Tak to je jasne ze pre 1.6VTi je to slabota lebo pri tomto nazve ma evokuje to co Pitrisa tj Honda Civic 1.6VTi co ide tocit do 9.000ot./minlengy60 píše:Já taky nijak oleje od Mobilu nehaním a také píšu,že pro tu 1.4 bude pravděpodobně OK,ale pro moje VTI je to slabota.
VTI
Moderátor: Colommbo
VTI
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: VTI
Už jsem to tu psal také, že nechápu, proč PSA použije pro takovou chudinku (ve srovnání) toto legendární označení.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: VTI
Co myslíš tou chudinkou,1.6 VTI a pročpak?Jezevcik píše:Už jsem to tu psal také, že nechápu, proč PSA použije pro takovou chudinku (ve srovnání) toto legendární označení.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: VTI
Já jsem sice naprostý amatér a už vůbec ne znalec japonských vozů,ale že by se to u Hondy hemžilo motory s otáčkami 9000 ot/min,to tedy jaksi nevidím.jerome píše:Asi ze toci len do 6000
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine#D16Y7
Takže v porovnání s mým motorem,
https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_en ... _aspirated
to žádný propastný rozdíl není.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Durex
- Příspěvky: 3949
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: VTI
Že by to bylo jako toto?:
https://www.youtube.com/watch?v=GxiyHWbUjJE
https://www.youtube.com/watch?v=GxiyHWbUjJE
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: VTI
Vti bylo urceno pro ostre motory Hondy,kdy se z nevelkych obsahu 1,6 a 1,8 dostavalo vysokych vykonu otackami k 9000. Tak to myslel Jerome. A taky to tak JE ! Ale je tomu jiz par let. Oznaceni Vti pro tuctovy motor,mi prijde zcestny...,
Tyto Hondy nesrovnavat s ostrejsimi hb od Citroenu.
Tyto Hondy nesrovnavat s ostrejsimi hb od Citroenu.
- Colommbo
- Příspěvky: 10011
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VTI
Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VTI
Alebo toto :Durex píše:Že by to bylo jako toto?:
https://www.youtube.com/watch?v=GxiyHWbUjJE
civic 1.6 vti acceleration
Nechcem tym naznacit ze to VTi-cko od PSA je nejake zle. To len v ramci diskusie
Aj ked v porovnani s tymto : Citroen DS3 1.6 VTi mi pride ten PSA jak sa povie po cesky hodne líný
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: VTI
Colommbo to treba zazit ale zas to iste mozes povedat ty s tvojou V6 Tie otacky su tak pre mladsich a V6 pre pianko jazduColommbo píše:Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Durex
- Příspěvky: 3949
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: VTI
Mě by to nevadilo,naopak je to racing K čemu 20 000 otáček na moto? Mě to prostě neva. Někdo má rád bublajicích 2000 otáček a někdo uječenou malorážku. Oba 2 případy mají něco do sebe ...Colommbo píše:Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: VTI
Já to také jako pokec beru.jerome píše: Nechcem tym naznacit ze to VTi-cko od PSA je nejake zle. To len v ramci diskusie
Aj ked v porovnani s tymto : Citroen DS3 1.6 VTi mi pride ten PSA jak sa povie po cesky hodne líný
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 10011
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VTI
Mně to (na autě jiného) taky neva, každému co jeho jest a Janovi (který má dnes jmeniny) dávám zcela za pravdu, že
Osobně bych si takové auto nikdy nepořídil, nebavilo by mě. Vyzkoušet možná, ale jinakDurex píše:...Někdo má rád bublajicích 2000 otáček a někdo uječenou malorážku. Oba 2 případy mají něco do sebe ...
což se ale vzájemně nevylučuje s tím, co jsem před časem napsal v jiném vláknějerome píše:...Tie otacky su tak pre mladsich a V6 pre pianko jazdu
Colommbo píše:...se mi nějak začíná líbit (změněný) projev motoru ve vyšších otáčkách (4tis. a výš), je to docela návykový a já nejsem zrovna silná povaha, která by odolala...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90