Hračičkové.
Moderátor: Colommbo
Re: Hračičkové.
Zdravim, mam fabii combi htp 1.2 2007 a delal jsem podobny pokus. Jen jsem husi krk vedl z masky do airboxu. Muj poznatek je, ze auto pocitove lepe tahne, ale hlavne spotreba sla o pul litru dolu. Jezdim tak uz pul roku, takze spotrebu mam overenou. Na jinem foru ze me udelali blbce, ze to nemuze fungovat. Asi jako s tim cmelakem. Takze uz to neresim a jezdim. Ale proc to tak je, to fakt nevim. Ze srandy tomu rikam naporove sani, odbornici prominou. Jen za deste to radeji sundavam, nevim co by to udelalo s filtrem.
Re: Hračičkové.
Na rovine kolem Kralova dvora udelala gsp 185. S vyse popsanou upravou. 4q.
Ma od vyrobce dlouhy prevod na hrusce.
Asi se divil moturek,pac jinak kadle kadle.
Ma od vyrobce dlouhy prevod na hrusce.
Asi se divil moturek,pac jinak kadle kadle.
Re: Hračičkové.
Nápor + délka sání + nasávání co nejchladnějšího vzduchu hraje u atmosférického motoru nezanedbatelnou roli.Sladek píše:... Na jinem foru ze me udelali blbce, ze to nemuze fungovat. Asi jako s tim cmelakem. Takze uz to neresim a jezdim. Ale proc to tak je, to fakt nevim. Ze srandy tomu rikam naporove sani, odbornici prominou. Jen za deste to radeji sundavam, nevim co by to udelalo s filtrem.
S tím čmelákem to už bylo vysvětleno, ale trvalo to mnoho desetiletí.
Nejúčinnějším (zdarma a bez práce) tuningem je mokrý airfiltr, např. za průtrže mračen. Akorát není jisté, jak dlouho to vydrží on a také motor.
Re: Hračičkové.
Mám dlouhé zpřevodování rád, akorát k tomu musí být ještě odpovídající charakteristika motoru.Pedro píše:Na rovine kolem Kralova dvora udelala gsp 185. S vyse popsanou upravou. 4q.
P.S.: Se služební Oct.02 4x4 6q se mi po městě a na okruhu kolem jezdí z hlediska zpřevodování prima, akorát že za městem už nemám co zařadit, neboť stálý převod je extrémně krátký, aby se zamaskovaly odpory a setrvačné momenty navíc v hnacím řetězci 4x4.
Re: Hračičkové.
Já jen doplním, že kdo by chtěl bez vzduchového filtru jezdit déle, tak si potom bude hrát s motorem, bo ve vzduchu obsažený křemíkový prach "umí ve spolupráci" s olejem vyrobit solidní brusnou pastu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Hračičkové.
Filtr v airboxu jsem samozrejme nechal. A hlavne vse slozil zas jak to ma byt. Jen odbocka do kybliku,ktera nabourava proud nasavaneho vzduchu,zustala zaslepena. Ale to uz i pred tim. Stejne jako drobna uprava na vstup vzduchu z narazniku. A zas jezdim kadle kadle...