Shell V-Power Nitro +
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9952
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
U mého motoru (ještě nepřímý vstřik) konstruktéři, naštěstí, už od EGRu upustili...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
A hledal jsi důkladně?Colommbo píše:...už od EGRu upustili...
Re: Shell V-Power Nitro +
Určitě - není to nic proti ničemu. Ty to asi nepoznáš ale motor a palivová soustava si to zapamatujelefort píše:....Plánuju tankovat běžný benzín + Vif a jednou za 4-5 nádrží vzít Nitro, Vervu atd....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9952
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Netřeba hledat, prostě (už) není. Předchozí V6 motory splňující EURO II jej měly stejně jako volnoběžný ventil (krokáč), tzv. sekundární vhánění vzduchu (po studeném startu motoru údajně k rychlejšímu zahřátí katalyzátoru) a mechanické táhlo plynu. Vidlicové motory od r. 2000 (Made in U.K. EURO III) už tyhle pochystátory nemají, namísto nich e-gas a přidané další dva katalyzátory.Návštěvník píše:A hledal jsi důkladně?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
A kdo EGR má, může vyzkoušet http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/9 ... 9879-200ml
Jasně že vyčistit "ručně" je lepší, ale zase sprej je lepší než nic
Jasně že vyčistit "ručně" je lepší, ale zase sprej je lepší než nic
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
Asi to částečně bude fungovat, ale za cenu + 3,- Kč / litr oproti běžnému palivu
http://petrol.cz/aktuality/shell-vpower ... -6134.aspx
http://petrol.cz/aktuality/shell-vpower ... -6134.aspx
Re: Shell V-Power Nitro +
Ja zatial skušam V-Power Nitro Diesel,zatial som citelné zvýšenie výkonu nespozoroval,hlučnost sa znížila,spotreba priemerná klesla o 0,6L ale mám v nádrži v Nitru i ML Diesel Injector Cleaner,tak nemožem hodnotit,ktorý sa podpísal na znížení spotreby. Okamžitá spotreba na volnobehu neklesla.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Shell V-Power Nitro +
S tou nižší spotřebou opatrně bo někteří jsou z Tebe tady pak schopni udělat kontrarevolucionářeBrembo píše:....spotreba priemerná klesla o 0,6L....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
Odstupem času tě musím informovat. Minulý týden měl synek půjčené Mondeo. Starší po příjezdu z Maďarska dotankoval do plna u benzinky Bílý a syn , Pitris zná, tam většinou tankuji. Tak s plnnou nádrží předal tomu mladšímu , který s kámošem objížděk bazary ČR - koupě káry. Jelikož zapisují data do "český benzín" tak mě předal další 2 tankování , ale V-pover. A hned bylo, proč ho netankuji, že při stejném stylu jízdy to lépe jelo a spotřeba o 1L!!!!! menší . Tak jsem mu řekl, že mě nějaký Colombo nadal, že to je blbost, že se mě to zdá.....Colommbo píše:Hombre: Odpusť, Karle, mně se prostě nějak nechce věřit, že by jen prémiové palivo mělo tak obrovský vliv na spotřebu tvého auta...
Když jem dnes dělal repasi zadních třmenů, tak byla na PC spotřeba 6,6L. Tak se mě to tehdá asi nezdálo.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Shell V-Power Nitro +
Tak, přidám také své zkušenosti s palivy Můj motor je na palivo dost náročný (MG ZR 160, 1.8 L s VVC, 118kW), takže jsem různě testoval co a jak. Jakýkoliv obyčejný BA95 je pro moje MG doslova utrpení, ztráta tahu v nižších otáčkách, hlučnost se zvyšuje. Zkusil jsem tedy Drive 95 od Slovnaftu. Sice výsledky o dost lepší, spotřeba se snížila z 10,5 l/100km na nějakých 8,7 l, ale pokud přidám ještě aditiva od Millers Oil tak mi klesne i na 8,4 - 8,5 (jezdím vždy stejnou trasu v podstatě stejným stylem). Otestoval jsem i další benzíny, například od Agip jejich BA95 i BA98 - v podstatě nebyl znát rozdíl, ale u 98 byla cítit větší živost motoru. Potom jsem tedy zkusil Benzinu a jejich Vervu. Hrůza a děs. Výkonost sice znát byla, auto bylo živé, chod klidný, ale ta spotřeba!! Přes 10 litrů na 100km je u takového benzínu docela dost. No a pak Shell. Klasický fuel save 95 nic moc, normální béňo jako u všech ostatních. Nitro + 95 bylo o hodně lepší a bylo to znát, ale ve srovnání s V-power nitro+ racing je to nic. Spotřeba s racingem 7,8 - 8,1 l/100km, skvělá živost, klidný chod a teď trochu statistik: akcelerace z 0-100km/h s BA95 - 10 - 11s, s BA98 (Agip příp. Drive 95 s aditivy) - 9 - 9,5s, Verva a Nitro+ 95 - 8s (testováno 2x 400m), Racing - 7,5s (2x 400m). Takže, možná to na obyčejnější motory nemá takový vliv, ale na můj motor to má vliv stoprocentní
Jedna zajímavost nakonec. Verva a Agip 100 jsou napsány a tváří se jako 100 oktanové benzíny, ale nejsou. Jsou to BA98 s přidaným aditivem (dočtete se to na stojanu), V-power racing je čistokrevný 100 oktanový benzín. A na závěr, samotný Shell uvedl, že palivo na závody formule 1 pro vozy Ferrari je z 99% shodné s V-power Nitro+ Hezký den přátelé
Jedna zajímavost nakonec. Verva a Agip 100 jsou napsány a tváří se jako 100 oktanové benzíny, ale nejsou. Jsou to BA98 s přidaným aditivem (dočtete se to na stojanu), V-power racing je čistokrevný 100 oktanový benzín. A na závěr, samotný Shell uvedl, že palivo na závody formule 1 pro vozy Ferrari je z 99% shodné s V-power Nitro+ Hezký den přátelé
Re: Shell V-Power Nitro +
Hezky si to rozepsal. A otestoval. Doufam ze byl vzdy cca stejny tlak vzduchu,vlhkost,teplota.
Jen se mi nezda,ze by F1 pouzivala palivo co je na pumpach. Hlavne ohledne detonaci v horkem motoru.
Nejsem znaly veci.
Jen se mi nezda,ze by F1 pouzivala palivo co je na pumpach. Hlavne ohledne detonaci v horkem motoru.
Nejsem znaly veci.
Re: Shell V-Power Nitro +
Když možná ale to jedno procento dělá ten rozdíl mezi pumpou u silnice a pumpou v depu F1.... Ale jo, píšou že na 99% stejný; papír snese dost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
A ze by jsme zkusili nekde 1,/' sehnat a jezdit na to?
Raketou na Mars.... ,
Raketou na Mars.... ,
- Colommbo
- Příspěvky: 9952
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Uvedené jedno procento není žádné tajemství, braši, je to náš starý známý
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Jak jsem mohl opomenout.
Asi ten 1,5L zelnacky mi zatemnil mozek. Tedy ten fungujici zbytek.
Asi ten 1,5L zelnacky mi zatemnil mozek. Tedy ten fungujici zbytek.