O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Moderátor: Colommbo
O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Můj mechanik mi nalil olej do motoru BLS s filtrem pevných částic olej s normou 505.00 5W30. Když jsem mu říkal že tam má být 507.00 volal svému dodavateli zdali ten olej tam může být a on tvrdí že může. Mám jej tam nechat ,interval výměny je stejně 15.000 km..
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Cau aj my ta zdravime
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Neznám přesně označeni motorů VW ale pokud to není čerpadlo-tryska a olej je 505.00 a ACEA C3, tak tam na max. 15tkm být může....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Teď lovím zpaměti, ale je běžná kombinace C3 a pouze 505.00?
Skoro bych si troufl odhadnout, že tazatelův olej mít ACEA C3 nebude - nechť se vyjádří.
P.S.: Než nic, tak asi lepší aspoň něco v ACEA C, ale čemu vlastně asi tak odpovídá v ACEA VW 507.00?
Skoro bych si troufl odhadnout, že tazatelův olej mít ACEA C3 nebude - nechť se vyjádří.
P.S.: Než nic, tak asi lepší aspoň něco v ACEA C, ale čemu vlastně asi tak odpovídá v ACEA VW 507.00?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Ahoj,díky za reakce. Je to tento olej: ORLEN OIL PLATINUM MAX EXPERT XD 5W/30
Celoroční syntetický motorový olej, určený pro moderní benzínové motory s katalizátory a pro naftové motory přeplňované i nepřeplňované s filtry DOF nebo TWC. Olej byl speciálně vyvinut pro automobily koncernu GM (Opel, BMW, Mercedes). Doporučený do automobilů splňující normy EURO 5. Splňuje požadavky: General Motors GM Dexox 2 / Opel Mercedes-Benz 229.51 VW 502.00/505.00
SAE 5W/30, API SM/CF, ACEA C3. Jde mi o to že je to PD motor s filtrem pevných částic.Abych něco nepoškodil.
Celoroční syntetický motorový olej, určený pro moderní benzínové motory s katalizátory a pro naftové motory přeplňované i nepřeplňované s filtry DOF nebo TWC. Olej byl speciálně vyvinut pro automobily koncernu GM (Opel, BMW, Mercedes). Doporučený do automobilů splňující normy EURO 5. Splňuje požadavky: General Motors GM Dexox 2 / Opel Mercedes-Benz 229.51 VW 502.00/505.00
SAE 5W/30, API SM/CF, ACEA C3. Jde mi o to že je to PD motor s filtrem pevných částic.Abych něco nepoškodil.
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Tak přece. ACEA C3 + VW 505.00. To je olej pro DPF, je to Mid SAPS a má klasickou HTHS viskozitu. Otázkou je, co vyžaduje 507.00, co se SAPS týče.
P.S.: Teď jsem si všiml PD. Když už, tak by tam správně patřil 505.01 + C3, když už není 507.00.
P.S.: Teď jsem si všiml PD. Když už, tak by tam správně patřil 505.01 + C3, když už není 507.00.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
No jde o to jestli ho tam můžu nechat nebo ne.Samo když jej budu měnit tak tam dám 507.00
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Pokud máš TDI-PD tak tam olej VW505.00 NEMÁ co dělat Buď VW505.01 ACEA C3 nebo VW507 a mechanikovi (a v tomto případě i dodavateli) bych to omlátil o hlavu. To NENÍ olej pro PD-čka!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9955
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Mno, pokud by tazatel rovnou jasně a srozumitelně napsal, o jaký motor se jedná a ne jen BLS, ušetřili jste si čas a dohadování. Asi je přesvědčen, že koncernové motory má každý v malíčku...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Motor BLS je z rodiny motorů BKC, BXE... Všechny tři splňují euroIV, jen motor BLS je vybaven filtrem pevných částic...
Všechny tyto motory jsou PD - tj. olej minimálně norma 505.01 (motor BLS navíc C3 - lowsaps).
Olej urychleně ven a nalít, co tam patří...
Všechny tyto motory jsou PD - tj. olej minimálně norma 505.01 (motor BLS navíc C3 - lowsaps).
Olej urychleně ven a nalít, co tam patří...
Mrkev, 1.5 TSI 110 kW, 2019
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
To se omlouvám , předpokládal jsem že z názvu tématu je patrné že se jedná o Octavii 2.
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
To je v pohodě. Jenomže Ty mluvíš o voze a my o koze - v tomto případě my o motoru. Že jde o dvojkovou Oktávku jsme poznali, jen ne každý se vyzná v těch jejich třípísmenkovém označování motorů. Každopádně jestli Ti tam ten olej Orlen mechoš nalil tak ať si ho vylije do bot a dá Ti tam to co tam patří - olej VW505.01 C3 nebo VW507.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Pane, Ty žiješDemo píše:....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Také Tě vítám a jen podotknu, že si myslím, že C3 je Mid a ne Low SAPS.Demo píše:Všechny tyto motory jsou PD - tj. olej minimálně norma 505.01 (motor BLS navíc C3 - lowsaps).
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: O2 BLS olej 505.00 - mám nechat ?
Uz sa tu davnejsie riesilo aky je asi rozdiel medzi olejom do klasickeho diesla a do PD. Predtym to bolo rozdelene 505,506 a 505.1,506.1 teraz to vsetko supli pod 507 a vybavene
Takze si myslim ze nejaky zasadny rozdiel tam nebude
Napr. Castrol EDGE ma jak 505 tak i 505.01
Takze si myslim ze nejaky zasadny rozdiel tam nebude
Napr. Castrol EDGE ma jak 505 tak i 505.01
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30