Med do nádrže
Moderátor: Colommbo
Med do nádrže
Je to možná úsměvné ale co říkáte na tohle?Někdo někde vyčetl že med v palivu pro dvoutakt-benzín s olejem-a spřídavkem 0,5 dcl na 10 litrů zvyšuje výkon a snižuje spotřebu?Přikládám dvě reakce,snad mně jejich autoři nezabijí...
1.No leju to už přes 6 měsíců do své YAMAHY a jezdí to mnohem lépe. Chystám se teď na jeden motosraz a tam jim to natřu. Mám o 1/3 větší výkon, než motorky ve srovnatelné kubatůře.
2.Taky jsem o tom slyšel a říkal jsem si co to je za blbost a pak jsem si říkal, že to vyzkouším. No co trabant snese všechno . Ten med, výrazně zvýší kompresi a má další blahodárné účinky na motor. Med jak je známo obsahuje jednoduché cukry a ty se nepřipalují při vysokých teplotách jako u cukru obyčejného. Takže já jsem letos na směs benzin + olej + med (jedna lžička na 10 l benzínu)navrčel 12hodin a motor si jen pobrukuje.
1.No leju to už přes 6 měsíců do své YAMAHY a jezdí to mnohem lépe. Chystám se teď na jeden motosraz a tam jim to natřu. Mám o 1/3 větší výkon, než motorky ve srovnatelné kubatůře.
2.Taky jsem o tom slyšel a říkal jsem si co to je za blbost a pak jsem si říkal, že to vyzkouším. No co trabant snese všechno . Ten med, výrazně zvýší kompresi a má další blahodárné účinky na motor. Med jak je známo obsahuje jednoduché cukry a ty se nepřipalují při vysokých teplotách jako u cukru obyčejného. Takže já jsem letos na směs benzin + olej + med (jedna lžička na 10 l benzínu)navrčel 12hodin a motor si jen pobrukuje.
Re: Med do nádrže
Basilisc píše:Je to možná úsměvné ale co říkáte na tohle?Někdo někde vyčetl že med v palivu pro dvoutakt-benzín s olejem-a spřídavkem 0,5 dcl na 10 litrů zvyšuje výkon a snižuje spotřebu?Přikládám dvě reakce,snad mně jejich autoři nezabijí...
1.No leju to už přes 6 měsíců do své YAMAHY a jezdí to mnohem lépe. Chystám se teď na jeden motosraz a tam jim to natřu. Mám o 1/3 větší výkon, než motorky ve srovnatelné kubatůře.
2.Taky jsem o tom slyšel a říkal jsem si co to je za blbost a pak jsem si říkal, že to vyzkouším. No co trabant snese všechno . Ten med, výrazně zvýší kompresi a má další blahodárné účinky na motor. Med jak je známo obsahuje jednoduché cukry a ty se nepřipalují při vysokých teplotách jako u cukru obyčejného. Takže já jsem letos na směs benzin + olej + med (jedna lžička na 10 l benzínu)navrčel 12hodin a motor si jen pobrukuje.
Hej tak tohle je teda zajímavá věc.......že bych to dal ochutnat mojí babettě? to bych rád věděl co mi na to řekne..........za pokus to stojí ale stejně si nejdřív vyslechnu názory odborníku na tomto serveru.
Ano, to je zaručené, akorát se do dvoutaktů musí dávat med slunečnicový a do dieselů pak řepkový. Na ošetření vstřikovacího čerpadla pak přidat i trochu prasečího sádla a citronovou šťávu na pročištění vstřiků. Do převodovky potom přidejte med lesní, skvěle ji to ztiší. Ono se to vlastně celé hodně ztiší, až se to zastaví napořád.
Ta stránka má fakt informační hodnotu. Blbost je především platit za kilovku medu 350 Kč , což je 3x více než je obvyklé. Z tohoto hlediska je to jen další lumpárna jak na něčem vydělat x násobek.Eduard píše:http://sweb.cz/meddovozu/ zas takova blbost to neni
bylo
je
je
srsen je predsa nemseremedturboaggresorRafael píše:... len ten med musí byť od novovyšľachteného maďarského hmyzu, kríženca včely medonosnej a čmeliaka "seremedturbo" ... ktorý prospieva hlavne turbomotorom ale kľudne môže byť aj do Babety
včela - seremed
osa - nemseremed
čmeliak - nemseremedturbo
sršeň - nemseremedturbospecial
ombre píše:Ano, to je zaručené, akorát se do dvoutaktů musí dávat med slunečnicový a do dieselů pak řepkový. Na ošetření vstřikovacího čerpadla pak přidat i trochu prasečího sádla a citronovou šťávu na pročištění vstřiků. Do převodovky potom přidejte med lesní, skvěle ji to ztiší. Ono se to vlastně celé hodně ztiší, až se to zastaví napořád.