lengy60 píše:... C4 Picasso se s Mišákem moc srovnávat nedá,řekl bych...
A proč ne? Stejná kategorie, stejné určení. Motory samozřejmě nesrovnávám, to by bylo vůči C4 nefér. Jinak když se podíváš, co jsem ti napsal do rubriky "jaké auto", tak musím v zájmu subjektivní objektivity dodat, že tohle bych o žádném citroenu nenapsal. Asi takový rozdíl mezi tím dělám...
Tak to bych řekl,že mezi Mitsubishi a Citroenem je tedy větší rozdíl,tedy co do řešení podvozku,použitých materiálů a možná i zpracování.Tím nechci říct,že bych se svým autem nebo značkou nebyl spokojen,mám už koneckonců od nich třetí auto a nemohu o nich říct nic špatného.Tedy až na ten spínač v 5-tých dveřích,ten mi bude ještě dlouho ležet v žaludku.
lengy60 píše:Heleďte se Hondysti,tady jste u frantíků,tak se chovejte slušně ....
Omlouvám se A dobře mě tak protože jsem si pěkně naběhl a mám tady tímto....
lengy60 píše:Kolegovi jsem psal,ať motor řádně protáhne,tedy to byl jakýsi videonávod a ne signál,aby mi tady Pitris pouštěl vytočený motor Integry....
....šest stránek mimo vlákno a nevím co s tím, páč jste se od Volhy carevny, hundrtky a haťapky, S5-ky a V3S-ky od Pragy dostali přes Mitsubishi, céčtverku a Há-faktor Hyundai až k filmu Bullittův případ
No řekl bych,že sis na...l do vlastního hnízda. Načal jsi to svým příspěvkem,pak se přidal Návštěvník a už se to nedalo zastavit. Já bych to hodil do vlákna "Jaké auto" nebo bych to smázl celé,stejně hromada lidí ani nebude vědít o čem je řeč.
Jak říkáš / píšeš a mazat to nebudu bo jste s tím měli robotu - přesouvat to asi nemá cenu,
ale to nevadí, páč stejně hromada lidí ani nebude vědít o čem je řeč
Pitris píše:Jak říkáš / píšeš a mazat to nebudu bo jste s tím měli robotu - přesouvat to asi nemá cenu,
ale to nevadí, páč stejně hromada lidí ani nebude vědít o čem je řeč
Já myslím,že se nic tak hrozného nestalo. Když se podíváš do jiných vlákem,tak se tam také občas semele kdo co. Skoro v každém vlákně se řeší(překvapivě) oleje a stejně je to jak na kolovrátku pořád dokolečka.
Taková je doba. Mnoho věcí je jinak než jsme byli zvyklí. Předci také bydleli v jeskyních, dnes máme
domy s bazény. Doba Žigulíků a Škodovek 1000 MB je nenávratně pryč. Nové motory, nové emisní
normy = nové motorové oleje. Do VTíček koncernu PSA je skutečně podle servisní knížky povolený
olej Total ineo ecs 5W/30 B71 2290 a nebo Quartz oW/30 B71 2296. 2296 splňuje i 5W/40, ale
ten už povolený není. Důvody neznám, možná i plnění emisí. Dle Ing. Jaroslava Černého csc. odborníka
na maziva, přijde doba kdy budou mít motorové oleje viskozitu na úrovni motorové nafty. V USA se už
používají oleje 0W/20. A co tam pak doporučit. Já bych si zvykal postupně a držel se doporučení
výrobce, dle servisní knížky.
Zapomeň na servisku,komunikoval jsem na tohle téma se zastoupením Citroenu a poslali mi nádhernou tabulku. Do motorů EP3/EP6 tzn. 1.4 VTI a 1.6 VTI pouze olej s normou B 71 2290 nebo B71 2312/B71 2302. První je Total INEO ECS 5W-30,druhý TOTAL INEO FIRST 0W-30,což je ještě větší břečka než ten první. A hodně zajímavá je tahle stránka http://www.total.fr/mon-vehicule/tout-s ... onomy.html
Mrkni jaké jsou plusy a mínusy těchto olejů a velice zajímavá je i tabulka ve spodní části stránky. Takže za mě jednoznačně,jak je něco economy,tak to do auta v žádném případě nesmí.