VW 508.00 (0W-20)
Moderátor: Colommbo
Re: VW 508.00 (0W-20)
VW měl problémy už před 10 lety s VW503.00 co měla HTHS 2.9, teď přijdou s VW508.00 co má HTHS 2,6 takže průser jistě bude.
Jinak jak a za kolik jezdí A4 s 2.0TFSI 140 kW taky o ní uvažuju, protože nic lepšího s manuálem se nedělá a DSG nechci.
Jinak jak a za kolik jezdí A4 s 2.0TFSI 140 kW taky o ní uvažuju, protože nic lepšího s manuálem se nedělá a DSG nechci.
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 508.00 (0W-20)
dvoulitry v sedmičkovym Golfu GTI nebo R při klidný jízdě dokážou za 7,5
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: VW 508.00 (0W-20)
Dík nicméně tohle je nový motor a má Atkinsonův cyklus, takže by to mělo být míň.
Re: VW 508.00 (0W-20)
Nevím proč to cpeš sem když ani origo olej Toyota a ani Mobil1 0w20 normu VW508.00 nemá....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW 508.00 (0W-20)
Pánové, olej 0W20 (508 00) je nemíchatelný, nesmíte tam nalít 0W30 (504 00) pak tento olej může zešlemovatět a může ucpat velice tenké olejové kanálky, nemusí to být hned, ale stát se to může. Dbejte na to může dojít k rozsáhlé poruše motoru a věřte že tohle si VW hlídá a hlídat bude co se do toho leje, při jakékoliv poruše motoru s tímto olejem jde olej ihned na rozbor a olej se opravdu z aut neodsává, ale vypouští!!
Takže jen aby ste měly klid a hlavně tahle 0W20 je úplně něco jiného než co kdy bylo.
Hlavně nekupovat laciné oleje, ano specifikace splňují, ale co se týče aditiv a antikorozních přísad to je už úúúplně jiná, jen blbec může šetřit na oleji kor když tyto motory jsou na to stavěné, olej stačí měnit po 20 000km a motor bude běhat léta.
Takže jen aby ste měly klid a hlavně tahle 0W20 je úplně něco jiného než co kdy bylo.
Hlavně nekupovat laciné oleje, ano specifikace splňují, ale co se týče aditiv a antikorozních přísad to je už úúúplně jiná, jen blbec může šetřit na oleji kor když tyto motory jsou na to stavěné, olej stačí měnit po 20 000km a motor bude běhat léta.
Re: VW 508.00 (0W-20)
Ano. Vymysleli a vyrobili perpetum mobile. A určitě nechat olej v motoru 20tkm. Nebo i víc
(Kdo někdy viděl laboratorně olej po 20-ti tkm běžného městského provozu, tak to motoru už neudělá).
A pokud toto někdy zevšední, nechci tu být....
Ale nevěřím tomu že by tyto motory vydržely s těmito oleji aspoň polovinu toho co vydrží poctivý motor a normální olej.
Ono to dopadne jako vždycky: Teď vyřvávají jak eko a super je nízká HTHS a "longlife", a za pár let bude u těchto aut v rubrikách Bazar první doporučení olej použít 5w30 a měnit po 15-ti tkm. Pěkně děkuju za tyto inovace
A spíš mě to přijde jako nenásilná reklama. Že to nejdražší / nové musí být i nejlepší. A hlavně aby jsme jako ženy měli klid
(Kdo někdy viděl laboratorně olej po 20-ti tkm běžného městského provozu, tak to motoru už neudělá).
A pokud toto někdy zevšední, nechci tu být....
Ale nevěřím tomu že by tyto motory vydržely s těmito oleji aspoň polovinu toho co vydrží poctivý motor a normální olej.
Ono to dopadne jako vždycky: Teď vyřvávají jak eko a super je nízká HTHS a "longlife", a za pár let bude u těchto aut v rubrikách Bazar první doporučení olej použít 5w30 a měnit po 15-ti tkm. Pěkně děkuju za tyto inovace
A spíš mě to přijde jako nenásilná reklama. Že to nejdražší / nové musí být i nejlepší. A hlavně aby jsme jako ženy měli klid
Sleeper15 píše:....Takže jen aby ste měly klid a hlavně tahle 0W20 je úplně něco jiného než co kdy bylo.
