oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Moderátor: Colommbo
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Já vím
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Olovo nám naruší vzácné kovy .
,,To je přeci pravda"
Na přání ,aby bylo, vše v pořádku doplním:
Olovo nám naruší vzácné kovy a to vede ke ztrátě jejich účinku…
Pro pochopení:
Vše se děje pomocí chemické reakce...
,,já se předem omlouval za pravopis"
Je vidět, že sám prodejce opičích kapek ve škole nedával pozor či snad úplně chyběl.
Proto dokáže napsat takovouto hloupost
,,Myslím, že nejsem asi sám...."
,,Napsat":
Doporučuji si něco více o ferrocenu určeném do paliva nastudovat, hned bude jasné, že se do budoucna k ničemu nehodí: zvyšuje měrnou spotřebu paliva a produkci NOx! Motory totiž nejezdí na "oktany", ale na výhřevnost paliva.
To by mne zajímalo jak pánové Fischer a Wilkinson mohli získat Nobelovu cenu za vlastnosti ferrocenu, když zvyšuje měrnou spotřebu paliva a produkci NOx
Leč by se měl vyjadřovat přesně, když se tu chce prezentovat jako někdo, kdo o tom něco ví....
Opičí kapky ,,název pro ferrocen ?" ,,Velmi odborné" ?
,,To je přeci pravda"
Na přání ,aby bylo, vše v pořádku doplním:
Olovo nám naruší vzácné kovy a to vede ke ztrátě jejich účinku…
Pro pochopení:
Vše se děje pomocí chemické reakce...
,,já se předem omlouval za pravopis"
Je vidět, že sám prodejce opičích kapek ve škole nedával pozor či snad úplně chyběl.
Proto dokáže napsat takovouto hloupost
,,Myslím, že nejsem asi sám...."
,,Napsat":
Doporučuji si něco více o ferrocenu určeném do paliva nastudovat, hned bude jasné, že se do budoucna k ničemu nehodí: zvyšuje měrnou spotřebu paliva a produkci NOx! Motory totiž nejezdí na "oktany", ale na výhřevnost paliva.
To by mne zajímalo jak pánové Fischer a Wilkinson mohli získat Nobelovu cenu za vlastnosti ferrocenu, když zvyšuje měrnou spotřebu paliva a produkci NOx
Leč by se měl vyjadřovat přesně, když se tu chce prezentovat jako někdo, kdo o tom něco ví....
Opičí kapky ,,název pro ferrocen ?" ,,Velmi odborné" ?
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Plácáš naprosté nesmysly! Jak souvisí Nobelova cena s předmětem zdejší debaty? Tedy s něčím, co nemá žádnou perspektivu masového využití, poněvadž kdyby to nějakou praktickou využitelnost s přihlédnutím k dalším omezením mělo, už by se to dobrých dvacet, ne-li třicet let široce využívalo. Takhle na tom akorát vydělává pár "šmejdů", kteří dokáží oblbnout neznalé a neinformované.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Pro pochopení (i) Toniho: tak akorát velký kulový! Žádné vzácné kovy se nenaruší, to se jen na ně naváže olovo, což zruší jejich působení v roli katalyzátoru té chemické reakce, kvůli které tam jsou. Toť celé kouzlo, odborníku na slovo vzatý.Toni píše:Olovo nám naruší vzácné kovy .
,,To je přeci pravda"
Na přání ,aby bylo, vše v pořádku doplním:
Olovo nám naruší vzácné kovy a to vede ke ztrátě jejich účinku…
Pro pochopení:
Vše se děje pomocí chemické reakce...
A ještě nám můžeš osvětlit přidávání těch oktanů, rád se zase trochu pobavím.
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Člověk si před supermarketem rozloží stoleček, zastavuje a oslovuje kolemjdoucí a nabízí jim zázračný produkt. Nikdo ale o kouzlo nestojí, někteří toho člověka dokonce pošlou rovnou do... Takhle to trvá den, dva, tři, týden, výsledek snažení člověka je stále stejný, tržba se rovná nule. Nabízí se otázka, kdo je větší blbec - zda člověk za stolečkem nebo lidi, kteří nic nepochopili a kouzlo si nekoupili...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
No a pak je samozřejmě také ještě nutno najít a veřejně zlynčovat viníka. Tím je logicky ten, kdo první zvolal, že kouzlo vlastně až tak není zázrakem, to jen císař je nahý.
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Jo jo.....já se taky bavím...
Ok....jdeme na odpovědi...
1) Plácáš naprosté nesmysly! Jak souvisí Nobelova cena s předmětem zdejší debaty?
Toni : Odpovídá...
Souvisí tak, že někteří napsali,.....Doporučuji si něco více o ferrocenu určeném do paliva nastudovat, hned bude jasné, že se do budoucna k ničemu nehodí: zvyšuje měrnou spotřebu paliva a produkci NOx! Motory totiž nejezdí na "oktany", ale na výhřevnost paliva.
Psal to nějaký Náčelník Byl to důvod se zamyslet, jestli se uděluje Nobelova cena za něco, co se do budoucna vůbec nehodí....
,,I malé dítě ví, že motory nejezdí.. U motoru jde o přeměnu chemické reakce na mechanickou a k tomu je potřeba palivo a né výhřevnost
2) poněvadž kdyby to nějakou praktickou využitelnost s přihlédnutím k dalším omezením mělo, už by se to dobrých dvacet, ne-li třicet let široce využívalo.
Toni odpovídá :
Psal jsem, že je dobré si o ferrocenu nejdříve něco přečíst a potom bychom zjistili, že se více jak 30 let široce využívá...
3)
Takhle na tom akorát vydělává pár "šmejdů", kteří dokáží oblbnout neznalé a neinformované.
Návštěvník
Toni odpovídá :
Souhlasím a proto jsem psal, že je dobré si o vlastnostech a využití ferrocenu nejdříve něco přečíst.
4) Pro pochopení (i) Toniho: tak akorát velký kulový! Žádné vzácné kovy se nenaruší, to se jen na ně naváže olovo, což zruší jejich působení v roli katalyzátoru té chemické reakce, kvůli které tam jsou. Toť celé kouzlo, odborníku na slovo vzatý.
Toni odpovídá:
Slovo ,,narušit"
Synonyma:
• oslabit
• zhoršit
• poškodit
• pokazit
pokud jde o člověka tak u něj nastaly změny, které změnily (narušily) jeho normální stav,
,,V našem případě, jde o katalyzátor."
Již jsem psal ,že vše se děje pomocí chemické reakce...
Při teplotách 300 – 600 °C vznikají chemické reakce, které snižují obsah škodlivých složek. Nejdříve platina a rhodium štěpí oxidy dusíku na dusík (N) a kyslík (O) a pak platina a paládium spojují kyslík s oxidem uhelnatým a uhlovodíky. Výsledkem je nejedovatý oxid uhličitý (CO2) a voda (H2O)
Pokud se reakce štěpení naruší, olovem......,,Hádejte co se stane"
5)
A ještě nám můžeš osvětlit přidávání těch oktanů, rád se zase trochu pobavím.
Návštěvník
Toni odpovídá:
O tom jsem už psal.....
6)Člověk si před supermarketem rozloží stoleček, zastavuje a oslovuje kolemjdoucí a nabízí jim zázračný produkt. Nikdo ale o kouzlo nestojí, někteří toho člověka dokonce pošlou rovnou do... Takhle to trvá den, dva, tři, týden, výsledek snažení člověka je stále stejný, tržba se rovná nule. Nabízí se otázka, kdo je větší blbec - zda člověk za stolečkem nebo lidi, kteří nic nepochopili a kouzlo si nekoupili...
Toni odpovídá:
Pokud se jedná o vlastní zkušenost,, děkuji" budu si tenhle příběh pamatovat ...
Pokud byl myšlen ferrocen, tak ten si můžete koupit na ebay...
A je to tam přímo napsáno na balení : Gasoline Antiknock !!!!
http://www.ebay.com/itm/99-Ferrocene-Di ... 2a4ea6232f
,,To poslední nebudu komentovat.......to nemá smysl....
Ok....jdeme na odpovědi...
1) Plácáš naprosté nesmysly! Jak souvisí Nobelova cena s předmětem zdejší debaty?
Toni : Odpovídá...
Souvisí tak, že někteří napsali,.....Doporučuji si něco více o ferrocenu určeném do paliva nastudovat, hned bude jasné, že se do budoucna k ničemu nehodí: zvyšuje měrnou spotřebu paliva a produkci NOx! Motory totiž nejezdí na "oktany", ale na výhřevnost paliva.
Psal to nějaký Náčelník Byl to důvod se zamyslet, jestli se uděluje Nobelova cena za něco, co se do budoucna vůbec nehodí....
,,I malé dítě ví, že motory nejezdí.. U motoru jde o přeměnu chemické reakce na mechanickou a k tomu je potřeba palivo a né výhřevnost
2) poněvadž kdyby to nějakou praktickou využitelnost s přihlédnutím k dalším omezením mělo, už by se to dobrých dvacet, ne-li třicet let široce využívalo.
Toni odpovídá :
Psal jsem, že je dobré si o ferrocenu nejdříve něco přečíst a potom bychom zjistili, že se více jak 30 let široce využívá...
3)
Takhle na tom akorát vydělává pár "šmejdů", kteří dokáží oblbnout neznalé a neinformované.
Návštěvník
Toni odpovídá :
Souhlasím a proto jsem psal, že je dobré si o vlastnostech a využití ferrocenu nejdříve něco přečíst.
4) Pro pochopení (i) Toniho: tak akorát velký kulový! Žádné vzácné kovy se nenaruší, to se jen na ně naváže olovo, což zruší jejich působení v roli katalyzátoru té chemické reakce, kvůli které tam jsou. Toť celé kouzlo, odborníku na slovo vzatý.
Toni odpovídá:
Slovo ,,narušit"
Synonyma:
• oslabit
• zhoršit
• poškodit
• pokazit
pokud jde o člověka tak u něj nastaly změny, které změnily (narušily) jeho normální stav,
,,V našem případě, jde o katalyzátor."
Již jsem psal ,že vše se děje pomocí chemické reakce...
Při teplotách 300 – 600 °C vznikají chemické reakce, které snižují obsah škodlivých složek. Nejdříve platina a rhodium štěpí oxidy dusíku na dusík (N) a kyslík (O) a pak platina a paládium spojují kyslík s oxidem uhelnatým a uhlovodíky. Výsledkem je nejedovatý oxid uhličitý (CO2) a voda (H2O)
Pokud se reakce štěpení naruší, olovem......,,Hádejte co se stane"
5)
A ještě nám můžeš osvětlit přidávání těch oktanů, rád se zase trochu pobavím.
Návštěvník
Toni odpovídá:
O tom jsem už psal.....
6)Člověk si před supermarketem rozloží stoleček, zastavuje a oslovuje kolemjdoucí a nabízí jim zázračný produkt. Nikdo ale o kouzlo nestojí, někteří toho člověka dokonce pošlou rovnou do... Takhle to trvá den, dva, tři, týden, výsledek snažení člověka je stále stejný, tržba se rovná nule. Nabízí se otázka, kdo je větší blbec - zda člověk za stolečkem nebo lidi, kteří nic nepochopili a kouzlo si nekoupili...
Toni odpovídá:
Pokud se jedná o vlastní zkušenost,, děkuji" budu si tenhle příběh pamatovat ...
Pokud byl myšlen ferrocen, tak ten si můžete koupit na ebay...
A je to tam přímo napsáno na balení : Gasoline Antiknock !!!!
http://www.ebay.com/itm/99-Ferrocene-Di ... 2a4ea6232f
,,To poslední nebudu komentovat.......to nemá smysl....
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Toni, když už tady chceš bavit, co tak použít CITOVAT.... ale když napíšeš třeba toto....
