v čerpadle... Proto bych neviděl problém v použití čerpadla z TT.
Naposledy upravil(a) PavelRS dne čtv zář 28, 2017 9:30, celkem upraveno 1 x.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Pak by s tím neměl být problém.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Tlak paliva jsi meril?Funguje regulator-zavira?Palivak je novy?
Pokud jo,tak to cerpadlo no.
Pokud jo,tak to cerpadlo no.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Palivový filtr jsem měnil v červenci. Pumpa dává 2.7 BARu s odpojeným regulátorem, čili to už je míň...
Nicméně primárně jde o to, zda tam jde silnější čerpadlo z TT a podle všeho jde.. tak bych to asi považoval za vyřešené...
Nicméně primárně jde o to, zda tam jde silnější čerpadlo z TT a podle všeho jde.. tak bych to asi považoval za vyřešené...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
pavelRS: Jo je to uz mene,ale zadna trága.Zkusili jste priskrtit zpatecku?Podle toho lze rozpoznat,jestli je v haji cerpadlo nebo regulator.Ono totiz muze byt v regilatoru smitko,necistota a pak nemusi dokonale tesnit.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
To jsme nezkoušeli.
Stejně budu dávat nový regulátor, včetně podtlakové hadičky.
Čerpadlo pro TTčko můžu mít asi o 4 stovky dráž než origo pro OI tak do něj půjdu. Alespoň se pak nebude muset řešit pár let...
Stejně budu dávat nový regulátor, včetně podtlakové hadičky.
Čerpadlo pro TTčko můžu mít asi o 4 stovky dráž než origo pro OI tak do něj půjdu. Alespoň se pak nebude muset řešit pár let...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Ahoj chlapi, mám prosbu. Týká se chladící kapaliny.
vyndaval jsem z auta Webasto, takže jsem si řekl, že si vyměním sám chladičku ač byla loni měněná. Prostě si vše musím zkusit sám
Podle návodu i toho co mi říkal můj mechanik se to u Octy vypouští kohoutem na spodku chladiče a pak se sundavá hadice z chladiče oleje. Já jsem navíc odpojil i hadice, které jdou do Webasta. Vyteklo dost, dá se říct to, co píšou v DP.
Nalil jsem tam zatím vodu pouze, v úterý budu dávat už směs nemrznoucí 1:1.
Ovšem po dolití a nastarování se mi to znovu obarvilo na růžovo. Něco tam tedy zbylo u pumpy pravděpodobně. Měl by to být možná až litr kapaliny...
Poradili byste jak by se dal ten zbytek z toho dostat nějakým rozumným způsobem?
Vadilo kdybych to vypustil za studena to protočit? eventuelně nastartovat na velmi krátkou chvíli (pár vteřin), případně vyfoukat vzduchem přes expanzku? Případně nějaký jiný fígl? Díky předem.
vyndaval jsem z auta Webasto, takže jsem si řekl, že si vyměním sám chladičku ač byla loni měněná. Prostě si vše musím zkusit sám
Podle návodu i toho co mi říkal můj mechanik se to u Octy vypouští kohoutem na spodku chladiče a pak se sundavá hadice z chladiče oleje. Já jsem navíc odpojil i hadice, které jdou do Webasta. Vyteklo dost, dá se říct to, co píšou v DP.
Nalil jsem tam zatím vodu pouze, v úterý budu dávat už směs nemrznoucí 1:1.
Ovšem po dolití a nastarování se mi to znovu obarvilo na růžovo. Něco tam tedy zbylo u pumpy pravděpodobně. Měl by to být možná až litr kapaliny...
Poradili byste jak by se dal ten zbytek z toho dostat nějakým rozumným způsobem?
Vadilo kdybych to vypustil za studena to protočit? eventuelně nastartovat na velmi krátkou chvíli (pár vteřin), případně vyfoukat vzduchem přes expanzku? Případně nějaký jiný fígl? Díky předem.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Vypustit, nalít vodu, projet (aby otevřel termostat), vypustit, nalít vodu, projet....nikdy nevypustíš všechno. Bez vody nestartuj, nemá to cenu - pumpa musí být ve vodě, jinak nic netlačí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF