Tank ONO
Moderátor: Colommbo
Re: Tank ONO
U Tank-Ono berou benzín či naftu tisíce aut denně. Tam by se šmelina neutajila ani den.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Tank ONO
Odpusť, ale trošku mi to připomíná argument, že auty od jednoho jistého výrobce jezdí statisíce lidí, tož to přece musejí být kvalitní auta...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Tank ONO
Tak oni u nás tankují i Němci a to ve velkém počtu,takže bych se divil,že by se neozvali,kdyby byl nějaký problém.Jinak já nedávno tankoval na Benzině a auto jelo stejně(dobře) jako na benzín od ONO nebo PRIM.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Nejenom němci, ale hlavně konkurence by si na nich smlsla.
Re: Tank ONO
Myslím si, že to největší bum pančování PHM na benzinkách je za náma, těžko si to pumpaři dovolí, protože není pro ně devastující pokuta, ale zveřejnění jejich pumpy. Tak asi bude jedno, u které pumpy s károu zastávíme. Sice vždy to může jistít VIF, ale toť vše. Horší to bude se státem a jeho schválených norem domíchávání bordelu do pohoných hmot.....
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Tank ONO
Léta jezdím k Tank ONO a ke Globusu pro benzín. Když natankuju u ONO jede auto lépe, rychleji jde do otáček. Prostě je to tak.
Re: Tank ONO
Nechci vám kazit euforii, která tu díky ceně paliv u ONO panuje, jen vám krátce nastíním mé zkušenosti. Tankoval jsem ze stejných důvodů, celá léta jako vy u ONO, až do doby než mi u rok staré Škody Superb 2,0 TDi začalo klepat v motoru a zmizel výkon. Odvezl jsem ho do servisu, protože byl v záruce a byl v klidu. Vymontovali vstřiky, poslali je na expertízu a tam se zjistilo, že jsou uvnitř zrezlé. Škodovka tedy poslala na test i palivo (NM) a zjistili, že v něm je voda. Záruka se tedy na opravu nevztahovala a já zacáloval 90.000,- Kč za výměnu trysek a čerpadla. Jelikož jsem v té době měl tankování jen od ONO a nikde jinde, reklamoval jsem naftu u nich. Bez zájmu o jakékoliv vyšetření příčiny mě odpálkovali, takže jsem ve fázi soudu. V odůvodnění proč nechtějí uhradit opravu + dalších 50.000 jako náklady na znalce, právníky apod., tvrdí že jejich palivo je kvalitní ( tak proč za 7 let 5.000.000,- kč na pokutách???) a zvažují možnosti jako že jsem si nové auto zničil nějak já sám, nebo zaměstnanci škodovky (servisu) aby se vyhnuli reklamaci a pod. Od té doby mě levné palivo nezajímá a tankuji jen prémiové. Kolem ONO projíždím se vztekem, protože se mi vybaví okamžitě pohled na pana Ondru, stále prezentovaného jako manažéra v čisťoučkých v montérkách, člověka z lidu, příklad vzorového podnikání. Prdlajs.....
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Tank ONO
Colommbo píše:Myslete si o mně, co je vám libo...ale ač mám nejbližší ONO přesně 12km od baráku, netankuju tam a radši si cestou někam natankuju u Benziny...a VIF k tomu... Na druhou stranu si o lidech tankujících u ONO nemyslím vůbec nic špatného, chraňpánbu, opravdu nee...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Tank ONO
Může být,proč ne.Na druhou stranu já když u Škodovky dělal,tak jsme dlouhodobě všechna auta,včetně dieselových tankovali u ONO.Najeto měla v průměru přes 200000 km a žádný problém nebyl.Jinak problémy se vstřiky generují v podstatě všichni,kdo tankují základní paliva a neaditivují,tedy bych viděl problém spíše v té srágoře co se do paliv dnes přidává.Že by to bylo tím,že ONO ředí naftu vodou mi přijde trošku z říše sci-fi.Což ale automaticky neznamená,že na nějaké konkrétní stanici neměli zaměstnanci tendenci se tímto způsobem obohatit.enduro píše:Nechci vám kazit euforii, která tu díky ceně paliv u ONO panuje, jen vám krátce nastíním mé zkušenosti. Tankoval jsem ze stejných důvodů, celá léta jako vy u ONO, až do doby než mi u rok staré Škody Superb 2,0 TDi začalo klepat v motoru a zmizel výkon. Odvezl jsem ho do servisu, protože byl v záruce a byl v klidu. Vymontovali vstřiky, poslali je na expertízu a tam se zjistilo, že jsou uvnitř zrezlé. Škodovka tedy poslala na test i palivo (NM) a zjistili, že v něm je voda. Záruka se tedy na opravu nevztahovala a já zacáloval 90.000,- Kč za výměnu trysek a čerpadla. Jelikož jsem v té době měl tankování jen od ONO a nikde jinde, reklamoval jsem naftu u nich. Bez zájmu o jakékoliv vyšetření příčiny mě odpálkovali, takže jsem ve fázi soudu. V odůvodnění proč nechtějí uhradit opravu + dalších 50.000 jako náklady na znalce, právníky apod., tvrdí že jejich palivo je kvalitní ( tak proč za 7 let 5.000.000,- kč na pokutách???) a zvažují možnosti jako že jsem si nové auto zničil nějak já sám, nebo zaměstnanci škodovky (servisu) aby se vyhnuli reklamaci a pod. Od té doby mě levné palivo nezajímá a tankuji jen prémiové. Kolem ONO projíždím se vztekem, protože se mi vybaví okamžitě pohled na pana Ondru, stále prezentovaného jako manažéra v čisťoučkých v montérkách, člověka z lidu, příklad vzorového podnikání. Prdlajs.....
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
...vlákno ONO čtu abych se před obědem pobavil a zasmál...
A ještě dodám, že já bejt řidičem nafťáku - což jsem NIKDY nebyl a nebudu, tak bych využíval služeb té modré české sítě, která nabízí čistou ropnou naftu... To my benzíňáci takovou možnost bezsračkovýho benzinu až tak nemáme....
A ještě dodám, že já bejt řidičem nafťáku - což jsem NIKDY nebyl a nebudu, tak bych využíval služeb té modré české sítě, která nabízí čistou ropnou naftu... To my benzíňáci takovou možnost bezsračkovýho benzinu až tak nemáme....
Re: Tank ONO
Já jsem utrpěl škodu cca 80 tis. Kč na benzínovém motoru následkem natankování (nikoli u ONO) paliva s vysokým obsahem biolihu. Přesto jsem se u ONO tankovat benzín nikdy nebál a ani do nového vozu se nebojím. Faktem je, že na benzín od ONO mi minulé auto dokonce bralo v průměru méně, než na benzín z jiných zdrojů. Nové si sice bere stejně, ale zase jede o něco lépe, než při tankování jinde - tedy pokud zrovna nenatankuji prémiové palivo v Rakousku, což je pak velký rozdíl.
Re: Tank ONO
Voda v palivu nemusí být přeci jen důsledek toho že by ji tam v ONO kdokoliv přidával a každý vstřikování je jinak háklivý atd. vždyť je to pořád dokola a na biosložku se toho dá taky hodně svádět, taky pořád dokola. V Rakousku a Německu mají biosrágoru asi fajnovější, protože s tím problém za víc jak čtvrt miliónu km nemám problém. To ale neznamená že ji obhajuju, taky bych byl radši kdyby nebyla.
Re: Tank ONO
Tak samozřejmě nemusí být chyba ve vodě v palivu,potažmo hladovost obsluhy nebo biosrágora.Klidně může být problém v kvalitě vstřikovačů a výrobce hned na první dobrou taky nekápne božskou.
Já třeba vím,že před lety byl obrproblém na ONO u nás v UL,kdy jim do tanku stočili palivo(tuším,že benzín) a auta krátce po odjetí od stojanu stála.Chyba byla v cisterně,která nebyla řádně před naplněním vyčištěna a ONO zaplatilo bez problémů všem následné opravy vozu a pak si to už vyřešilo s dodavatelem.
Já třeba vím,že před lety byl obrproblém na ONO u nás v UL,kdy jim do tanku stočili palivo(tuším,že benzín) a auta krátce po odjetí od stojanu stála.Chyba byla v cisterně,která nebyla řádně před naplněním vyčištěna a ONO zaplatilo bez problémů všem následné opravy vozu a pak si to už vyřešilo s dodavatelem.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Nechci obhajovat ONO (byť s nimi problém nemám), ale netají se s tím že jejich paliva jsou bez aditivačního (mazací a čistící složky) balíčku a normě odpovídají JEN taktak. Proto když ONO (nebo třeba Lukoil), tak + VIF. Ale taky není na tuty, že by za ty "zrezlé vstřiky" mohlo jenom palivo....enduro píše:....Tankoval jsem ze stejných důvodů, celá léta jako vy u ONO, až do doby než mi u rok staré Škody Superb 2,0 TDi začalo klepat v motoru a zmizel výkon. Odvezl jsem ho do servisu, protože byl v záruce a byl v klidu. Vymontovali vstřiky, poslali je na expertízu a tam se zjistilo, že jsou uvnitř zrezlé....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Tank ONO
Tak jsem dnes byl natankovat a protože to bylo při návratu z výletu na Sněžník,tak jsem se zastavil u ONO v Chlumci.Pumpa v obležení Němců jako obvykle,dokonce někteří brali palivo i do kanystrů na pak. Nicméně mi začíná docházet VIF a přesto,že jsem s ním spokojen,tak mě napadlo,že bych zkusil ten přípravek od Millerse,ale nějak mi vypadlo z hlavy jak se jmenuje.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW