Přístupnost filtrů
Moderátor: Colommbo
Přístupnost filtrů
e1H, Ty si olej neměníš sám? To je přeci vrcholným projevem uspokojení, nás, olejových úchyláků
Naposledy upravil(a) Pitris dne úte črc 14, 2015 14:44, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Přesunuto z jiného vlákna. Admin
Důvod: Přesunuto z jiného vlákna. Admin
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Přístupnost filtrů
Ani ja si nemenim sam. Mam na to lidi ale aj tak si to uzivam
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Přístupnost filtrů
Ja to mám radšej ak ma uspokojuje niekto iný.Jezevcik píše:e1H, Ty si olej neměníš sám? To je přeci vrcholným projevem uspokojení, nás, olejových úchyláků
P.s.: Bývam v bytovke, nemám možnosť si meniť olej sám.
- Colommbo
- Příspěvky: 9950
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Přístupnost filtrů
U předchozí Omči jsem si olej taky měníval sám, ale jiné umístění olejového filtru u V6 motoru mě, bohužel, o tuto rozkoš připravilo...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Přístupnost filtrů
zatial som si menil olej vždy sám. U tejto Insignie je ale palivový filter i olejový filter na miestach,kde bez jamy,ktoru nemám nedostanete. Cez dovolenku,ked ostane čas sa konečne pustím do výroby nájazdovej rampy. Pod zdvihákom je to o držku,málo miesta pre ruky,malý zdvih zdviháka. Na Vectre je výmena oleja bez zdviháka tiež nemožná. Len ma zaráža,prečo výrobcovia vačšinou umiestnuju olejový filter na ležato,aby sa pri výmene všetko pekne zasvinilo olejom.E1H máš malý turbo motor a ten devastuje olej závratnou rýchlostou,najma downsizing a na pretekárskej dráhe je za jednou jazdou v tahu. Takže po návsteve okruhu olej menit hned,turbo olej zahrieva viac než dost,najma pri benzíne,ked nemá chladenie vodou. Pričom tvoj motor by mal dosahovat max krutiaci moment pri 1500 rpm,čo je už naozaj príliš nízky počet otáčok. http://autobild.cas.sk/clanok/184875/do ... ia-realita
http://www.topspeed.sk/downsizing-nefun ... udrzi/4879
http://www.topspeed.sk/downsizing-nefun ... udrzi/4879
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Přístupnost filtrů
Jirko, to se k tomu opravdu nedostaneš? Já to mám u diesela hodně krkolomné. Velice složitě to musím povolit a vytáhnout propletením seshora, je to ve vodorovné poloze, takže musím mít pod autem v přesném místě plechovou nádobu a utahování je kombinací seshora i zespodu. Přesto mě to neodradí. Olej za mne nikdy nikdo jiný nedělal. Ale chápu, že u moderních aut, kde je místa poskrovnu, to může být skutečně problém.
e1H, rada je prostá - okamžitě přestěhovat, žena bude muset pochopit
e1H, rada je prostá - okamžitě přestěhovat, žena bude muset pochopit
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Přístupnost filtrů
Připojím se - na obou Mondeích jsou olejové filtry skvěle dostupné, na mém mk3 přímo před vanou u olej. chladiče a u tátovo mk4 v motorovém prostoru. Nic tak nebrání tribotechnické pornografii Přijde mi že záleží na tom, jak dobře konstruktéři u stavby agregátu přemýšleli
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9950
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Přístupnost filtrů
Olejový filtr je skutečně přístupný jen zespodu na levé straně bloku těsně nad vanou (taky montovaný vodorovně) a ještě je při povolování víčka nutno dávat velkého Bacha na klouby (můj mekánik už ví...), tedy, bohužel, celá kára nahoru, aby se k filtru člověk dostal. Předchozí Omča měla klasický šroubovací krásně přístupný shora, kde že jen ty loňské sněhy jsou, Tome... Jak závidím kupř. kamarádovi, u jehož "nového" BMW E46 se filtr (taky schránka s vložkou) směje hned nahoře pěkně "na ráně" a ke všemu ještě nastojato...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Přístupnost filtrů
Toyota Yaris 1.0 má taky filtr dost dobře. Svisle a před motorem U Hondy je to horší ale jde to
ale filtry vzduchový a kabinový jsou u Accorda s přístupností za 1+ a u Civica to bylo tak za 2....
ale filtry vzduchový a kabinový jsou u Accorda s přístupností za 1+ a u Civica to bylo tak za 2....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Přístupnost filtrů
Mám to u OI podobně, zeshora není šance, takže jedině zespoda a auto buď na hever, nebo si doma najedu mírně dokopečka do garáže a auto nechám stát na prahu. Krkolomný, ale dá se toColommbo píše:bohužel, celá kára nahoru, aby se k filtru člověk dostal.
Re: Přístupnost filtrů
Krkolomný Spíš rukolomný Mladej tu ruku u Lexusu musí zalomit na dvakrát a taky zespod....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Přístupnost filtrů
Já otevřu haupnu a filtr se na mě směje. Navíc je téměř kolmo,takže se nezasviní motor.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Přístupnost filtrů
U mě naprosto v poho u obou aut..No jo koncern
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Přístupnost filtrů
Nádobu musíš mít beztak vždy, i u filtru nastojato dnem dolů (mám já). Vždycky při demontáži něco vyteče. Já ho do té nádoby vždy hned vyliji, páč se mi nechce s plným manipulovat.Jezevcik píše:Já to mám u diesela hodně krkolomné. Velice složitě to musím povolit a vytáhnout propletením seshora, je to ve vodorovné poloze, takže musím mít pod autem v přesném místě plechovou nádobu a utahování je kombinací seshora i zespodu.
Re: Přístupnost filtrů
oil filtr....
....ale zase to má "vykompenzované" filtry vzduchovými V motoru zvrchu dvě pružný packy, a při výměně kabinového, který je za příruční schránkou před spolujezdcem, tuto ani vysypat nemusíPitris píše:Krkolomný Spíš rukolomný Mladej tu ruku u Lexusu musí zalomit na dvakrát a taky zespod....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF