Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Subaru benzin neturbo.
Kdyz turbo, tak Forestera.
Kdyz turbo, tak Forestera.
Re: Jaké auto?
Subaru je dost dobrý auto ale chlastá. Je to vždy něco za něco.
C5 pohodlná loď ale v naftě? I když HDI jsou něco jako TDI, raději novější nee.
Honda Accord 2,4 určitě super svezení, syn ho chce také (i Subaru Legacy, Outback) ale bude se zdát trochu vyšší spotřeba.
Prostě jak si člověk zvykne na naftu za 5l, vše okolo se zdá velká spotřeba. Hlavně to chce tankovat kvalitní naftu, trochu VIF a vydrží. Novou naftu asi nee.
Nezbývá než si ponechat pašíka a ještě dlouze popřemýšlet. Nejdražší jsou vstřikovače, něco přední náprava a ještě najezdí.
C5 pohodlná loď ale v naftě? I když HDI jsou něco jako TDI, raději novější nee.
Honda Accord 2,4 určitě super svezení, syn ho chce také (i Subaru Legacy, Outback) ale bude se zdát trochu vyšší spotřeba.
Prostě jak si člověk zvykne na naftu za 5l, vše okolo se zdá velká spotřeba. Hlavně to chce tankovat kvalitní naftu, trochu VIF a vydrží. Novou naftu asi nee.
Nezbývá než si ponechat pašíka a ještě dlouze popřemýšlet. Nejdražší jsou vstřikovače, něco přední náprava a ještě najezdí.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
Ono je zapotřebí si to umět spočítat: jestli pro mě bude výhodnější tankovat dražší benzín do mimořádně spolehlivého japonského auta s větší spotřebou, nebo sice jezdit za málo, ovšem čas od času vysolit balík na opravách evropského turbodieselu. Problém je v tom, že naprostá většina uživatelů počítá jen to, co platí u pumpy, a úplně opomíjí ten "zbytek", který dokáže třeba i jednorázově smazat dlouhodobě dosaženou úsporu.
Re: Jaké auto?
Jardo, přesně tohle jsem výše psal. Ale i tak si myslím, že by se poměrně moderní a spolehlivý diesel dal sehnat. Zkusil bych minulou generaci MB C, jak jsem zmiňoval. Případně ten japonský benzín, možností je hodně, tazatel ale asi vůbec neví, co od auta chce...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Co mám starou Toyotu Avensis T2 2.0 D4D r2001, tak se měnila akorát dvouhmota (mat. 29t + práce 2,5t) zrovna se spojkou a dál už nic. Najeto asi 350tkm při průměrné spotřebě 6l. Stejný výkon má benzín 1,6 (81kW) a ten kdyby si vzal průměrně 7,7l (50Kč/100km x 350tkm) tak mi vychází úspora 175.000Kč - oprava. Takže mě se to třeba vyplácí.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
Otázkou hlavně je, zda k dojíždění do práce nutně potřebuji vůz velikosti Passata.
Re: Jaké auto?
pozitok z vykonu a jazdy na passate? To mi nejako nejde do kopy..ale tak ci tak navrhujem nechat si este passata nieco investovat a jazdit..vsetky uvedene auta dieslovej prodikcie budu mat cez 200 000 km a tam sa to bude sypat..vstreky, dvojhmoty,a podobne kraviny
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Řekl bych, žes trefil hřebíček přesně na hlavičku, Toníku -
a proto se taky domnívám, že veškeré sebelíp míněné rady jsou zcela k ničemu...lefort píše:...možností je hodně, tazatel ale asi vůbec neví, co od auta chce...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Nemyslim si ze nevie co chce, ale nieje to jednoduche nahradit stavajuce auto inym, ked zvacsa cim novsie auto tym sa to viac serie
ale myslim ze akokolvek sa rozhodne benzinove auto spravi sluzbu dobre no pri vyssej spotrebe a nie kazdy sa s tym zmieri
ale myslim ze akokolvek sa rozhodne benzinove auto spravi sluzbu dobre no pri vyssej spotrebe a nie kazdy sa s tym zmieri
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Ne, bjuku, neví, resp. jen zcela obecné věci - spolehlivost, nízkou spotřebu apod. A nechat "si radit" od lidí, jež vůbec neznám, je už jen třešničkou (v tomto případě spíš višničkou") na dortu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
To sa potom aj ťažšie zháňa, napríklad Lancia Thesis, Proton Perdana, Volga Siber (v ČR hladať pod značkou Volha), či takýto krasavec Hyundai Genesis I 2009, 3.8 , koňmo takmer 300, na mieste $6,799 kanadských teda 4580 EUR... http://wwwa.autotrader.ca/a/Hyundai/Gen ... p=11_15_12 - to tam musí byť čiastočne aspoň v tomto smere, krásny život. Tu sa najbližšie predával tuším v Rusku (keď už sa bude hladať aj Volha - v časoch novej ceny po zlave vraj ekvivalentne okolo 10000 EUR).
Jerry3 píše: hledej něco, co téměř nikdo nezná, tudíž po tom není poptávka.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Dobrý den,bjukemen píše:pozitok z vykonu a jazdy na passate? To mi nejako nejde do kopy..ale tak ci tak navrhujem nechat si este passata nieco investovat a jazdit..vsetky uvedene auta dieslovej prodikcie budu mat cez 200 000 km a tam sa to bude sypat..vstreky, dvojhmoty,a podobne kraviny
ano píši o požitku z jízdy v Passatu. Jednoznačně je to zatím to nejpohodlnější auto, které jsem kdy měl. A požitek z výkonu mám také, motor má 130 koní, což není mnoho, ale také ne málo. Sice výkonová charakteristika tohoto motoru je taková jaká prostě je, ale i tak se s ním dá předjíždět s rezervou, jezdit svižně a umožňuje nebát se předjet 2 kamiony za sebou, aniž bych riskovat, že to nestihnu. Samozřejmě, že je spousta jiných aut,kde je výkon vyšší a svezení nabízí sportovní prožitek. Ale já jsem smířen s tím, co tenhle motor nabízí a uspokojuje mě to. Které dnešní auto kromě C5tky nabízí takové pohodlí jako starej pašík ?
Re: Jaké auto?
Dobrý den,lefort píše:Jardo, přesně tohle jsem výše psal. Ale i tak si myslím, že by se poměrně moderní a spolehlivý diesel dal sehnat. Zkusil bych minulou generaci MB C, jak jsem zmiňoval. Případně ten japonský benzín, možností je hodně, tazatel ale asi vůbec neví, co od auta chce...
proč myslíte, že nevím,co auta chci ?
Nějaké body jsem napsal ve svém prvním příspěvku. A to je to, co od auta chci.
Nelpím na naftě, ani benzínu. Chci spolehlivé, relativně výkonné auto, s větším kufrem. Pak chci,aby bylo pohodlné a aby spotřeba byla normální. Což rozhodně pro mě není spotřeba nad 8 litrů. Při mém ročním nájezdu by se mi větší spotřeba opravdu nelíbila.
Re: Jaké auto?
Jiné řešení nevidím. Tohle auto je jak rodinné ( kufr na velký přepravní kotec pro pejska ), tak moje dopravní do práce. Druhé auto ( menší ) má manželka a abych kupoval třetí, jen na mé dojíždění do práce to už bych byl hovado.Jerry3 píše:Otázkou hlavně je, zda k dojíždění do práce nutně potřebuji vůz velikosti Passata.
Re: Jaké auto?
Matěj: Pokud bys snad uvažoval o C5,tak ti doporučuji před koupí navštívit C5 club http://www.c5club.cz/
kde se můžeš na vše poptat a poradit se.Co si pamatuji z různých diskuzí,tak se rozhodně nedoporučuje kupovat tohle auto bez znalce vybaveného Lexií a znalého systému hydra activ,bez kterého v podstatě nemá cenu C5 ani kupovat.Motoru 2.0 HDI natož 2.2 HDI se netřeba bát(není to 1.6 HDI první generace),stejně tak FAP filtru,ostatně ten se dá pořídit za 6 tícek,což není žádná rána.
P.S. Ono se velmi snadno šíří hromada "zaručených" informací o tom či onom,aniž by byly k dispozici relevantní informace.Poslední lahůdka s fóra....človíček si koupil C6 s plnotučným automatem a nenapadlo ho nic lepšího,než zajet do autokelly servisu nechat si vyměnit olej v převodovce. Výsledek je takový,že auto úspěšně znepojízdnili,následná oprava(pokud vůbec bude možná) ho vyjde na pěkný baťoh a do smrti bude chodit a vyprávět,jaký je Citroen šunt.
kde se můžeš na vše poptat a poradit se.Co si pamatuji z různých diskuzí,tak se rozhodně nedoporučuje kupovat tohle auto bez znalce vybaveného Lexií a znalého systému hydra activ,bez kterého v podstatě nemá cenu C5 ani kupovat.Motoru 2.0 HDI natož 2.2 HDI se netřeba bát(není to 1.6 HDI první generace),stejně tak FAP filtru,ostatně ten se dá pořídit za 6 tícek,což není žádná rána.
P.S. Ono se velmi snadno šíří hromada "zaručených" informací o tom či onom,aniž by byly k dispozici relevantní informace.Poslední lahůdka s fóra....človíček si koupil C6 s plnotučným automatem a nenapadlo ho nic lepšího,než zajet do autokelly servisu nechat si vyměnit olej v převodovce. Výsledek je takový,že auto úspěšně znepojízdnili,následná oprava(pokud vůbec bude možná) ho vyjde na pěkný baťoh a do smrti bude chodit a vyprávět,jaký je Citroen šunt.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW