Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Moderátor: Colommbo
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Jo, jo... jenže atmo VTECecku zvoní v Evropě hrana V únoru příjde do prodeje Civic X.generace pravě s tím litrovým tříválcovým foukáčkem (ještě, že bude i čtyřhrnková 1.5 turbo verze). No a co jsem vyčetl, tak ta postupně přejde i do CR-V a HR-V... Evropané prostě (údajně) chtějí malé turbomotory... Nevím, no. Do pěti let už atmosféru v novém modelu s Háčkem neuvidíme.
Je sice brzy hodnotit, jak na tom bude 1.5 I-VTEC-T se spolehlivostí, ale amíci si ji velice vychvalují. Určitě to máš taky načtené. 174HP v malém sedánku (hatchi) může být zajímavé svezení. Zrychlení kolem 7 sekund... No, uvidíme...
Ale přesto, zatím buďme rádi, že máme ještě to, co máme.
Colommbo: Nooooo Tak V6, V8, V10... supr svezenì a lineární zátah, ale kdo to má živit?
Je sice brzy hodnotit, jak na tom bude 1.5 I-VTEC-T se spolehlivostí, ale amíci si ji velice vychvalují. Určitě to máš taky načtené. 174HP v malém sedánku (hatchi) může být zajímavé svezení. Zrychlení kolem 7 sekund... No, uvidíme...
Ale přesto, zatím buďme rádi, že máme ještě to, co máme.
Colommbo: Nooooo Tak V6, V8, V10... supr svezenì a lineární zátah, ale kdo to má živit?
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
to Colommbo: já bych spíš řekl že ty otáčky nepotřebuješ Ty - té Omče by nevadily A i 4.0 V8 se umějí podívat na otáčkoměru k osmičce
to Libor: snad nám ty i-VTECové motory ještě dlouho zůstanou Pokukuji po Accordu 2.4....
to Libor: snad nám ty i-VTECové motory ještě dlouho zůstanou Pokukuji po Accordu 2.4....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitris:
Kolega od vedle ten model má (poface), s klidným svědomím mohu říct, že 148 kw by všem mým choutkám bohatě stačilo a třeba i v toureru
Taky řešil, co nalít za olej, protože i on tam má rádoby eko 0W20.
Kolega od vedle ten model má (poface), s klidným svědomím mohu říct, že 148 kw by všem mým choutkám bohatě stačilo a třeba i v toureru
Taky řešil, co nalít za olej, protože i on tam má rádoby eko 0W20.
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Zeťák má ten kombík 2.4 minulé generace jako rodinný a sedan 2.0 ten co já na "blbnutí"....
Jinak tomu známýmu bych doporučil ať dává co 10tkm 0w40 nebo 5w40.... A má automat nebo manuál? Já pak někdy 5w30 A3 na zimu a mimo ni 5w40 nebo 10w40....Ale na to zatím asi čas....
Jinak tomu známýmu bych doporučil ať dává co 10tkm 0w40 nebo 5w40.... A má automat nebo manuál? Já pak někdy 5w30 A3 na zimu a mimo ni 5w40 nebo 10w40....Ale na to zatím asi čas....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitris:
Má plnou nálož s automatem, ale zas až taková tragédie to není - neřadí to nějak zvlášť po americku. U Accorda se mi paradoxně Tourer vcelku líbí (v černé nemá chybu)
Co se týče oleje, určitě bude brát "plnotučný olej". Takže nejspíše normu, co tu píšeš a 0W40. Jezdí + - co já. Co 10.000 km měníme oleje už standardně.
Má plnou nálož s automatem, ale zas až taková tragédie to není - neřadí to nějak zvlášť po americku. U Accorda se mi paradoxně Tourer vcelku líbí (v černé nemá chybu)
Co se týče oleje, určitě bude brát "plnotučný olej". Takže nejspíše normu, co tu píšeš a 0W40. Jezdí + - co já. Co 10.000 km měníme oleje už standardně.
