Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
0w30 ma ACEA A1 a HTHS 3.11, takze som ho uplne vylucil z vyberu
keby bol A3, kludne ho zoberiem, ci uz s NT(+) alebo bez
keby bol A3, kludne ho zoberiem, ci uz s NT(+) alebo bez
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Re: Millers Oils
Yacco Galaxie je levnější a téměř stejně výkonnou variantou TOP olejů MO CFS.adosM píše:....Já mám 5w50 Yacco a jen tak neměním....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Jen minus ty Nano sračky, ty asi vliv maji taky. Ale lít do motoru z auta starého 15 let takový olej za 3000kč 7 litrů je mimo realitu...Ještě když nezávodím
Re: Millers Oils
Ano. Spolu s 0w20 jsou určeny především pro "maximální okamžitý výkon při ultra nízkém tření s minimálními ztrátami výkonu, zejména pro kvalifikace, sprinty a další krátké zátěže"PHiLiPZ píše:0w30 ma ACEA A1 a HTHS 3.11, takze som ho uplne vylucil z vyberu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Máte někdo zkušenosti nebo lil jste někdo Millers oil CFS 10w50 do motoru ? Ten nový s Nanotech ?
Přes zimu to asi už nebude to pravé že ? Píšou že se dá nechat v motoru 15 tis km , při civilním použití což je ale přes hranu stejně. Jezdím i kratší jízdy. Ale vždy se snažím najet aspon 20 km.
Přes zimu to asi už nebude to pravé že ? Píšou že se dá nechat v motoru 15 tis km , při civilním použití což je ale přes hranu stejně. Jezdím i kratší jízdy. Ale vždy se snažím najet aspon 20 km.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Proč by desítka přes zimu neměla být to pravé...? Sibiřské mrazy v naší kotlině nebývají a běžnou zimu i s občasnými výkyvy i desítka zvládne v prstem v sání... Přes zimu 2015/2016 jsem měl v motoru Sunoco Racing 10W60 a ani jsem o něm nevěděl (a to parkuju stále venku)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
to adosM: Začínáš pandořit Zajedno neblbni, a klidně nechej Yacco GT, a za druhé MO CFS NT 10w50 je úplně klidně vhodný i do zimy - jednak kvůli esterům a druhak i svou viskozitní třídou 10w
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Uz zacal pred tim..., do 350tkm a dle psanych info, ne moc cisteho agregatu..., velmi solidni SuSp, Colommboj proverene 15-50. A ne pandorit. Jenze Pandora uz to vychytal a pochopil.
Re: Millers Oils
Tady se nechytámPedro píše:....velmi solidni SuSp....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Sunoco SportPitris píše:Tady se nechytámPedro píše:....velmi solidni SuSp....
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Dík. Ale pak mě tam nesedí....
Pedro píše:Colommboj proverene 15-50....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
To se asi Petr upsal,pokud si pamatuji,tak Jirka dával do Omči pouze 5W-50.Pitris píše:Dík. Ale pak mě tam nesedí....Pedro píše:Colommboj proverene 15-50....
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Jest tak, jen pětku.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Priznavam chybu, preklep. Stále datluju z tlf+tbl.
Jest jak kolegove psali...
Jest jak kolegove psali...
Re: Millers Oils
Aha. Mě napadlo že je řeč třeba o nějakém SuperSportu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF