Aditiva do nafty a DPF
Moderátor: Colommbo
Re: Aditiva do nafty a DPF
OMG... Dalsi tema totalne zaplevelene Jerrym v duchu takovem, ze naftova auta jsou uplne to nejhorsejsi zlo na celem svete. Naftova auta jsou vlastne takovym Petrem Kramnym stojicim v kostymu Adolfa Hitlera na chodniku s Rahovou krabici od bot pod pazi hlasajicim, ze tady nechceme Muslimy.
Re: Aditiva do nafty a DPF
Náhodou naftová auta jsou prima a kdo chce platit zbytečně, ať jezdí benzíňákem. Všechna pravidla jsou na ho-o. Kdo nekrade, šidí rodinu!jan nowak píše:OMG... Dalsi tema totalne zaplevelene Jerrym v duchu takovem, ze naftova auta jsou uplne to nejhorsejsi zlo na celem svete.
Re: Aditiva do nafty a DPF
A k 18. prosinci takovéto:mnd píše:A k 30.11.2015 jsou ceny paliv ve Švýcarsku BA 98 1,54 (Chf) nafta 1,52 (Chf)
http://www.acl.lu/tourisme/prix-des-car ... -en-europe
Re: Aditiva do nafty a DPF
To je počteníčko☺ A co uprchlíky, nebudete řešit?
Chlapi a teď vážně, myslíte že konkrétně VIF může způsobit vyšší zanášení DPF?
Chlapi a teď vážně, myslíte že konkrétně VIF může způsobit vyšší zanášení DPF?
Re: Aditiva do nafty a DPF
Nevím jak VIF (avšak řekl bych že i ten je pro DPF neškodný), ale třeba u Millerse se přímo píše že i mj. chrání filtr pevných částic.... Katíkům u benziňků ale VIF neškodí určitě....xtrack píše:....myslíte že konkrétně VIF může způsobit vyšší zanášení DPF?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aditiva do nafty a DPF
Před rokem jsem se dotazoval na vliv VIFu na DPF a odepsali mě toto:
Takže tolik vyjádření výrobce...Ing. Bohumil Kapusta píše:Super diesel adiva letní ani zimní neobsahují žádné soli a jejich spalováním nevznikají pevné částice, které by způsobovaly zanášení filtru.
Těší nás, že používáte naše výrobky.
Kapusta
Re: Aditiva do nafty a DPF
Napsal jsem do VIF mail:
- otázka: 2TDI,DPF s AD blue zimní/letní je možno použít, popílek, dealer si také nebyl jist a neznal ani VIF atd.
- odpověď:
aditivum SUPER DIESEL ADITIV / SDA / v letní i zimní modifikaci je bezpopelné. Není se třeba proto obávat usazování pevných zplodin hoření na filtru pevných částic. Vhodnější průběh hoření při použití SDA snižuje množství nespálených uhlovodíků ve výfukových plynech, což má za následek snížení tvorby sazí a úsad na filtru. Nemusíte proto mít obavy z použití SDA, jehož ostatní schopnosti se příznivě projeví na stavu a funkci motoru.
Nevím, co vede dealera audi k jeho zákazu. Naše aditiva velmi podobného složení používají velké prodejní společnosti ve svých aditivovaných a prémiových palivech. Nemáme žádné záporné signály.
Budete-li mít další dotaz, laskavě mě kontaktujte.
Tak snad se dá této informaci věřit napsal to ING.xxxxxxx a poslal i mobil na sebe.
Takže já pokračuji v míchání již 7 rokem
- otázka: 2TDI,DPF s AD blue zimní/letní je možno použít, popílek, dealer si také nebyl jist a neznal ani VIF atd.
