Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Moderátor: Colommbo
Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Mate niekto info ake je povolene max mnozstvo zddp v olejoch?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
ZDDP aditíva spadaju pod označenie-sulfátový popol.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Ale v msds sa uvadza percentualne zastupenie zddp aditiv v oleji a preto ma zaujima horna hranica, kedze dodatocne aditiva zddp sa vyrabaju uz dlhe roky ale cital som aj ze po pouziti nastali nejake problemy s velkoobjem. usa motormi
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Dokonca niektore oleje ho zrejme ani neobsahuju kedze sa ani neuvadza resp su nahradene inymi tak preto mi to nevychadza ze su uzko spate so sulfat. popelom
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Dodatečně do oleje nic nedávej a když není DPF tak nejlepší do motoru je normální full saps olej A3/B3
Ale když DPF je, tak k jednomu kurvítku jenom naliješ další.... A USA - to je nějak moc daleko ne
https://www.fuchs-oil.cz/index.php/auto ... ejich.html
Ale když DPF je, tak k jednomu kurvítku jenom naliješ další.... A USA - to je nějak moc daleko ne
https://www.fuchs-oil.cz/index.php/auto ... ejich.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
dakujem Pitris, do oleja nedam nic ale otazka je taka obsirenjsia,kedze vela ludi v usa ju pouziva ako dodatok k olejom z nizkym tbn,aj ked je pravda ze tam sa meni olej po 5000 milach mozno 6 a preto vyssi obsah nemoze uskodit nicomu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
teda upravim otazku, max obsah zddp ma zaujima preto aby som vylucil moznost ze olej zacne v motore karbonovat, niekto oleje na trhu maju obsah zddp do 3% (ale kukal som iba oleje 10w-40) a niektore ho nemaju vobec,potom sa natiska otazka ci preferovat olej bez obsahu zddp alebo s nimi
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Není to asi to přesně ono, ale něco je tady: ftp://ftp.lhotkanet.cz/mirror/skoda.pan ... 3%3Fid=418
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
ZDDP aditíva neoznačuju priamo ich hmotnostný podiel vo forme sulfátového popola,ale ked ich olej obsahuje,tak sa na nom podielaju. Kedže ZDDp aditíva nie su spálitelné,tak okrem iných látok,zvyšuju podiel popola. Ked olej obsahuje dajme tomu tomu 2,5 % sulfátového popola,znamená to,že obsahuje maximálne 2,5 % ZDDP aditív,no nemusí ich ani obsahovat. Teda ZDDP aditíva priamo zvyšuju podiel popola,no neznamená to,že olej tieto aditíva obsahuje.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Dnes som si tu čítal o ZDDP aj v tomto staršom vlákne, tak by som doplnil Pitrisov link, ktorý má už rozhodené znaky - ten istý čitatelný text (autor Petr Mašek) je na: http://www.skodarallyclub.estranky.sk/c ... itiva.html
Ďalšie o ZDDP zinkdialkyditiofosfát, i iných aditívach vrátane MoS2 molybdénsulfid (autor Jiří Čech);
texty už budú rovnako dosť odležané, nové obšírne však odvtedy tiež príliš nevídať:
http://www.mjauto.cz/prisady-do-paliv-a-maziv
http://www.mjauto.cz/prisady-do-paliv-a-maziv-dodatek
http://www.mjauto.cz/prisady-do-paliv-a-maziv-iii
Ďalšie o ZDDP zinkdialkyditiofosfát, i iných aditívach vrátane MoS2 molybdénsulfid (autor Jiří Čech);
texty už budú rovnako dosť odležané, nové obšírne však odvtedy tiež príliš nevídať:
http://www.mjauto.cz/prisady-do-paliv-a-maziv
http://www.mjauto.cz/prisady-do-paliv-a-maziv-dodatek
http://www.mjauto.cz/prisady-do-paliv-a-maziv-iii
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Pán odborník Jirí čech nie je žiadny tribolog,je to predajca značky Bishops. Svoje poznatky získal z internetu-takže k jeho značne velkej odbornosti sa i tak staviam.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Na nejakej stranke som zahliadol ze ked uz dodatocne aditiva tak na baze organickeho molybdenu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
https://translate.google.com/translate? ... -lives-on/ mozno ze acea c neni zly,,,
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
Rozhodne to nie je strašiak Ono sa to nedá tak jednoducho interpretovať že len auta s D/GPF a dosť...
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Mnozstvo ZDDP aditiv v olejoch
je tam niekolko zajimavych casti, napr ze rolny a lepsie zakladove oleje vyrazne pomohli pouzivat menej aditiv. zaujimava je aj multifunkcnost zddp, nizka cena.
spomenul som si na inu debatu, kde riesili 0w30 alebo 5w30.
rozdiel je v tom ze 0w je viac dochuteny modifikatormi viskozity.
to nemusi byt dobre, lebo dokazu sa teplom nicit, "rozstrihat" a stmavit olej.
je to zvlastne, lebo prave 0w casto ma drahsi zaklad z ester/pao.
no a este strasak viskozity... w30 je v poho, hths ~3. w20 <=2,6
valec vacky ojnica kruzky
spomenul som si na inu debatu, kde riesili 0w30 alebo 5w30.
rozdiel je v tom ze 0w je viac dochuteny modifikatormi viskozity.
to nemusi byt dobre, lebo dokazu sa teplom nicit, "rozstrihat" a stmavit olej.
je to zvlastne, lebo prave 0w casto ma drahsi zaklad z ester/pao.
no a este strasak viskozity... w30 je v poho, hths ~3. w20 <=2,6
valec vacky ojnica kruzky