Dilema s výběrem oleje TDI PD
Moderátor: Colommbo
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Tady je (asi) jeden z posledních olejů VW505.01 pro starší TDI-PD, které ještě nemají DPF a nepotřebují ACEA C3. Při výměně do 10-ti tkm/1rok (co nastane dřív) to pro někoho může být zajímavá alternativa
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 53597.html
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 53597.html
Naposledy upravil(a) Pitris dne čtv led 19, 2017 15:08, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Oprava CTRL C/V
Důvod: Oprava CTRL C/V
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Dal bych i ruku do ohně za to,že v tom obalu bude toto:
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 33555.html
Nicméně je to opravdu dobrej olej a svýmu medvíděti dopřávám každých 7000 km nových 8l
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 33555.html
Nicméně je to opravdu dobrej olej a svýmu medvíděti dopřávám každých 7000 km nových 8l
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Asi by ses spálil - Mogul Racing není 505.01. Pro čerpadlo-tryska je od Mogulu Extreme PD 5w40 - ale už C3. A byť se o tom u Pema oilu dá myslet ledacos, je tam napsáno German Quality.... Ale Racing je
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
No nespálil,protože vím že racing není 505.01. Ale když se podívam na popis toho pema oleje tak vidím :
olej motorový, syntetický, balení 5 litrů, specifikace: ACEA A3/B4, SAE 5W-40, API SM/CF, MB 229.3, VW 502 00/ 505 00, GM LL-025B, PSA B71 2296, Renault RN 0700/ 0710, BMW LL-01
A naproti tomu ten mogul
olej motorový syntetický; balení 4 litry; specifikace SAE 5W-40, API SM/CF, VW 502 00/ 505 00, MB-Approval 229.3, BMW LL-01, GM-LL-B-025, Porsche A40, Renault RN 0710/ 0700
Nějak mi to přijde stejný
teda pokud myslíš opravdu tento
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 53594.html
olej motorový, syntetický, balení 5 litrů, specifikace: ACEA A3/B4, SAE 5W-40, API SM/CF, MB 229.3, VW 502 00/ 505 00, GM LL-025B, PSA B71 2296, Renault RN 0700/ 0710, BMW LL-01
A naproti tomu ten mogul
olej motorový syntetický; balení 4 litry; specifikace SAE 5W-40, API SM/CF, VW 502 00/ 505 00, MB-Approval 229.3, BMW LL-01, GM-LL-B-025, Porsche A40, Renault RN 0710/ 0700
Nějak mi to přijde stejný
teda pokud myslíš opravdu tento
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 53594.html
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
No dyť su blbej a opravil jsem to Máš recht, chyba byla u mě v CTRL C Zkopíroval jsem jiný olej - bez PD. To je tak když má někdo otevřeno víc oken na liště A díky že si mě opravil / nakopnul
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
jo stane se. Nemáš zač Já jen,když sem viděl tu specifikaci,tak si pamataju,že přesně tu má mogul,co liju do medvíděte
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Proč medvídě dále dojde? Inu proto, že
Durex píše:svýmu medvíděti dopřávám každých 7000 km nových 8l
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
A pak se někdo kroutí,když má spotřebu 1l na 1000 km Mě si teda nevezme nic. Ale takto krátkej interval je jednak proto,že s ním jezdím relativně krátký trasy kolem 20 km a taky,že chci zajistit co největší čistotu motoru A medvídě si jen chrochtá
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Já narážel spíše na objem náplně:
Durex píše:svýmu medvíděti dopřávám ... 8l
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Však taky Medvídě má motor 3L a ne motůrek 3V
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Tak mě to přijde optimální. V motorce mám 4l a je to 1,3l. Tohle je 3,2l tak má větší náplň Néé vím,že i ta moto má větší výkon,než méďa,ale beru to takhle.
proč mít v motoru malou olejovou náplň,kde sem pak nucen kupovat dost drahej olej,kterej pak stejně začne časem mizet,když můžu mít větší náplň a lít tam normální dobrej olej,kterej ve výsledku je stejně levnější a se kterým ten motor i při úbytku oleje 50% pořád v klidu žije ...