- odpověď:
aditivum SUPER DIESEL ADITIV / SDA / v letní i zimní modifikaci je bezpopelné. Není se třeba proto obávat usazování pevných zplodin hoření na filtru pevných částic. Vhodnější průběh hoření při použití SDA snižuje množství nespálených uhlovodíků ve výfukových plynech, což má za následek snížení tvorby sazí a úsad na filtru. Nemusíte proto mít obavy z použití SDA, jehož ostatní schopnosti se příznivě projeví na stavu a funkci motoru.
Nevím, co vede dealera audi k jeho zákazu. Naše aditiva velmi podobného složení používají velké prodejní společnosti ve svých aditivovaných a prémiových palivech. Nemáme žádné záporné signály.
Budete-li mít další dotaz, laskavě mě kontaktujte.
Tak snad se dá této informaci věřit napsal to ING.xxxxxxx a poslal i mobil na sebe.
Takže já pokračuji v míchání již 7 rokem
Re: Aditiva do nafty a DPF
Já možná jo Motor bude déle a lépe fungovat. A to přece servis nepotřebujeandy_v píše:Nevím, co vede dealera audi k jeho zákazu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aditiva do nafty a DPF
DPF neucpavaji saze nybrz popilek,ktery vznika spalenim sazi.
A ten se jen tak neda odstranit.Hodne firem nabizi cisteni,chemicke vyplachovani atd...
Je to na hovno.Mas diesel s DPF?Tak mas i na vymenu za novy!Je kravina o tom diskutovat a zesmesnovat se.Je to stejne jako kdyz se zajimas o koupi Ferrari ale nejdriv te zajima spotreba.Kdo si neco takoveho koupi(nebo koupit chce)at uz Ferrari nebo vuz s DPF,tak at se nezesmesnuje ptanim na takove banality.
Bud penize mas nebo nemas.Punkt.
Spise by me zajimalo,zda ma nekdo dlouhodobou zkusenost s pridanim Acetonu do nafty(1 : 3000?)
Osobne si nemohu stezovat (najeto s timto "lektvarem" 30.000Km).Je tu jeste nekdo?
A ten se jen tak neda odstranit.Hodne firem nabizi cisteni,chemicke vyplachovani atd...
Je to na hovno.Mas diesel s DPF?Tak mas i na vymenu za novy!Je kravina o tom diskutovat a zesmesnovat se.Je to stejne jako kdyz se zajimas o koupi Ferrari ale nejdriv te zajima spotreba.Kdo si neco takoveho koupi(nebo koupit chce)at uz Ferrari nebo vuz s DPF,tak at se nezesmesnuje ptanim na takove banality.
Bud penize mas nebo nemas.Punkt.
Spise by me zajimalo,zda ma nekdo dlouhodobou zkusenost s pridanim Acetonu do nafty(1 : 3000?)
Osobne si nemohu stezovat (najeto s timto "lektvarem" 30.000Km).Je tu jeste nekdo?
Re: Aditiva do nafty a DPF
Nemyslím si že by se tu někdo zesměšnil - byla tu jen prezentována odpověď na primární otázku vlákna od zástupce VIFu....
A na toto je tu přes 20 stránek tady: http://www.oleje.cz/forum/jak-si-zlepsi ... t1903.htmlluboal píše:Spise by me zajimalo,zda ma nekdo dlouhodobou zkusenost s pridanim Acetonu do nafty(1 : 3000?)
Osobne si nemohu stezovat (najeto s timto "lektvarem" 30.000Km).Je tu jeste nekdo?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aditiva do nafty a DPF
Spalovaním sadzí sa popolček nevytvára. Pod pojmom popolček sa u motorových olejov,aditív i palív myslia mikročastce kovov a ich zlučenín,fosfor a síra. So zbytkami horenia to vonkoncom nemá nič spoločné.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Aditiva do nafty a DPF
Konkurenční firma Metabond odpovídala někomu na Facebooku,že Vif znečištuje filtr dpf popílkem,zatímco jak jinak,jejich Megasel ne.
Re: Aditiva do nafty a DPF
Bond. Meta Bond. Aneb 007 do každého motoru.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF