aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Ten TEC 2000 se používá k vyčištění palivové soustavy,ne k pravidelné aditivaci benzínu.Pro tu je právě ten VIF,Wynn´s Petroleum a další přípravky.
Ale hlavně jsi nenapsal,zda se jedná o ojetý vůz,kde je potřeba tu palivovou soustavu vyčistit,takž by to jednorázové použití k něčemu bylo nebo nový.,kde to je k ničemu.
Ale hlavně jsi nenapsal,zda se jedná o ojetý vůz,kde je potřeba tu palivovou soustavu vyčistit,takž by to jednorázové použití k něčemu bylo nebo nový.,kde to je k ničemu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Ahoj, díky za info, jinak jedná se o auto 10 let staré, takže asi by to nebylo od věci to tímto pročistit a pak používat aditiva, že?lengy60 píše:Ten TEC 2000 se používá k vyčištění palivové soustavy,ne k pravidelné aditivaci benzínu.Pro tu je právě ten VIF,Wynn´s Petroleum a další přípravky.
Ale hlavně jsi nenapsal,zda se jedná o ojetý vůz,kde je potřeba tu palivovou soustavu vyčistit,takž by to jednorázové použití k něčemu bylo nebo nový.,kde to je k ničemu.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
ringo: Tak procisti pripravkem od STP (ten mam vyzkouseny,ze fakt funguje) a pak trebas pouzivej VIF.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Napíšu zde své zkušenosti.
VIF SBA používán do Š Fabia motor BUD 1,4 16 V 59 kW. Používán při každém tankování. Dávám trošku více než je v návodu.
Motor je více ostřejší/živější,líp se vytáčí/akcelerace,lepší odezva na plyn. pedál,klidnější. Spotřebu neměřím/neřeším,při cmrndání převážně kolem komína mě nějaká půldecka ušetřenýho benzínu nespasí.
VIF SBA používán do Š Fabia motor BUD 1,4 16 V 59 kW. Používán při každém tankování. Dávám trošku více než je v návodu.
Motor je více ostřejší/živější,líp se vytáčí/akcelerace,lepší odezva na plyn. pedál,klidnější. Spotřebu neměřím/neřeším,při cmrndání převážně kolem komína mě nějaká půldecka ušetřenýho benzínu nespasí.
Škoda Fabia engine BUD 1,4 16 V 59 kW Sunoco SYNTURO GOLD SAE 5W40
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Já napřed Millers PPE a teď VIFinu používám taky do každého tankování už několik let a spotřebu mám o pár deci na sto nižší (klesala ale postupně - ne skokově) oproti tomu když jsem ji nedával. Spotřebu nesleduji kvůli spotřebě, ale spíše kvůli stavu motoru a její snížení beru jako potvrzení že ten VIF opravdu asi "něco umí"Pitris píše:V časopise AutoEXPERT 07+08/2016 byl článek mj. i o čistících schopnostech benzinů. Testován byl mj. Shell V-POWER Nitro 95, Eurooil Optimal 95E a - a proto to dávám sem - aditivum VIF....
Po 60-ti hodinách provozu odstranil benzin Optimal 49,5% úsad (z 206-ti mg na 104mg), V-POWER 34% (ze 145-ti na 95mg) a běžné palivo s VIFem 96% úsad (z 380-ti na 15mg).
Jinak běžný neaditivovaný benzin může "vytvořit" na ventilech po těch 60-ti hodinách až 4mg úsad.
Jo, a potřebnou akreditaci pro testování podle dokumentu WWFC má u nás společnost SGS a její motorová zkušebna v Kolíně, kde je nejen motor M102, ale i novější čtyřventilový M111 a i přímovstřikový 1.4 TSI 132kW. Cena zkoušky je 110.000Kč bez DPH a je potřeba 230l benzinu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Ano, i já stále aditivuji benzin do svého Pežoutka Už jsem tu psal a myslím že nejenom já.Pitris píše:Po 60-ti hodinách provozu odstranil benzin Optimal 49,5% úsad (z 206-ti mg na 104mg), V-POWER 34% (ze 145-ti na 95mg) a běžné palivo s VIFem 96% úsad (z 380-ti na 15mg).
Není třeba zvyšovat poměr. Nejlepších výsledků dosahuje aditiv Vif 1:1000.
Přesto jsou motory, kde selhává i aditiv. Např.1,6 THP od PSA. motory FSI od VW.
Problémy s Peugeot 1,6 THP je pěkně popsán ve SM 50/2016.
Například u motorů 2,0 HDI, také od PSA aditiv Vif, čistí i vstřikovače. Více SM 48/2016.
Aditivem Vif, benzin, či diesel, v doporučeném poměru, se nic, dle mého názoru nezkazí.
Do "prémiových" benzinů, pokud někdy natankuji, nedávám nic. Moje 1,4 potom docela
"zvadne".
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Když on je spíše od BMW...svara@ píše:... Např.1,6 THP od PSA...
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Vývoj motorů Prince ve společné režii BMW a Peugeot před 15 lety...Jerry3 píše:Když on je spíše od BMW...
Budiš po tvém. Ale na podstatě věci, to nic nemění.
Naposledy upravil(a) svara@ dne úte led 03, 2017 16:27, celkem upraveno 1 x.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Snad jen to, že když se něco nepovede, tak je to prezentováno jako "francúzky nepodarok", ale hlavně se přitom nesmí zmínit německý podíl na onom zmetku. A to mne už z principu irituje, třebaže jsem čtvrtinou Němec.svara@ píše:Ale na podstatě věci, to nic nemění.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Jerry3: No vidíš. To mě nenapadlo. Ale vnímám to zrovna tak. V tom časopise SM 50/2016,
se také píše o sakra podělanejch motorech v Octáviích 1,8 TSI. A je toho mnohem víc,
co se jim nepovedlo. Nemluvě o dieselgate. A také mám Německý kořeny.