Ale co zrovna tobě budu povídat Prostě ještě motor ze starý dobrý školy ... A navíc už na to kluci v MB zase přišli,že ten řaďák je lepší jak véčko a jdou k němu zpět
proč mít v motoru malou olejovou náplň,kde sem pak nucen kupovat dost drahej olej,kterej pak stejně začne časem mizet,když můžu mít větší náplň a lít tam normální dobrej olej,kterej ve výsledku je stejně levnější a se kterým ten motor i při úbytku oleje 50% pořád v klidu žije ...
Ale co zrovna tobě budu povídat Prostě ještě motor ze starý dobrý školy ... A navíc už na to kluci v MB zase přišli,že ten řaďák je lepší jak véčko a jdou k němu zpět
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Protože instalace kurvítka!Durex píše:...proč mít v motoru malou olejovou náplň...
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
najlepsi je ten napis na etikete German quality
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
A to je přece u nás/u vás argument jak řemen!
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Zdravím všechny, jsem tu na fóru celkem nový a oleje jsou zrovna věc o kterou se zajímám..
Sám mám PD 96kw, leju tak 5w-40 s normou 505.01, takže na olej se ptát nebudu, ani ho neplánuju zaměnit, jelikož jsem s tím svým nadmíru spokojen..
Ale já jsem zvídavá osoba co se ráda dozvídá nové věci a tak připíšu pár svých dotazů..
Jak již by bylo řečeno několikrát, PDčka jsou specifické motory a rozhodující je pro ně norma VW 505.01 a VW 507.00 a všude jsou pouze o viskozitě 5w30 a 5w-40..
Nedávno jsem našel tento olej
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 35156.html
Je to vizkotiza 0w-30 a plní VW 507.00 a je snad taky jedinný co tuto normu ve své vizkozitě plní. Byl by případně tedy vhodný a nebo má zimní index "5w-xx" něco specifického co nic jiného PDčku nemůže nabídnout?
A zároveň doplním druhý dotaz.. Jeden z nejprodávanějších olejů u nás je 10w-40, kvůli ceně, celkem vyhovujícím vlastnostem blablabla..
Do PDčka nepatří to vím taky, ale co jsem se dočetl tak se oleje normy 505.01 od třeba 505.00 liší jinou aditivací, jaktože nikoho nenapadlo vyrobit 10w-40 s normou 505.01? Má nějaké vlastnosti, které prostě ať se děje co se děje nemůže tato viskozita nikdy splnit?
Pokud mi to někdo rozumně vysvětlí, budu jen rád
Sám mám PD 96kw, leju tak 5w-40 s normou 505.01, takže na olej se ptát nebudu, ani ho neplánuju zaměnit, jelikož jsem s tím svým nadmíru spokojen..
Ale já jsem zvídavá osoba co se ráda dozvídá nové věci a tak připíšu pár svých dotazů..
Jak již by bylo řečeno několikrát, PDčka jsou specifické motory a rozhodující je pro ně norma VW 505.01 a VW 507.00 a všude jsou pouze o viskozitě 5w30 a 5w-40..
Nedávno jsem našel tento olej
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 35156.html
Je to vizkotiza 0w-30 a plní VW 507.00 a je snad taky jedinný co tuto normu ve své vizkozitě plní. Byl by případně tedy vhodný a nebo má zimní index "5w-xx" něco specifického co nic jiného PDčku nemůže nabídnout?
A zároveň doplním druhý dotaz.. Jeden z nejprodávanějších olejů u nás je 10w-40, kvůli ceně, celkem vyhovujícím vlastnostem blablabla..
Do PDčka nepatří to vím taky, ale co jsem se dočetl tak se oleje normy 505.01 od třeba 505.00 liší jinou aditivací, jaktože nikoho nenapadlo vyrobit 10w-40 s normou 505.01? Má nějaké vlastnosti, které prostě ať se děje co se děje nemůže tato viskozita nikdy splnit?
Pokud mi to někdo rozumně vysvětlí, budu jen rád