Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Řekl bych že tu Fabii 3 "trošku zabíjí" (a nejen) chudá nabídka motorů. 1.0MPI, 1.2TSI a 2x 1.4TDI ->
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Asi tak nejako Pitirs. Aj dizajn mi pride ako z Pola. Aj ked zisky idu do kasy VW aj tak skodovku dost obmedzuju
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Bohužel posledních pár let klasika u koncernu.Pitris píše:Řekl bych že tu Fabii 3 "trošku zabíjí" (a nejen) chudá nabídka motorů. 1.0MPI, 1.2TSI a 2x 1.4TDI ->
Ikdyž, před cca rokem a půl jsem jel s FII 1.2TSI 77kW --> chip na cca 90kW a jelo to slušně. Každopádně zranitelnost rozvodů mě osobně ke koupi starších TSI nikdy nepřesvědčí.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
a měl i tenounký alobalový blok. Ale to je trend nejen z vw.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Netřeba se bát,když je brod ještě daleko. Náš služební Roomster 1.2 TSI měl nalítáno 360000 km a kdyby ho kolegovi neuzmul kamion pod rukama a nezahodil do pole,tak jsme ho měli ještě teď.A to dostával takovou čočku,jakou nedostane ani při testování ve fabrice. A s těmi motory je to vždycky stejné,nejdřív VW a po čase Škoda,dělávali jsme si z toho kdysi legraci,že si musí Škoda počkat,aby VW prodalo aspoň něco.Máchal píše:Bohužel posledních pár let klasika u koncernu.Pitris píše:Řekl bych že tu Fabii 3 "trošku zabíjí" (a nejen) chudá nabídka motorů. 1.0MPI, 1.2TSI a 2x 1.4TDI ->
Ikdyž, před cca rokem a půl jsem jel s FII 1.2TSI 77kW --> chip na cca 90kW a jelo to slušně. Každopádně zranitelnost rozvodů mě osobně ke koupi starších TSI nikdy nepřesvědčí.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ten VW je ale prefíkaný
http://auto.idnes.cz/mereni-spotreby-a- ... aktual_fdv
http://auto.idnes.cz/mereni-spotreby-a- ... aktual_fdv
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kéž by to museli zaplatit. Další ze sviňáren das Auto
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No a nakonec to stejně zaplatí zákazníci "nadauta", bohužel nikoli ti američtí...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A ti idioti v Bruselu blbíJezevcik píše:Ten VW je ale prefíkaný
Požadovaných 95 g/km tak odpovídá čtyřlitrové spotřebě benzinu. Nebereme-li v úvahu ta nejmrňavější auta, nedokáže s takovou spotřebou jezdit nikdo kromě šampionů ecorally po placatém Nizozemsku. V roce 2020 to má být průměrná spotřeba v případě Volkswagenu flotily čítající i mastodnontní touareg, passat, ale i limuzínu phaeton, kterou se pohlaváři v Bruselu nechávají vozit. Bruselští prostě trvají na tom, že se dá porazit fyzika.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/emise-co2-cuo-/aut ... tomoto_fdv
Ale fištróna mají třeba u Mercedesu, bo....
V předpisu pro měření spotřeby a potažmo emisí je také definováno, jak musí být auto "vyzbrojeno". Má mít mimo jiné natankováno 90 % objemu nádrže. To lidi u Mercedesu zaujalo. Palivo totiž něco váží a každý ušetřený kilogram jde k dobru. A čím méně toho musí motor táhnout, tím méně sil potřebuje. Nová auta tak dnes hubnou, třeba nové céčko oproti předchůdci o 75 kilogramů.... A hubne i na nádrži. Nádrž nového céčka o objemu 41 litrů je toho důkazem.
U Mercedesu však naštěstí nejsou padlí na hlavu jako v Bruselu, a tak nabízejí v Německu za příplatek 59,5 eur (asi 1 600 korun) nádrž zvětšenou na 66 litrů. A podle českého ceníku platného od 12. února ji dostanou bez příplatku všechna céčka pro náš trh.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/mercedes-c-cvr-/au ... tomoto_fdv
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Uz sa o tom pise aj u nas. Sice az poobede ale predsa len sme dalej na vychod
Autobild
Pitris cela EU je jeden velky financny o.eb Vidis tie emisie sa prakticky nedaju splnit ale hlavne ze to papierovo sedi
Autobild
Pitris cela EU je jeden velky financny o.eb Vidis tie emisie sa prakticky nedaju splnit ale hlavne ze to papierovo sedi
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Itallovi to evidentně potíže nedělá: je na cestách skoro nejrychlejší, přitom jezdí za papírovou spotřebu. Jak to vlastně dělájerome píše:...Vidis tie emisie sa prakticky nedaju splnit ale hlavne ze to papierovo sedi
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Itall je zas uplne ina kategoria v tomto. Nikto sa tu nanho nechyta
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Aniž bych se považoval (byl považován) za brzdu provozu (možná spíš naopak), pod papírovou spotřebou jezdím prakticky neustále. Lebo mám svoj dlhodobý a výnimočný štýl...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A podle jaké normy (kdy) byla ta tvoje papírová spotřeba určena?
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vím já...? V manuálu k vozu je uváděna spotřeba 14,9 město, 8,3 mimoměsto, 10,7 kombinovaná, TP v kolonce spotřeba paliva obsahuje údaje 14,9/8,1/10,6 a EU 93/116, což může být označení normy, motor (splňující EURO3) začal být do Omeg montován od září 2000.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90