Já jsem si zase s principu koupil Peugota. Nového, abych měl jistotu, že tam někdo přede mnou
něco nepomrvil. Už mě bylo s těch o'd o škodovkách blbě. A Peugeot? Naprosto OK.
se také píše o sakra podělanejch motorech v Octáviích 1,8 TSI. A je toho mnohem víc,
co se jim nepovedlo. Nemluvě o dieselgate. A také mám Německý kořeny.
Já jsem si zase s principu koupil Peugota. Nového, abych měl jistotu, že tam někdo přede mnou
něco nepomrvil. Už mě bylo s těch o'd o škodovkách blbě. A Peugeot? Naprosto OK.
Naposledy upravil(a) svara@ dne úte led 03, 2017 16:29, celkem upraveno 2 x.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Holt skoro všechno je jinak, než jaká o tom panuje "všeobecná povědomost". A pokud jde o "motoristickou povědomost" konkrétně v Česku, tak její pravý opak je mnohem blíže skutečnosti.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
No jo,oni hoši z BMW měli tu tendenci to svést na PSA,ale jaksi pozapomněli,že dávají ty samé motory jak do svých strojů,tak do MINI a lidi si to mezi sebou řeknou. Na druhou stranu je fakt,že do BMW i MINI je povolen poněkud jiný olej než ten,co do 1.6 THP tvrdošíjně prosazuje PSA. A že mají frantíci poněkud zvláštní způsob myšlení je také fakt,nejdřív vyrobí motor pro palivo B95 E10 a když nastanou nějaké problémy,tak předepíší bez bližšího vysvětlení prémiové B98/100. Řešil jsem to už jednou zde,samozřejmě se to s přibývajícími uživateli motorů 1.2 e-THP řeší i na citroen fóru,kde jeden kolega nalezl nějaké francouzské stránky a tam o tom píše uživatel King of Citroën s tím,že má informace přímo od zdroje.Kdo umí francouzsky,tak si může počíst,já si musel vystačit se strejdou googlem. http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... p?t=183112
V podstatě tam píše to samé,co mi sdělil mimo záznam jeden kolega(prodejce) na citroen fóru,když si začali někteří majitelé stěžovat na pocukávání bezprostředně po startu(a to i u atmo 3 válců),tak aniž by se někdo těch dotyčných zeptal,jak s autem jezdí,vydali nařízení používat 98/100,který je až na vyjímky(ONO) aditivovaný ve víře,že tím je problém vyřešen. No a on není,protože pokud někdo jezdí s očima přilepenýma na PP,aby nedej bůh nevylezla spotřeba o 0.1 l/100 výše,tak mu žádné prémiové palivo stejně nepomůže.Moje dosavadní zkušenosti z provozu jsou takové,že když porovnám Vervu 100,BA 95(Benzina) + Wynn´s a BA 98(ONO)+Wynn´s ,tak s prvně jmenovaným palivem jelo auto nejhůř a i zvukový projev nic moc.Druhá 2 se jeví +- stejně,snad jen o pisl lepší je ta 98 od ONO,ale spíš to je nastejno.O spotřebě nepíši záměrně,protože jsem stávající km najezdil v různých režimech,zatížení a také teď vozím příčníky a nosiče na lyže.
V podstatě tam píše to samé,co mi sdělil mimo záznam jeden kolega(prodejce) na citroen fóru,když si začali někteří majitelé stěžovat na pocukávání bezprostředně po startu(a to i u atmo 3 válců),tak aniž by se někdo těch dotyčných zeptal,jak s autem jezdí,vydali nařízení používat 98/100,který je až na vyjímky(ONO) aditivovaný ve víře,že tím je problém vyřešen. No a on není,protože pokud někdo jezdí s očima přilepenýma na PP,aby nedej bůh nevylezla spotřeba o 0.1 l/100 výše,tak mu žádné prémiové palivo stejně nepomůže.Moje dosavadní zkušenosti z provozu jsou takové,že když porovnám Vervu 100,BA 95(Benzina) + Wynn´s a BA 98(ONO)+Wynn´s ,tak s prvně jmenovaným palivem jelo auto nejhůř a i zvukový projev nic moc.Druhá 2 se jeví +- stejně,snad jen o pisl lepší je ta 98 od ONO,ale spíš to je nastejno.O spotřebě nepíši záměrně,protože jsem stávající km najezdil v různých režimech,zatížení a také teď vozím příčníky a nosiče na lyže.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Po 10 letech bych vyměnil i palivový filtr, rádo se na něj zapomíná, na fobii to udělalo znatelný rozdíl ve vyšších otáčkách.Ringo píše:Ahoj, díky za info, jinak jedná se o auto 10 let staré, takže asi by to nebylo od věci to tímto pročistit a pak používat aditiva, že?
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Benzina uvedla na trh nová paliva. Efecta 95, nahradil natural 95. Mají obsahovat nová aditiva
s vysokým čistícím účinkem. 99% omezení tvorby usazenin. podle testů. To by znamenalo,
že lití, jakéhokoli aditiva do tohoto benzinu postrádá smysl. Si myslím.
s vysokým čistícím účinkem. 99% omezení tvorby usazenin. podle testů. To by znamenalo,
že lití, jakéhokoli aditiva do tohoto benzinu postrádá smysl. Si myslím.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Už jsem o tom psal v jiném (správném ) vlákně, že nevím, co si vlastně myslet...
post141248.html#p141248
P.S. Stejně zůstanu u doaditivace...
post141248.html#p141248
P.S. Stejně zůstanu u doaditivace...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90