....bavíš čím dál víc lidí protože už i malé dítě pozná rozdíl, když dáš do kamen dřevo buď dubový, nebo trouchnivý.... a proč třeba na LPG to jede hůř Bo plyn má nižší výhřevnost a přitom - světe div se - víc oktanů než benzin.... A když chceš argumentovat prodejností na ebay, tak spíš ve vlákně HumorToni píše:....U motoru jde o přeměnu chemické reakce na mechanickou a k tomu je potřeba palivo a né výhřevnost....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
V tom aby se pr.se vyznalo! No nic, vždyť jde o klasickou taktiku šmejdů, která se v tomto ohledu nazývá "znepřehlednit situaci", resp. zahrnout potenciálního zákazníka množstvím irelevatních účelově přizpůsobených informací. Dalším typickým projevem šmejdů je trvalý úsměv, výraz štěstí a spokojenosti, přesvědčení o vlastní pravdě (ano, většina šmejdů skutečně věří tomu, co hlásají, poněvadž jsou zmanipulováni ještě většími šmejdy sedícími na vrcholu pyramidy): viz smajlíky za každou větou v Toniho příspěvcích. Přesto se pokusím z Toniho příspěvku vyzobat to podstatné.
Stačí se podívat na historii Nobelovy ceny, hned bude jasné, že o praktickou aplikovatelnost do budoucna (to zdůrazňuji) nikdy nejde. Přesněji řečeno, tohle není kritériem při výběru laureátů.Toni píše:Psal to nějaký Náčelník Byl to důvod se zamyslet, jestli se uděluje Nobelova cena za něco, co se do budoucna vůbec nehodí....
Viz Pitrisův příspěvek výše. Jenom dodám, že výhřevnost znamená energetický obsah. Jinými slovy, z paliva mohu dostat (a to ještě jen v ideálním případě) jen tolik energie, kolik obsahuje. Toť zákon zachování hmoty a energie. Jinak hoření není čistě chemickou reakcí a "přeměna chemické reakce na mechanickou" je už úplný nesmysl: takhle to může vyjádřit jen člověk věci naprosto neznalý! Fyzika pláče...Toni píše:I malé dítě ví, že motory nejezdí.. U motoru jde o přeměnu chemické reakce na mechanickou a k tomu je potřeba palivo a né výhřevnost
K účelu, o němž se tu bavíme? Kde? Prosím o konkrétní informace. Jeho využívání šmejdy samozřejmě neberu jako podpůrný argument.Toni píše:Psal jsem, že je dobré si o ferrocenu nejdříve něco přečíst a potom bychom zjistili, že se více jak 30 let široce využívá...
Ne, právě naopak: navázání olova na platinovou vrstvu katalyzátoru znamená její stabilizaci, nikoli "narušení". Je to jako když reaktivní kov opatřím stabilizačním nátěrem. Že přitom zruším její katalytickou funkci vůbec neznamená, že bych změnil normální stav platiny: tím je totiž právě ono "pokrytí" (na rozdíl např. od zlata, které se samo povrchově nechrání).Toni píše:Slovo ,,narušit"
Synonyma:
• oslabit
• zhoršit
• poškodit
• pokazit
pokud jde o člověka tak u něj nastaly změny, které změnily (narušily) jeho normální stav,
,,V našem případě, jde o katalyzátor."
My nemusíme hádat, my to víme. Na rozdíl od tebe však nepoužíváme smyšlenou terminologii, která se ti tzv. hodí do krámu.Toni píše:Již jsem psal ,že vše se děje pomocí chemické reakce...
...
Pokud se reakce štěpení naruší, olovem......,,Hádejte co se stane"
Kde? Co? Odcituj!Toni píše:5)
A ještě nám můžeš osvětlit přidávání těch oktanů, rád se zase trochu pobavím.
Návštěvník
Toni odpovídá:
O tom jsem už psal.....
Na ebayi se prodává i modré z nebe. Oni se tam totiž stejně jako v běžném životě pohybují také i šmejdi.Toni píše: Pokud byl myšlen ferrocen, tak ten si můžete koupit na ebay...
A je to tam přímo napsáno na balení : Gasoline Antiknock !!!!
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
:Náhodou jsem zabrousil na toto forum a v počátku zajímavé téma se změnilo v hon na čarodějnici s ferocenem a základní téma je pryč. Některé příspěvky jsou zajímavé, některé k pousmání. Většina jich ale na problém neodpovídá. Co takhle se vrátit k tomu benzinu a zvyšování octanů, jestli fajn a nebo je to k ničemu. Nemá cenu zde psát chemické vzorce a vědecké poučky, nejlepší jsou vlastní ohmatané zkušenosti. Jinak všechny zdravím.
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Ač jsem o tom přesvědčen od samého počátku, nechtěl jsem to napsat takhle otevřeně, proto jsem zmínil jen prodejce se stolečkem před supermarketem. V naivní víře, že to dotyčnému třeba docvakne a odejde otravovat někam jinam. Nedocvaklo. Ano, mám, stejně jako ostatní, možnost ignorovat toto vlákno, možnost nečíst Toniho příspěvky. Jen mi to prostě nějak nedá...Návštěvník píše:...jde o klasickou taktiku šmejdů, která se v tomto ohledu nazývá "znepřehlednit situaci", resp. zahrnout potenciálního zákazníka množstvím irelevatních účelově přizpůsobených informací...
Ano, osoba vystupující zde pod nickem Toni je typický šmejd. Drzý, vlezlý a otravný šmejd.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Má to zvyšování oktanů vůbec nějaký racionální smysl, důvod, když je možné rovnou koupit lepší benzín...? A taky tě zdravím!Návštěvník píše:...Co takhle se vrátit k tomu benzinu a zvyšování octanů, jestli fajn a nebo je to k ničemu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
Ochcany jsme přece ani na chvíli neopustili aNávštěvník píše:... vrátit k tomu benzinu a zvyšování octanů
jsou k ničemu, resp. jsou irelevantní, pokud nejsou podložené skrzeNávštěvník píše:vlastní ohmatané zkušenosti
Ono totiž ve vědních disciplínách platí, že platnost poznatku se uznává pouze v případě, že je teoreticky řádně odůvodněný a prakticky opakovaně ověřitelný. V opačném případě jde pouze o dojem jeho nositele, zde konkrétně o potřebu jakýmkoli způsobem podpořit prodej něčeho, co následkem současných omezení ve vztahu ke spotřebě paliva a exhalačním předpisům žádné uplatnění v roli antidetonační přísady nemá.Návštěvník píše:chemické vzorce a vědecké poučky
Nikdo tu ani náznakem nepopřel, že by ferrocen neměl na zvýšení oktanového čísla benzínu příznivý vliv. Ale už tu zaznělo, že má nepříznivý vliv na motor, jeho spotřebu a exhalace (zvýšená produkce NOx). A je to úplně stejné, jako např. metamfetamin: krátkodobě zvyšuje výkonnost lidského organismu a jeho odolnost vůči bolesti, ovšem ty následky...
Re: oktanové číslo- zvýšení ať to motoru šmakuje
... zdravim pánové, nedá mi to. Taky přispěji troškou do mlejna: I já míval období jisté zvědavosti a touhy po novátorství a když jsem se vyskytoval za horama v Německu, tak jsem zkoušel Aralovic Ultimátní "einhundertzwei" i Excellium 98 od Totalu.... no a čím dál tím víc jsem zjišťoval že se nic při jízdě a v chování auta neděje.
Opačně řečeno: když už se teda jako něco dělo - viz ty moje čichovo-sluchovo-kopcový testy - tak leda tak že to prostě "jelo blbějc než má" a to bylo benzinem od takovejch "nic moc" pump, kterejm se už dávno vyhejbam.... A počet oktanů jako takovej podle mě nehrál roli. A myslim to vážně.
TAKŽE: už tankuji do obou Fabií jen předepsanej a základní N95, jen u zavedených pump - střídavě dle výskytu Benzina, OMV, MOL a Shell (Fuelsave 95) a ani si už "nešpinim prsty" s VIFem... prostě nic v tomto smyslu víc už neřešim a jezdim v klidu, míru a pohodě... Všem přeji totéž.
Opačně řečeno: když už se teda jako něco dělo - viz ty moje čichovo-sluchovo-kopcový testy - tak leda tak že to prostě "jelo blbějc než má" a to bylo benzinem od takovejch "nic moc" pump, kterejm se už dávno vyhejbam.... A počet oktanů jako takovej podle mě nehrál roli. A myslim to vážně.
TAKŽE: už tankuji do obou Fabií jen předepsanej a základní N95, jen u zavedených pump - střídavě dle výskytu Benzina, OMV, MOL a Shell (Fuelsave 95) a ani si už "nešpinim prsty" s VIFem... prostě nic v tomto smyslu víc už neřešim a jezdim v klidu, míru a pohodě... Všem přeji totéž.