Tipy k fóru
Moderátor: Colommbo
Re: Tipy k fóru
Urazil se? Ne, jen konečně uznal marnost vynaloženého úsilí. A pokud jde o formát, kdo z tradičních přispěvatelů se zmohl (nebo sebral odvahu) na to, aby prudiče, autora mnou citovaného výroku (viz uvozovky), upozornil, že onanií nad dokonalostí dnešních systémů jen propaguje další z mnoha koncernových lží?
Vsuvka na vysvětlenou: jestliže V A G loví zákazníky na servisní interval 2 roky / 30 tis. km, aby ho PP jeho vozu poslal do servisu na výměnu oleje např. po 12 tis. km, pak se dopouští přinejmenším klamu (slušně řečeno).
Nikdo z vás to neudělal! Možná to nikoho ani nenapadlo, škoda. Namísto toho se pouštíte do zcela zbytečné polemiky s koncernakem trpícím sociální nákazou. A poněvadž každá nákaza, na kterou není lék, končí vyhynutím jejích nositelů, dovolil jsem si vznést doporučení obsažené v závěru mého předchozího příspěvku.
Vašemu marnému snažení zdar!
Vsuvka na vysvětlenou: jestliže V A G loví zákazníky na servisní interval 2 roky / 30 tis. km, aby ho PP jeho vozu poslal do servisu na výměnu oleje např. po 12 tis. km, pak se dopouští přinejmenším klamu (slušně řečeno).
Nikdo z vás to neudělal! Možná to nikoho ani nenapadlo, škoda. Namísto toho se pouštíte do zcela zbytečné polemiky s koncernakem trpícím sociální nákazou. A poněvadž každá nákaza, na kterou není lék, končí vyhynutím jejích nositelů, dovolil jsem si vznést doporučení obsažené v závěru mého předchozího příspěvku.
Vašemu marnému snažení zdar!
Re: Tipy k fóru
A zase ten VAG. Položme si tedy otázku,kdo je větší čuně?
1/VAG,který láká na interval 2 rok/30 tis a potom podle četnosti startů nebo čeho majitele upozorní,že je čas olej vyměnit?Jak je to ošetřeno v uživatelské příručce netuším,ale příležitostně se mohu podívat.
2/Jiný výrobce,třeba PSA,abych zůstal u své značky,který předepíše ten samý interval a bez ohledu na to,zda auto jezdí kolem komína nebo v jiném,příznivějším režimu pro olej a motor PP stále ukazuje zůstatek do 30 tis./2 let?Uživatelská příručka se sice zmiňuje o tom,že při ztížených podmínkách je třeba výměnu zkrátit na 20 tis/1 rok,ovšem bez bližší specifikace,co se těmi ztíženými podmínkami myslí. A co takhle lákání na 2 roky/30 tis. a pak se co 3-5 tis. dolévá 1 litr oleje,což je v normě,přičemž ještě pár let zpátky bylo v uživatelské příručce uvedeno,že pokud dojde k úbytku oleje 0.5 l na 1000 km je třeba okamžitě navštívit servis.
1/VAG,který láká na interval 2 rok/30 tis a potom podle četnosti startů nebo čeho majitele upozorní,že je čas olej vyměnit?Jak je to ošetřeno v uživatelské příručce netuším,ale příležitostně se mohu podívat.
2/Jiný výrobce,třeba PSA,abych zůstal u své značky,který předepíše ten samý interval a bez ohledu na to,zda auto jezdí kolem komína nebo v jiném,příznivějším režimu pro olej a motor PP stále ukazuje zůstatek do 30 tis./2 let?Uživatelská příručka se sice zmiňuje o tom,že při ztížených podmínkách je třeba výměnu zkrátit na 20 tis/1 rok,ovšem bez bližší specifikace,co se těmi ztíženými podmínkami myslí. A co takhle lákání na 2 roky/30 tis. a pak se co 3-5 tis. dolévá 1 litr oleje,což je v normě,přičemž ještě pár let zpátky bylo v uživatelské příručce uvedeno,že pokud dojde k úbytku oleje 0.5 l na 1000 km je třeba okamžitě navštívit servis.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tipy k fóru
Jenže do servisního intervalu je zabaleno vše a pokud se během těch třiceti tisíc dostavíš do servisu dvakrát nebo třikrát s olejem, tak si dáš jen takovou finanční rozcvičku, protože ten pravý servisní interval nadchází až v těch třiceti. A tam si znovu zacáluješ. Technicky je to v pořádku, jen ten majitel se asi diví, že je v servisu oproti reklamnímu sdělení nějak často.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Tipy k fóru
Jsi typickým příkladem jedince postrádajíciho schopnost zamyslet se nad obsahem sdělení ptotistrany, pro něhož je mnohem důležitější okamžitá, byť obvykle bezmyšlenkovita (tj. zhusta tzv. mimo mísu) reakce.
Re: Tipy k fóru
Ono se zase toho po těch třiceti tisících zase tak moc nedělá(malý servis),protože např.výměna svíček nebo vzduchového filtru je výrobcem předepsána po 60 tis.
A když už jsme tady nakousli ty servisní intervaly,tak přidám něco pro "pobavení".
Kolega si cca před rokem koupil Dacii Duster s motorem 1.5 TDCI.S auta je nadšený natolik,že mě celou cestu z Berouna do UL přesvědčoval,že mé příští auto by měla být Dacia Duster,pochopitelně v naftě. Protože se o techniku hodně zajímá,také mu nic jiného nezbývá,bo je strojvedoucí,tak někde vyštrachal,že u tohoto motoru se cca ve 100 tis.doporučuje výměna ložisek na klice. Při návštěvě servisu se na to tedy zeptal a dostalo se mu takovéto odpovědi.
Pane,to se týká pouze těch pitomců,co dodržují termíny výměny oleje stanovené výrobcem,ale vy sem jezdíte po 10 tis.,takže můžete být v klidu.
A když už jsme tady nakousli ty servisní intervaly,tak přidám něco pro "pobavení".
Kolega si cca před rokem koupil Dacii Duster s motorem 1.5 TDCI.S auta je nadšený natolik,že mě celou cestu z Berouna do UL přesvědčoval,že mé příští auto by měla být Dacia Duster,pochopitelně v naftě. Protože se o techniku hodně zajímá,také mu nic jiného nezbývá,bo je strojvedoucí,tak někde vyštrachal,že u tohoto motoru se cca ve 100 tis.doporučuje výměna ložisek na klice. Při návštěvě servisu se na to tedy zeptal a dostalo se mu takovéto odpovědi.
Pane,to se týká pouze těch pitomců,co dodržují termíny výměny oleje stanovené výrobcem,ale vy sem jezdíte po 10 tis.,takže můžete být v klidu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tipy k fóru
A že mě to nepřekvapuje.Návštěvník píše:Jsi typickým příkladem jedince postrádajíciho schopnost zamyslet se nad obsahem sdělení ptotistrany, pro něhož je mnohem důležitější okamžitá, byť obvykle bezmyšlenkovita (tj. zhusta tzv. mimo mísu) reakce.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tipy k fóru
Výměnu ložisek ve 100.000 by snad nevyžadovala ani stará škůdka jezdící na M6.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Tipy k fóru
No jo,ale tam se také nelila grcka s intervalem x desítek tisíc kilometrů.Jezevcik píše:Výměnu ložisek ve 100.000 by snad nevyžadovala ani stará škůdka jezdící na M6.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tipy k fóru
Lengy, skutečně se domnívás, že mé dva příspěvky speciálně v tomto vláknu si kladou za cíl viřit debatu o délce výměnných intervalů? Vždyť tím jen potvrzujes to, co jsem právě na tvou adresu napsal výše.
Re: Tipy k fóru
Jistěže ne,tvůj příspěvek byl speciálně o tom,jací jsou u VAG zmetci a jako příklad jsi uvedl právě ty servisní intervaly.Já jsem si tedy dovolil polemizovat o tom,kdo je větší zmetek,tečka.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tipy k fóru
No vidíš, vůbec jsi to nepochopil! Proč mne to ani trochu nepřekvapuje...
Re: Tipy k fóru
Já tebe ovšem ani trochu: těmi svými příblblymi kecy dokážeš zaplavelit každé vlákno. A reagoval jsem jen proto, že sedím několik hodin v autobusu a nudím se...
Re: Tipy k fóru
Říká ten,kdo se neopomene v téměř každém příspěvku otřít o VAG.
A jinak znám x lepších způsobů jak se lépe zabavit,než psát na (dle tebe) mrtvé fórum.
A jinak znám x lepších způsobů jak se lépe zabavit,než psát na (dle tebe) mrtvé fórum.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW