aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Tak jsem vzal NA 98 na eurooil v Olomouci a + aditiva millers a přijde mě, že žádný rozdíl oproti Omw NA 95 a millers. Je možný , že ten NA98 tam je v nadržích dlouho, protože lidi ted berou bud 95 a nebo 100oktan. Takže nebude asi nejčerstvější. Nevím A aditivovat 100oktan nemá smysl. To je zbytečný. Tam už jsou aditiva.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Já teď tankoval párkrát na Shell prémiovku,protože jsem získal slevové kupóny,2 x BA 95 V-Power a 1 x V Power Racing 100 a nějaký rozdíl jsem také nepozoroval.Nicméně jsem tam 2 panáky Wynn´s stejně šoupl.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Pánové, jako čerstvý majitel moderního benzínového motoru uvažuji rovněž o aditivech do paliva. Nikdy jsem to tu nečetl, protože nebylo potřeba. Abych se nemusel zpětně prohrabávat všemi stránkami, dalo by se to jednoduše shrnout tak, že byste sdělili, na jakém výrobku zde panuje všeobecná shoda?
Díky
Díky
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Dlouhodobým pozorováním jsem nabyl dojmu,že naftaři preferují spíše VIF(snad vyšší mazivost),benzíňáci Wynn´s,ale jistě se najdou vyjímky. Já jsem přešel z VIF na Wynn´s proto,že z prvně jmenovaným jsem měl černější koncovku výfuku(viz.poznámka v závorce) a s tím druhým mi navíc přišel chod motoru kultivovanější a také jsem pozoroval drobné zlepšení při startu.Vše se pochopitelně vztahuje k předchozímu stroji,do současného přidávám již pouze Wynn´s.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Raz za cas poriadne prevetraj motor, to je najlepsie aditivumJezevcik píše: Nikdy jsem to tu nečetl, protože nebylo potřeba.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Záleží na tom,jak s autem jezdil předchozí majitel,jestli jezdil na spotřebu,tak nějaké provětrání stačit nebude.A navíc s tím kolega najezdí dost po městě,takže já bych dal při nejbližší příležitosti třeba tohlejerome píše:Raz za cas poriadne prevetraj motor, to je najlepsie aditivumJezevcik píše: Nikdy jsem to tu nečetl, protože nebylo potřeba.
http://www.citroeny.eu/do-paliva/intenz ... 500ml.html a pak pravidelně aditivoval.Wynn´s se dá normálně koupit u ONO,ale jen na některých,zpravidla těch,co mají v nabídce BA 98.
http://www.tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Díky, asi zkusím ten Wynn's.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Tome,uz od dob Corolly,pouzivam stale Vifinu,v pomeru cca 1: 750-1: 500.
Podle toho,co kde tankuju. Jezdim vsak vyjma zimniho obdobi N 98-100.
Kdyz nekdy vyjmecne zapomenu doaditivovat,rozdil nepoznam. Kdyz jsem Almu pred lety koupil,byla s orezlou trubkou vyfuku bez jedinne saze. To je dodnes,s Vifi ci bez,palivo takove ci makove,EGR odpojen uz davno. A to nejsem pravidelny vyhanec pavouku. Takze Vifinu davam spise pro mazani a udrzbu systemu,ne ze bych cekal cosi ,,raketoveho,,.
Podle toho,co kde tankuju. Jezdim vsak vyjma zimniho obdobi N 98-100.
Kdyz nekdy vyjmecne zapomenu doaditivovat,rozdil nepoznam. Kdyz jsem Almu pred lety koupil,byla s orezlou trubkou vyfuku bez jedinne saze. To je dodnes,s Vifi ci bez,palivo takove ci makove,EGR odpojen uz davno. A to nejsem pravidelny vyhanec pavouku. Takze Vifinu davam spise pro mazani a udrzbu systemu,ne ze bych cekal cosi ,,raketoveho,,.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Sice nikomu do hlavy nevidím,ale řekl bych,že Jezevcikovi jde přesně o to,co jsi napsal v té poslední větě,tedy o prevenci a údržbu. A navíc bude zcela jistě majitelem EGR ventilu,který jsi ty odpojil,takže bez aditiva ani ránu,jinak je problém za rohem. Já to tam dávám z úplně stejného důvodu,nikoliv k vůli zvýšení výkonu,ten je dostatečný.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Já po "testování" STP, Millerse PPE, VIFu a Wynn'su zůstal u VIFu....přelitého do dávkovače od milera
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Pánové, díky moc za názory. Je to tak, jak píše Lengy - prevence a údržba.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Valvematic (co je x-ta generace VVT-i) od Toy je tak sofistikovany, ze i diky zmene zdvihu a casovani vsech (16) ventilu, dokaze tak "ridit" produkovane emise, ze tyto zazehove motory nemaji EGR ventil ...lengy60 píše: A navíc bude zcela jistě majitelem EGR ventilu ...
Naposledy upravil(a) rofek dne pon dub 10, 2017 13:18, celkem upraveno 1 x.
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
3 a 1/2 roku pouzivam oleje od MillersOils, a soubezne s tim taky aditivum do benzinu. Zhruba pred rokem, kdyz jsem objednaval oleje (pro vymenu na jinych autech) na jistem e-shopu, meli tam taky aditiva od Wynn´s; jelikoz jsem prave minul to od MO, objednal jsem i diky zdejsimu vlaknu, na odzkouseni. Projezdil jsem 2 nebo 3 lahvicky (10-15 nadrzi po 50l), a tak mohu prohlasit, ze jsem nepozoroval zadnou zmenu, nastesti nejenom k lepsimu.lengy60 píše:Dlouhodobým pozorováním jsem nabyl dojmu,že naftaři preferují spíše VIF(snad vyšší mazivost), benzíňáci Wynn´s, ale jistě se najdou vyjímky.
Tim myslim zmenu v chovani motoru, spotrebe - hlavne zahraty motor na volnobeh, koncovku vyfuku nesleduji. Po "navratu" k aditiviaci pripravkem od MO, pozoruji jiz prez mesic, ze okamzita spotreba na volnobeh zahrateho motoru je dle PP 0.7l / hod., predtim standardne 0.8l ... Benzinem to neni, tankuju standarnde 95ku, u normalnich pump (benzinol, gulf, omv, slovnaft, shell).
Se spotrebou jako takovou jsem rovnez hodne spokojeny, troufnu si ale tvrdit, ze k tomu prispiva taky prisada od mr. bishopa v olejove naplni, byt ji tam nepridavam primarne z tohto duvodu.
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
- Colommbo
- Příspěvky: 10011
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Který že to je motor - fordí benzínová 1.4 59kW ...?rofek píše:...okamzita spotreba na volnobeh zahrateho motoru je dle PP 0.7l / hod., predtim standardne 0.8l...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
No já bych chtěl lít do Bmw 330i natural 98. Ale ten v Prostějově a OL je je na Euroil. 1 pumpa s tímto benzínem co jsem našel. Ono tady snad na okrese není. A ten benzín natural 98 tam bere asi málo lidí ( V OL ) a je možné, že tam ten benzín je už dlouho a nebylo to ok. Ikdyž tam byl milers. Většina lidí bere bud 95 a nebo už 100 oktan. Tak proto jsem nepoznal žádnou změnu oproti Na95 a Millers. . U millerse zůstanu. Je dražší, ale má ty 2 oktany navíc což potřebuju a chci. To že se motor čistí, a maže líp čerpadlo atd je samozřjemnost. Spotřeba je až na dalším místě. Taky nižší emise. Takže čerstvější NA95 a millers a měl bych být cca na 97.5 oktanech. Natural 95 má většinou 95.5 apod.