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Ten "osmičkový" Accord Tourer je hóódně pěkný auto; "sedmičkový" má větší kufr.... A moc hezký (a to já kombíky moc nemusím) byl i "šestkový" Civic Aerodeck, a s 1.8 VTi 124kW to byla raketa.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Ano, tak nějak to bude, opravdu záleží na úhlu pohledu... Omča není žádné pobrkané štěně, spíš takový rozvážný méďa, což mi naprosto vyhovuje. Sice nemá zmiňovaných 148kW, zase dva hrnéčky navíc jsou taky znát, běžně jezdíme do 3tis/min., občas ke 4tis/min., výjimečně k 5tis/min., víc to na nižší kvalty není potřeba a na vyšší už jde o krk (či o papíry)...Pitris píše:to Colommbo: já bych spíš řekl že ty otáčky nepotřebuješ Ty - té Omče by nevadily
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Ono stačí i 130. A je fakt že 2.6 V6 je 2.6 V6....Colommbo píše:Omča....Sice nemá zmiňovaných 148kW....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitrisi ahoj,
mám dotaz, v tomto vlákně jsme se bavili oleji do převodovky. Poslal jsi odkaz na Ravenol. Jaký typ bys tam dal? MTF-2 75W80 nebo MTF-3 75? Který je blíž origo Hondě, resp. supluje jejich olej do současných manuálních převodovek Hond? Díky
mám dotaz, v tomto vlákně jsme se bavili oleji do převodovky. Poslal jsi odkaz na Ravenol. Jaký typ bys tam dal? MTF-2 75W80 nebo MTF-3 75? Který je blíž origo Hondě, resp. supluje jejich olej do současných manuálních převodovek Hond? Díky
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Neznám přesně předepsané hodnoty MTF, ale první - MTF94 odpovídala zhruba 75w85(90) (a 10w30(40), což tehdy ještě Honda do svých man. převodovek povolovala). Pak bylo MTF1 (75w85), MTF2 (75w80) a teď MTF3 (75w). V nových Hondách, kde se do motoru už povoloval i 0w20 bych řekl že bude MTF3, ale "dvojky" bych se nebál....
PS: Ty chceš měnit i převoďák ? To bych nechal až tak po 4letech....Ten tolik "netrpí".
PS: Ty chceš měnit i převoďák ? To bych nechal až tak po 4letech....Ten tolik "netrpí".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Abych Ti pravdu řekl, mám strach, aby v převodovce nebyla obdobná eko voda jako v motoru, víš? Takže ne prospěšná komponentům, ale ekologii. Navíc si myslím, že po zàběhu bude v oleji určité množství kovové kaše, nemyslíš?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Tak výměnou bys asi nic nepokazil ale SAE 75w mohla i do almary ve Favoritu. Převodovka se při běžném ježdění zas až tak nepřehřívá a jestli nebudeš tahat karavan, tak to i ta MTF3 "udrží". A nevím jak to nové HR-V ale výpustné šrouby bývají opatřeny magnetem právě na "sběr" provozem vzniklého otěru....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Dobře, tak teď to ještě řešit nebudu. Víš co, zdá se mi, že při podřazování u studené skříně jde o něco hůře (o proti jiným rychlostním stupňům) řadit z trojky na dvojku. Jde ale jen o první, druhé podřazení a nezahřàtý olej. Pak už se mi to zdá v pohodě. Možná to ještě není úplně zajeté (mám najeto 6.500 km), ale ten pocit menšího odporu prostě cítím. Ještě se na to poptám při garančce. U Jimnyho nebyl žàdný magnet, vypustil jsem po 60.000 km náplně z převodovek a difů, a to bys nevěřil, co vyteklo za stříbrnou kaši. Po výměně náplní se zlepšil komfort řazení neskutečně. Já vím, tohle je nové auto, ne ojetina, ale červ v hlavě lítá...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Tak to nech tak do 10-ti 15-ti tkm ať si to ještě "sedne" a pak dej buď MTF2 nebo MTF3. Uvidíš.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
O.K. Nechám to zatím tak, po 15.000 km uvidím. Dík za radu, pane.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40