VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Já teď VIF testuju v Roomsteru 1.4 16V. Mám najeto 15 tisíc, takže čistící účinek není důvod proč to do nádrže liju Nicméně jako prevence a zlepšení mazivosti benzínu při ceně +0,4 Kč na litr to stojí za to. Najel jsem s VIFem už asi 3 tisíce km - tedy asi 5 nádrží. Slibované snížení spotřeby až o 0,5 litrů / 100 km se bohužel nekoná - spotřeba je totožná jako předtím na obyč benzín (neaditivovaný Globus).
Suma sumárum, nepozoruji zatím žádný rozdíl v chování ani spotřebě motoru. Ani negativní ani pozitivní. Mazivost benzínu s VIFem je sice prokázaná měřením, ale na provoz to zatím vliv nemá..... tak snad to k něčemu je
Dál to liju do motorky a po několika nádržích taky žádný markantní rozdíl nezaznamenávám. Motorka je na rozdíl od auta starší, tak zde jsem již nějaký efekt čekal. Zprvu se mi zdálo, že se zhoršil výkon ve vyšších otáčkách, ale to se vrátilo do normálu. Spotřeba možná klesla o nějaké dcl, ale tady potřebuju delší čas na změření. Nenajedu toho tolik a motorka nemá palubní počítač. Nicméně i zde spoléhám na zlepšenou mazivost paliva a z toho plynoucí výhody pro motor.
Suma sumárum, nepozoruji zatím žádný rozdíl v chování ani spotřebě motoru. Ani negativní ani pozitivní. Mazivost benzínu s VIFem je sice prokázaná měřením, ale na provoz to zatím vliv nemá..... tak snad to k něčemu je
Dál to liju do motorky a po několika nádržích taky žádný markantní rozdíl nezaznamenávám. Motorka je na rozdíl od auta starší, tak zde jsem již nějaký efekt čekal. Zprvu se mi zdálo, že se zhoršil výkon ve vyšších otáčkách, ale to se vrátilo do normálu. Spotřeba možná klesla o nějaké dcl, ale tady potřebuju delší čas na změření. Nenajedu toho tolik a motorka nemá palubní počítač. Nicméně i zde spoléhám na zlepšenou mazivost paliva a z toho plynoucí výhody pro motor.
Re: VIF
Tak VIF samozřejmě není žádný zázračný prostředek ke snížení spotřeby o x litrů nebo opravě motoru a takje k němu potřeba přistupovat.Spíše bych to viděl tak,že je to prostředek k šetrnému zacházení s motorem,snížení tření a prevence proti karbonizaci motoru.To vše dohromady pak může vést ke snížené spotřebě a menším nákladům na opravy.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: VIF
Ja vif používam 10 rokov v kuse, najazdil som na nom asi 250 000 KM. Mam Xsaru picasso 2.0 Hdi ,zatial som s motorom nemal sebemensi problem. Ani so vstrekovacmi. Ci to ma nejaky vplyv na spotrebu dymivost a ostatne veci netusím. Ale ako hovorim auto ma najazdene 350 000 Km (kupoval som ho zo 100 000 Km) a s motorom, turbom alebo cerpadlom som zatial ziadny problem nemal. Musim si 3x zaklopat. Takze za mna VIF ano.
Re: VIF
Já už nějaký čas využívám kombinaci N95 od EuroOilu + VIF a jsem naprosto spokojený. Párkrát jsem natankoval v našich končinách u jiných pump (nebudu je zde záměrně špinit z důvodu problému, který jsem na autě zaregistroval) a musím říct, že EuroOil ještě nezklamal. Takže u mě s EuroOil
Re: VIF
to Máchal: dal jsem to sem - řekl bych, že je to tady vhodnější
A píšeš N95 - používáš ten "obyčejný" BA, nebo OPTIMAL E
A píšeš N95 - používáš ten "obyčejný" BA, nebo OPTIMAL E
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Ale tak se poděl aspoň o to,co byl za problém.Máchal píše:Já už nějaký čas využívám kombinaci N95 od EuroOilu + VIF a jsem naprosto spokojený. Párkrát jsem natankoval v našich končinách u jiných pump (nebudu je zde záměrně špinit z důvodu problému, který jsem na autě zaregistroval) a musím říct, že EuroOil ještě nezklamal. Takže u mě s EuroOil
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: VIF
Pitris: díky. Jinač používám obyč BA 95ku + VIF a jsem spokojený (na naší EuroOilce jiný N95 nemaj)
Lengy60: problém se týkal dvou čerpaček, které jsou v našem okolí. U jedné natankováno a 3 auta v rodině skončily v servise s vodou v nádrži (už je to dýl, ale už jim nevěříme) Druhý problém se týkal přímo mne. Při natankování dvou nádrží na druhé benzince v našem městečku mi začal habrovat volnoběh a motor byl lehce neklidný. EuroOil +VIF = vše v pominulo a volnoběh je už OK.
Lengy60: problém se týkal dvou čerpaček, které jsou v našem okolí. U jedné natankováno a 3 auta v rodině skončily v servise s vodou v nádrži (už je to dýl, ale už jim nevěříme) Druhý problém se týkal přímo mne. Při natankování dvou nádrží na druhé benzince v našem městečku mi začal habrovat volnoběh a motor byl lehce neklidný. EuroOil +VIF = vše v pominulo a volnoběh je už OK.
Re: VIF
Čerstvá zkušenost z dovolené -> Accord 2.0 i-VTEC, Agip/Eni 95 a VIF, já s maminou a nějaká bagáž....
V sobotu natankováno do plné, ještě asi 70km po Brně a pak cesta do Krkonoš do Rokytnice n/Jizerou > 300km, tam z Rokytnice v pondělí na Horní Mísečky, v úterý do Harrachova, ve středu Špindlerův mlýn a ve čtvrtek Bozkovské jeskyně > asi 230km a dnes zpět do Brna dalších 250km. Celkově tedy do dnešního natankování zase do plna 851km a "nacpal" jsem tam 60,2l -> takže 7,074l na 100km -> a to jsem brzda provozu určitě nebyl Řekl bych že na dvoulitr benzin to špatné není -> takže za mě po MPPE i VIF
V sobotu natankováno do plné, ještě asi 70km po Brně a pak cesta do Krkonoš do Rokytnice n/Jizerou > 300km, tam z Rokytnice v pondělí na Horní Mísečky, v úterý do Harrachova, ve středu Špindlerův mlýn a ve čtvrtek Bozkovské jeskyně > asi 230km a dnes zpět do Brna dalších 250km. Celkově tedy do dnešního natankování zase do plna 851km a "nacpal" jsem tam 60,2l -> takže 7,074l na 100km -> a to jsem brzda provozu určitě nebyl Řekl bych že na dvoulitr benzin to špatné není -> takže za mě po MPPE i VIF
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Místo 1 : 1000 skoro 1 : 200 No uvidíš - bylo tady že "out" i že "in"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Mám pocit že skodovkar psal, že do haťapice dal (oproti Tobě jen) asi 3x více VIFu než jest doporučeno - a že dobrý. Ale bylo tu i kýmsi zmíněno, že s vyšším obsahem VIFu to je horší.... Já dávám 1 : 1000 a
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Pitris: Jj,dotankoval jsem doplna a auto ožilo.Tak že asi fakt budu aditivovat jen v doporučeném poměru..Jinak na 28 litrů nafty jsem ujel 600 km,což si myslím,že je slušné..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: VIF
To není spotřeba z říše snů, to je běžná spotřeba rotačky TDI. Zlatá byla (já vůl)...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40