Aditivum Protec Oxicat
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Po najetí cca 700km jsem zas dotankoval plnou, bo v nádrži mám radši benzín než vzduch. Motor šlape stále stejně (dobře) a okamžitou spotřebu ukazuje PC taky 1,2l/hod, jen mi přijde, že hodnotu 1,1 mooožná trošku častěji než dřív... Tedy účinek aditiva v mém případě spíše žádný (nebo je tomu tak, jak psal Návštěvník), eventuálně zlepšení, ale jen velmi drobné, vpodstatě zanedbatelné...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Musím korigovat svůj předchozí příspěvek - dnes po příjezdu z Kolína (15 tam a 15 zpět, tedy chladící systém ohřátý na provozní teplotu, olej taky asi tak akorát) jsem po zaparkování jen tak zkusmo přepl PC na okamžitou spotřebu a ecce - hodnota 1,1 ne jen problikává, držela jak přibitá a dokonce semtam probliklo i 1,0 - tuto hodnotu jsem na displeji opravdu ještě nikdy neviděl... Dolívám olej, tedy lambdy a katy si zřejmě očistu zasloužily a možná na tom Oxicatu přecjen něco bude...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
No to som rad ze sa potrvdili moje slova o tom ako pomaha ten oxicat a ze vazne cisti inak Colombo mohol by si este jednu flasku toho aditiva vyjazdit s tym ze pouzi silnejsi koncetrat ze daj menej paliva.
Ja som napriklad namiesti tych tusim 80litrov na ktore je cele balenie tak som dal okolo 60litrov a ucinok bol sa mi zda silnejsi toho cistenia.
Ja som napriklad namiesti tych tusim 80litrov na ktore je cele balenie tak som dal okolo 60litrov a ucinok bol sa mi zda silnejsi toho cistenia.
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Spotřebu neeviduju a nijak zvlášť nesleduju, nicméně mám tady "kolem komína" takový malý "zkušební" okruh přes okolní vesnice a tož mi to dnes nedalo a vyrazil jsem. Nejel jsem vyloženě čisté eko, jen s lehkou nohou a citem pro spotřebu (předjel jsem i kamion a na tacho 110km/h ) a po návratu PC ukázal ujetých 39,5km, spotřebováno 2,3 litru benzínu, průměrná rychlost 67km/h. A po zaparkování spotřeba na volnoběh stále přibitých 1,1l/hod. Není to moc směroplatný a vypovídací hodnota není velká, ale u mě spokojenost++...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
Sice nevím, jak tento příspěvek zapadá do této části debaty, ale jinak ho považuji za obecně velmi trefný.Freev píše:Sice o tom nic nevím, ale kafrám do toho jak Itall
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Už moja stará mama hovorili, že za skúšku nič nedáš (aj keď v tomto prípade päť stovák), tož som tak aj spravil...Lewik777 píše:...inak Colombo mohol by si este jednu flasku toho aditiva vyjazdit s tym ze pouzi silnejsi koncetrat ze daj menej paliva...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
myslím,že na vyčistenie turba su učinnejšie a rýchlejšie produkty.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Aditivum Protec Oxicat
Poslední dobou (když po zaparkování náááhodou jen tak ze zvědavosti ještě přepnu BC) semtam vídám i hodnoty 1,0 či dokonce 0,9 a to už přestává všecka sranda... Domnívám se však, že to už nebude mít souvislost s v únoru použitým Oxicatem (najeto cca 10tis.km)...Colommbo píše:...A po zaparkování spotřeba na volnoběh stále přibitých 1,1l/hod...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Aditivum Protec Oxicat
Ani ja nemám ustálenu spotrebu na volnobehu,niekedy je to 1,1 inokedy 0,7. So zaradeným stupnom D je to od 0,9 do 1,3. A kedy má na to čo vpliv sa nedopátraš,ani ked vypneš klimatizáciu. Pri volnobehu tých faktorov je podstatne menej a i tak to lieta.*Myslím,že tie počítače meraju s určitou nastavenou toleranciou a preto je tá spotreba dost rozdielna.Colommbo píše:Poslední dobou (když po zaparkování náááhodou jen tak ze zvědavosti ještě přepnu BC) semtam vídám i hodnoty 1,0 či dokonce 0,9 a to už přestává všecka sranda... Domnívám se však, že to už nebude mít souvislost s v únoru použitým Oxicatem (najeto cca 10tis.km)...Colommbo píše:...A po zaparkování spotřeba na volnoběh stále přibitých 1,1l/hod...
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Aditivum Protec Oxicat
Já tento Oxicat doporučil tátovi do SX-4, bo mu několik měsíců svítila kontrolka motoru. Po vyčtení závad byl ortel snížená účinnost katalyzátoru.... Po vyjetí nádrže s Oxicatem a po dalších asi 100km kontrolka zhasla.... Zda kvůli tomu nevím, ale žárovka je gut bo před startem se na chvíli rozsvítí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aditivum Protec Oxicat
Tak OxiCat kupeny, vyjazdim plnu nadrz a hned to vyskusam.
Skoda, ze nemam moznost zmerat emisie pred a po. Mozno by to bolo zaujimave porovnat, obzvlast ked som mal min. rok problem na emisnej kontrole. Niekto z BA
Posledne dve nadrze uz bez VIF (ale zato aditivovane paliva priamo z cerpacky). Uvidime. Necakam, ze nieco rozpoznam, volnobeh je stale rovnaky poslednych 100k km (najazd 256k), spotreba 0.5 sem tam blikne 0.4. A spotrebu pri prevadzke neriesim vobec. Skor by ma zaujimali tie emisie, ci to ma efekt.
Skoda, ze nemam moznost zmerat emisie pred a po. Mozno by to bolo zaujimave porovnat, obzvlast ked som mal min. rok problem na emisnej kontrole. Niekto z BA
Posledne dve nadrze uz bez VIF (ale zato aditivovane paliva priamo z cerpacky). Uvidime. Necakam, ze nieco rozpoznam, volnobeh je stale rovnaky poslednych 100k km (najazd 256k), spotreba 0.5 sem tam blikne 0.4. A spotrebu pri prevadzke neriesim vobec. Skor by ma zaujimali tie emisie, ci to ma efekt.
Re: Aditivum Protec Oxicat
Tak, pred mesiacom som Oxycat vyjazdil v 1.5 nadrzi. Rozdiel ziadny, spotreba, vykon, smrad z vyfuku stale rovnaky
Re: Aditivum Protec Oxicat
Taky jsem ten Oxicat otestoval - Avensis T25 2.4 a Lexus IS200, zatím žádnou změnu nepozoruji.
Re: Aditivum Protec Oxicat
Tiež testujem,zatial okamžitá spotreba na volnobehu klesla na 0,7 až 0,8 l/hod. Spotreba stále nezmenená i pri zapnutom osvetlení,takže dobré. Spotreba ostala na 0,7 až 0,8,pred tým 0,8 až 1,0 .
Naposledy upravil(a) Brembo dne pát kvě 13, 2016 9:00, celkem upraveno 2 x.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta