Videa ze světa motorismu a techniky
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
v takovym případě bych se nedivil trv. následkům
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Já myslím,že v tomhle případě bude trvale umístěn v rakvi ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Z toho plyne poučení, že je třeba stále sledovat, kde co lítá.
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Prezil, i kdyz podle videa bych si to byl byval taky netipnul.
https://www.rt.com/viral/378189-freak-t ... on-brazil/The collision left him with fractures to his skull and chest and requiring urgent medical treatment at the Hospital Marcio Cunha, Ipatinga. Fernandes is now in stable condition following the freak accident.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Tady se lze nejrychleji "vytáhnout" https://www.stream.cz/nej/10015863-jako ... -jet-vytah
A tady je i video, takže klidně sem Bullittův Mustang
A tady je i video, takže klidně sem Bullittův Mustang
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Překvapuje mě, že ten Mustang podle všeho neměl LSD, při razantním rozjezdu zhruba uprostřed klipu (po couvání po přejetí odbočky) gumuje jen PZ kolem...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
nevím kam to dát, jestli sem nebo do humoru, ale dám to sem bo „Videa...“
https://video.aktualne.cz/ze-sveta/vlak ... position-2
co čekali
https://video.aktualne.cz/ze-sveta/vlak ... position-2
co čekali
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Trošku jiná technika... http://www.planes.cz/cs/video/%20%20%20 ... e-prg-lkpr
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Colommbo: kdyz uz jsme u tech letadylek: https://m.youtube.com/watch?v=trrUkKUyhl4
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
O letadla se nezajímám, ale tohle vídeo znám. Halt, vietr je někdy pěkná sviňa, však to známe i z auta, jak někdy člověk musí i na rovině, aby jel přímo, držet lehoučké kontra... Pak je větrná mezera, volant srovnat a člověk si připadá, jako kdyby před jízdou požil. A to mám poměrně těžký a štíhlý auto...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Moje zkušenost je taková, že zatímco se sedmimístným MPV Mitsubishi SW nárazový boční vítr sice zuřivě cloumal, ovšem korekce směru volantem nebyly zapotřebí (tedy s výjimkou jízdy na jedné z mnoha sad pneu, které jsem za těch 15 let ojezdil), tak štíhlé Mondeo o stejné hmotnosti se za obdobných podmínek chová velmi neposlušně, a to i na zimácích, které se na SW osvědčily. Z toho jasně plyne, že citlivost na boční vítr je primárně věcí konstrukce a naladění podvozku, druhotně pak věcí zvoleného obutí.
Jinak na tom videu není vidět pozice letounu vůči ose přistávací dráhy, tudíž mizí efekt tzv. krabí techniky, která se při přistávání v bočním větru používá. Pilot při prvním, možná hrozivě vypadajícím pokusu, ale udělal všechno správně, čehož důkazem je skutečnost, že si v kritickém momentě nenechal podfouknout nárazem větru pravé křídlo. Bohužel mu však už chyběla výška na to, aby dosedl na oba hlavní podvozky pod křídly současně, proto musel vykonat ještě jedno kolečko. Naopak krizovkou je, když se pilot nechá podfouknout na návětrné straně a koncem křídla na závětrné straně si škrtne o plochu.
Jinak na tom videu není vidět pozice letounu vůči ose přistávací dráhy, tudíž mizí efekt tzv. krabí techniky, která se při přistávání v bočním větru používá. Pilot při prvním, možná hrozivě vypadajícím pokusu, ale udělal všechno správně, čehož důkazem je skutečnost, že si v kritickém momentě nenechal podfouknout nárazem větru pravé křídlo. Bohužel mu však už chyběla výška na to, aby dosedl na oba hlavní podvozky pod křídly současně, proto musel vykonat ještě jedno kolečko. Naopak krizovkou je, když se pilot nechá podfouknout na návětrné straně a koncem křídla na závětrné straně si škrtne o plochu.
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
A taky je videt,jak dva motory o nizsim ci strednim obtokovem pomeru,dokazou reagovat a se strojem ,,zacvicit,, a zabrat. Neni poznat,ktery konkretni vyrobce motoru je zde,byly tusim dva,podle typu a stari stroje. Nicmene si myslim,ze lepsi letadlo v kategorii neni a uz nikdy nebude. Stejne tak jako dodnes letajici Dakoty.
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Ty dnešní proudové motory s "větrákem" mají velký "točák", něco jako velká vrtule o vysokém stoupání. Jinak často stačí trochu uvolnit vztlakové klapky, které představují velkou "brzdu", samozřejmě pokud pilot už nepoužil "aerodynamické brzdy" ve funkci eliminátorů vztlaku (kvůli tzv. přízemnímu efektu).
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Přistání na autorotaci se kdysi dávno běžně nacvičovalo "naostro". Pokud máš dostatečnou výšku a nejlépe i dopřednou rychlost, pak už jde jen o to mít také na zemi nějaké vhodné místo a nepos.at se při tom. Jinak nahození motorů těsně nad zemí sice může vypadat jako spása na poslední chvíli, ovšem ta může být pokažena tzv. vírovým prstencem (google napoví...). Hoši to ale zvládli skvěle a měli přitom i trochu toho pokakanýho štěstíčka!