Už jsem to tu psal také, že nechápu, proč PSA použije pro takovou chudinku (ve srovnání) toto legendární označení.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Vti bylo urceno pro ostre motory Hondy,kdy se z nevelkych obsahu 1,6 a 1,8 dostavalo vysokych vykonu otackami k 9000. Tak to myslel Jerome. A taky to tak JE ! Ale je tomu jiz par let. Oznaceni Vti pro tuctovy motor,mi prijde zcestny...,
Tyto Hondy nesrovnavat s ostrejsimi hb od Citroenu.
Alebo toto : civic 1.6 vti acceleration
Nechcem tym naznacit ze to VTi-cko od PSA je nejake zle. To len v ramci diskusie
Aj ked v porovnani s tymto : Citroen DS3 1.6 VTi mi pride ten PSA jak sa povie po cesky hodne líný
Colommbo píše:Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava...
Mě by to nevadilo,naopak je to racing K čemu 20 000 otáček na moto? Mě to prostě neva. Někdo má rád bublajicích 2000 otáček a někdo uječenou malorážku. Oba 2 případy mají něco do sebe ...
jerome píše:
Nechcem tym naznacit ze to VTi-cko od PSA je nejake zle. To len v ramci diskusie
Aj ked v porovnani s tymto : Citroen DS3 1.6 VTi mi pride ten PSA jak sa povie po cesky hodne líný
Velký rozsah využitelných otáček je vždy výhodou. Pak už je ale na řidiči, zda toho umí v praxi využívat, a samozřejmě také na konstruktérovi, jak nastavil zpřevodování (z hlediska využitelnosti onoho většího otáčkového rozsahu motoru).
Mně to (na autě jiného) taky neva, každému co jeho jest a Janovi (který má dnes jmeniny) dávám zcela za pravdu, že
Durex píše:...Někdo má rád bublajicích 2000 otáček a někdo uječenou malorážku. Oba 2 případy mají něco do sebe ...
Osobně bych si takové auto nikdy nepořídil, nebavilo by mě. Vyzkoušet možná, ale jinak
jerome píše:...Tie otacky su tak pre mladsich a V6 pre pianko jazdu
což se ale vzájemně nevylučuje s tím, co jsem před časem napsal v jiném vlákně
Colommbo píše:...se mi nějak začíná líbit (změněný) projev motoru ve vyšších otáčkách (4tis. a výš), je to docela návykový a já nejsem zrovna silná povaha, která by odolala...