>> predtim, nez jsem se pustil do psani dnesniho postu, jsem si pozorne precetl puvodni dotaz. Je z nej zrejme, ze nechce / nehodla menit nic na tom jak, kdy/kde bude delat olej-servis. Dokonce neprimo rika, ze kdyby nebyl problem s dostupnosti, daval by uprostred oficialniho intervalu rovnez olej od Toy... Predstava nebo domenka, ze pri servis.prohlidce v Toy bude chtit jenom "stempl a podpis" bez toho, ze by mu menili olej (...) je poněkud "licha".Pitris píše: Však v tom Toy servise olej měnit nemusí - když ho mění jinde po 15-ti, tak u toho zůstat a ten Trident klidně; každých 15tkm....
>> sam v tom zadny (z prodeje nebo z doporuceni) kseft nemam, provozovatele neznam... Kdyz uz, tak by stalo za to kritizovat az po tom, co si to poradne(j) prohlednu... Popis u daneho oleje je poskladan z textu prevzateho z webu importera, ale rozhodne nezodpovida verzi "V 5w30", jenz je ke vsemu relativne novou formulaci (cilena specificky na tdi motory).Pitris píše: jen v tom kšeftě na který si dal odkaz trošku ty oleje "pomíchali"
Nabízejí Trident Longlife 5w30 ale NORMY tam uvedené jsou z Trident Longlife V 5w30. A "V" není C2
Naopak, vypada to spis na to, ze jde o popis starsi, uz nevyrabene verze "bez V", do nehoz se obchodnikovi pripletl zrejme i text od jinych oleju (VW normy, low-saps). Tomu napovida i neaktualni foto flasky (pri srovnani s webem importera); etikety u tridentu znam i z vlastni zkusenosti za posledni leta.
Slo mi o to ukazat alternativu od stejneho vyrobce, ktera muze byt o 450 kc (cca 30%) levnejsi, co za danych podminek muze davat smysl.
Howgh.