Vzal jsem k porovnání auto,zhruba stejné cenové relace,nic víc a nic míň. Že jsem vybral Citroen je čistě věcí náhody,protože jsem nedávno studoval ceníky obou značek,kvůli odpovědi v jiném vlákně,ale zcela jistě by se našel adekvátní model i jiné značky.
A osobně jsem přesvědčen,že by si případný majitel polepšil ve všech směrech,o estetické stránce a pohodlí ani nemluvím.
A jinak,proč bych si nedal nášup francouzské cibulačky,když je vynikající.
Od dětství jsem byl zatížený na kombíky (v zavazadlovém prostoru se mi jako dítěti dobře spávalo...), a zrovna po tomhle s přeplňovaným dvoulitrem jsem pak v dospělosti toužil. Jenže napřed nebyly prostředky, pak už byla rodina příliš početná a nakonec již nebyl sehnatelný žádný zachovalý exemplář. No nic, člověk nemůže mít všechno, po čem kdy toužil... Ale aspoň jednou jsem se ním svezl. Byl v bílé barvě s černým koženým čalouněním a i v naprosto sériovém provedení (pro CH trh) šlo jednoduše o skutečné AUTO!
To máš tak, v životě je vždy něco za něco. A tak jednou máš podmínky a čas, ale nemáš peníze, jindy je tomu třeba zase naopak. A já jsem teď v situaci "jindy"...
Taky zajímavé - a možná i trochu smutné http://www.autoforum.cz/fascinace/tak-k ... -internetu
citace: "Mohou se auta z těchto obřích odstavných ploch ještě někdy vrátit do provozu? Upřímně řečeno, nevěříme tomu, ale doufejme v to, ať už si o Volkswagenu, TDI a jeho podvodu myslíme cokoli. Žádné auto si nezaslouží zhynout předčasně, natož takto smutným způsobem - sama auta nikdy za nic nemohou...."
Auto je to výborné. Malá spotřeba, vysoká spolehlivost, vzhůru zvedací zadní sedáky, nezájem zlodějů...
To vše ale převáží jedno negativum - to auto je strašně ošklivé. Takový novodobý Záporožec.
Druhá generace se v tomto směru neuvěřitelně zvedla a je naopak velmi pohledná. Jenže té je na silnicích jako šafránu.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Mě se také Toyota Avensis rv 2001 nelíbí a koupil jsem si ji (kombi) z jiných důvodů (vlezl mi tam kufr na zbraň když jsem jezdil po soutěžích) a chtěl jsem zkusit motor 2.0 D4D. Dodnes spokojenost, pověst Toyoty nezklamala. Na vzhled jsem si taknějak zvykl.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
to NOVON: než jsem otevřel odkaz na bazoši tak jsem přečetl Jezevčíkovo hodnocení. Ta Honda City mě "naskočila" jako první Mimochodem - k tomu co napsal moc co dodat není.... Snad jen "obr"zavazadelník a povinné ručení na 1339 ccm. Jinak víc tady: http://m.autorevue.cz/honda-city-14-pov ... lky-test_2
tonny, jak je to s poruchovostí vstřiků u d4D? A ještě to stojí takové pálky?
Co se vzhledu týče, tak zrovna tenhle Avensis se mi právě líbí. Nástupce už je hodně diskutabilní.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40