Hlavně nekupovat laciné oleje, ano specifikace splňují, ale co se týče aditiv a antikorozních přísad to je už úúúplně jiná, jen blbec může šetřit na oleji....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW 508.00 (0W-20)
Tato zkušenost se šlemovatěním je podpořena čím?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: VW 508.00 (0W-20)
Tvá víra, či nevíra neznamená vůbec nic. Zatímco jsou jasné důkazy o motorech, které na takový olej natočí stovky tisíc kilometrů, ty svou nevíru můžeš pouze šířit, ale zatím jsi žádný důkaz nepředvedl.Pitris píše: ....Ale nevěřím tomu že by tyto motory vydržely s těmito oleji aspoň polovinu toho co vydrží poctivý motor a normální olej.
Ono to dopadne jako vždycky: Teď vyřvávají jak eko a super je nízká HTHS a "longlife", a za pár let bude u těchto aut v rubrikách Bazar první doporučení olej použít 5w30 a měnit po 15-ti tkm. Pěkně děkuju za tyto inovace
Re: VW 508.00 (0W-20)
Laskavý divák promine, ale na tento exkrement reagovat nehodlám....
A pokud by přišla někomu moje reakce řekněme mírně neadekvátní, tak se prosím podívejte zde http://www.oleje.cz/forum/search.php?au ... 0&sr=posts jak, co a komu "N22" tady kdy (ne)poradil....
A pokud by přišla někomu moje reakce řekněme mírně neadekvátní, tak se prosím podívejte zde http://www.oleje.cz/forum/search.php?au ... 0&sr=posts jak, co a komu "N22" tady kdy (ne)poradil....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW 508.00 (0W-20)
Sleeper15 píše:....olej 0W20 (508 00) je nemíchatelný, nesmíte tam nalít 0W30 (504 00) pak tento olej může zešlemovatět....
Jediné co mě napadá že by ty nové 0w20 byly polyalkylen glykoly (PAG). Ty by se opravdu s "konvenčními" oleji míchat neměly/nesmí....Jezevcik píše:Tato zkušenost se šlemovatěním je podpořena čím?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW 508.00 (0W-20)
PAG nikdo nezaplatí.
Jinak zase jeden koncerňák, co dobře pobavil!
Jinak zase jeden koncerňák, co dobře pobavil!
Re: VW 508.00 (0W-20)
Já bych docela rád viděl šlem, co vydrží v tom tenkém olejovém kanálku (že by další koncernová specialita?) tlak několika barů
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: VW 508.00 (0W-20)
Víc k tomu nemáš?Pitris píše:Laskavý divák promine, ale na tento exkrement reagovat nehodlám....
A pokud by přišla někomu moje reakce řekněme mírně neadekvátní, tak se prosím podívejte zde http://www.oleje.cz/forum/search.php?au ... 0&sr=posts jak, co a komu "N22" tady kdy (ne)poradil....
Re: VW 508.00 (0W-20)
to už tady bylo s LL oleji před lety, a nakonec to dopadlo jak?Hlavně nekupovat laciné oleje, ano specifikace splňují, ale co se týče aditiv a antikorozních přísad to je už úúúplně jiná, jen blbec může šetřit na oleji kor když tyto motory jsou na to stavěné, olej stačí měnit po 20 000km a motor bude běhat léta.
btw je zajímavé, že mísení // nebo nemísení s jinými oleji jednotliví výrobci na svých TL neuvádí a ani výslovně nezakazují. a podle parametrů se jedná o oleje, ne PAG. PAG by možná cenově prošel, ale nikdo si nevezme na triko NEmísitelnost se zbytkem oleje v motoru po výměně, nebo dolití. Známe spojovací článek mezi volantem a pedály........