Pančování oleje
Moderátor: Colommbo
Re: Pančování oleje
Já bych řekl, že je to pořád "o koze a o voze".
Perforovaný je kroužek, a ten nemá s těsnicí funkcí společného vůbec nic. Už jen to, že ho můžeš po otevření vyhodit...
Perforovaný je kroužek, a ten nemá s těsnicí funkcí společného vůbec nic. Už jen to, že ho můžeš po otevření vyhodit...
Naposledy upravil(a) Jezevcik dne ned pro 11, 2016 9:04, celkem upraveno 1 x.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Pančování oleje
Lengy, kroužek, kroužek, kroužek, no, co ti to připomíná? Nic, tobě nejspíš placku.
Re: Pančování oleje
Tyhle nesmysle má z toho, že nepije pivo
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Pančování oleje
tesniaca folia pri 1l bandaskach oleja nema tesniacu funkciu, ziaden olej sa mi bez nej nikdy nevylial a dokonca ani benzin s olejom, srobovaci vrchnacik tesni dostatocne..a vrchnak s piva alebo co si sem dal je uplne ina vec
ps: pouzival som x zvlhcujucich kvapiek do oci kde tiez na niektorych je ta folia a kvapky nevytecu,aj ked je hlavne na tych ktore su bez konzervacnych latok a musia sa spotrebovat do 30 dni od otvorenia (tej folie) aby tam nebol vzduch
ps: pouzival som x zvlhcujucich kvapiek do oci kde tiez na niektorych je ta folia a kvapky nevytecu,aj ked je hlavne na tych ktore su bez konzervacnych latok a musia sa spotrebovat do 30 dni od otvorenia (tej folie) aby tam nebol vzduch
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pančování oleje
Já už sem to tu psal kolikrát. Pokud si nejsem jistý pravostí,tak proč se pořád spekuluje a vymýšlí? Zajdu si do podnikový prodejny Parama a nebo to vezmu z jejich webu a nebo moraviachem a Cinol. Pak vím,že za svoje peníze dostanu adekvátní olej a nemusím řešit pančování ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Pančování oleje
vtip je podla mna v tom ze na tieto pancovane oleje jazdi kvantum aut a myslim ze bez akychkolvek zavad, len to nikto netusí
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pančování oleje
Tak ono to nebude ani nic převratnýho. Prostě koupím litr oleje za 50 kč co splňuje nějakou specifikaci a zabalím to do značkovýho bandasky,kde je uvedená stejná norma a litr stojí 200 kč. Takže není důvod,aby se přeci něco stalo a auto se porouchalo ... proto píšu. Kupte si Mogul GX FE nebo ekvivalent splňující vaši normu,ušetříte peníze a v obalu bude to,za co peníze dáváte a auto bude jezdit. A nebo pak koupit na aukru Castrol v akci a nikdo neví,co tam je
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Pančování oleje
Já jsem sice přesvědčen že "stejné" oleje jsou jak pro východní, tak pro západní trh "mírně odlišné", ale v drtivé většině nefalšované.... Ano - může se objevit padělek kde není co by mělo být, ale bude toho minimum, a dostatečně to lze eliminovat nákupem ne toho nejlevnějšího a u solidního prodejce....
Pitris píše:....Elf byl popsán polsky. Tak jsem jim volal, že kdybych chtěl polský olej, objednal bych Orlen Pán se teda podle čísla šarže díval - a že prý vyrobeno ve Francii, ale pro polský trh....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pančování oleje
Tak to je jasný. Tohle funguje všude. U nás v práci taky. Seriový díly přímo na linku jsou lepší,než díly,co jdou jako aftermarket jako náhradní díl. Jsou ze stejné linky,ale prostě nějaký parametr není úplně zelenej. Nicméně na celkovou funkci nemá skoro vliv. (někdy to může být větší házivost,jindy horší povrchová ochrana,jindy frekvence,a nebo lehké mech. poškození na nefunkčních plochách.
To bude i u oleje. Namíchám šarži a někde mi to malinko ustřelí,tak to pojede do Polska ... Já ale narážel na velký stáčírny s padělky světových značek. A nedělám si iluze,že jich bude dost. Vždyť v olejích se točí neskutečný prachy a ten zisk může být v mnou uvedeném příkladu značný ...
To bude i u oleje. Namíchám šarži a někde mi to malinko ustřelí,tak to pojede do Polska ... Já ale narážel na velký stáčírny s padělky světových značek. A nedělám si iluze,že jich bude dost. Vždyť v olejích se točí neskutečný prachy a ten zisk může být v mnou uvedeném příkladu značný ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Pančování oleje
Polsko je velký trh a vazby na Francii mají velké. Poláků je tam dost. Takže polským popiskám bych se vůbec nedivil a nedělal bych z toho hned šmejdy.Pitris píše:Já jsem sice přesvědčen že "stejné" oleje jsou jak pro východní, tak pro západní trh "mírně odlišné", ale v drtivé většině nefalšované.... Ano - může se objevit padělek kde není co by mělo být, ale bude toho minimum, a dostatečně to lze eliminovat nákupem ne toho nejlevnějšího a u solidního prodejce....Pitris píše:....Elf byl popsán polsky. Tak jsem jim volal, že kdybych chtěl polský olej, objednal bych Orlen Pán se teda podle čísla šarže díval - a že prý vyrobeno ve Francii, ale pro polský trh....
bylo
je
je
Re: Pančování oleje
Však to netvrdím. Jen, že byť jsou oba vyrobeny ve Francii, tak ten pro Polsko MŮŽE být "jiný" než ten pro Francii.... Bude to olej, bude to Elf, ale ze względu na niższą cenę można coś przeoczyć....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Pančování oleje
Pod to se klidně podepíšu!
Podobný příklad: V poslední době jsem kupoval dvě sady zimních pneu Continental TS860 (ani jedna nebyla pro mne). A třebaže šlo o gumy "stejných" parametrů, tak ty pro západní trhy byly vyrobeny v Česku, zatímco ty pro východní trhy v Portugalsku. Ty druhé byly již na první pohled horšího zpracování...
Podobný příklad: V poslední době jsem kupoval dvě sady zimních pneu Continental TS860 (ani jedna nebyla pro mne). A třebaže šlo o gumy "stejných" parametrů, tak ty pro západní trhy byly vyrobeny v Česku, zatímco ty pro východní trhy v Portugalsku. Ty druhé byly již na první pohled horšího zpracování...
Re: Pančování oleje
A jednalo se o stejný rozměr? Pokud vím, tak Rumunsko, Portugalsko a jiní jižní či východní výrobci prémiovky nebo top profily, rozměry nedělají.
bylo
je
je
Re: Pančování oleje
195/65xR15 91TJerry3 píše:šlo o gumy "stejných" parametrů