bloke píše:Návštěvníku, pýtaš sa ma nato, čo som tu v tom dnešnom príspevku všetko spomenul, a ty si všetko nečítal. Takže ma tu s prepáčením oberáš o čas, lebo nasleduje len DUPLICITA inými slovami. Liqui Moly 5129 existuje len jeden =Motor-System-Reiniger Benzin, ešte aj link som sem zavesil s ich orig. prílohami ako technické informácie, bezpečnostné listy;
- To číslo je označenie ich prísad/aditív (oficiálne má balenie 300 ml, vnútri neotvorenej piskle len 250) a tam až na plechovke máš po nemecky písané, že účinok vydrží na 2000km (veď si prečítaj v nemčine na svojich pravidelne kupovaných plechovkách, čo na nich píšu a prípadne nám to sem napíš na kolko km to odporúčajú, ja som mal len typ 5129).
Ale nejde o nejaký kánon, keď to chceš dávať do každej nádrže tak to zrejme ničomu neublíži.
Z tých bezpečnostných listov si môžeš niekde popátrať aj zloženie a dumať, prečo niektorá prísada má také zloženie a dávkovanie, a iná makové. Tu máš aj ten tvoj 500 ml 5153 Pro-Line Benzin-System-Reiniger keď si si ho stále nevedel nájsť
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5153.html a môžeš zistiť či je rovnaký ako tá 300m plechovka Motor System-Reinigera (ja to neviem, a som zvedavý čo zistíš, keď ťa to tak podrobne zaujíma).
Tomuto valvoline-u udávajú 3000 km, STP máva odporúčanie okolo 5000 km, tak asi odtial "sa vie", že nie sú originál myslené na nepretržité pridávanie do nádrží.
A pokial ide o účinnosť, tú každý overí až na svojom prípade, ak sa pýtaš aj na tú, ja ju nepopieram, v niečom mi čiastočne pomohol asi aj LM, a ďalej som pokračoval inými metódami (v prípade aditív, inými značkami podla vlastného uváženia).
Tu spomínajú LM System-Reiniger aj pre naftu aj benzín, že ich čistiaca účinnosť bola preukázaná organizáciou GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung) po pár sto km teda po jednej nádrži
http://www.faz.net/aktuell/technik-moto ... 43615.html ďalej v texte spomenuli nejaká staršie Suzuki tuším s problémom udržania otáčok a klepania ventilov a tam im pomohlo až štvrté použité balenie niečoho od LM...