Verva 100 vs V-power Racing
Moderátor: Colommbo
Re: Verva 100 vs V-power Racing
Zdravim. Taky bych asi víc věřil Verva 100 nebo skoro totožnému MaXMoušnovi než Power racingu, ale bojim se toho že ty drahý stooktany lidi málo kupují a tedy že to bude na pumpach dlouho ležet... Je mi blbý ptat se obsluhy jestli to maj starý a kdy je naposledy zavezli... To vidim jako problem.
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Verva 100 vs V-power Racing
A máš nějaký zvláštní důvod tankovat stoooktanový benzín...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Verva 100 vs V-power Racing
no ani nemam... snad jen že v zimě by benzin s ETBE třeba mohl třeba po ránu "líp" startovat než lihnatej benzin.. O výhřevnosti to není, oktany navíc při kompresi 10.0 nepotřebuji... tak snad jen přes zimu ty starty a možná ani to ne...
Re: Verva 100 vs V-power Racing
Ono (minimálně u) těch "prémiovek" 98+ je zimní a letní benzin s rozdílným tlakem par. Cituji ze SM:L_U_K píše:....bojim se toho že ty drahý stooktany lidi málo kupují a tedy že to bude na pumpach dlouho ležet....
Pro zimní období je předepsán vyšší tlak par (60-90 kPa), aby se benzin při studeném startu snáze odpařil. Pro letní pak nižší (45-60 kPa), aby nedocházelo k zavzdušňování za horkých dní
Takže minimálně začátkem listopadu a května by asi měl být v tancích u (určitě těch velkých) pump čerstvý benzin....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Verva 100 vs V-power Racing
Autobenziny -to není jednoduchá odpověď.Pokud motor v autě není v optimálním tech.stavu,tak je zbytečné cokoliv řešit.Je pravda,že ne vždy solidnost prodeje je na dobré úrovni.Za sebe(subjektivní poznatky)mne neoslovují v ČR společnosti Shell a Agip.Myslím,že nebudu přehánět-benzin VERVA 100 na prvním místě(moto Yamaha,automobil Škoda Roomster 1,4 16V),motorová nafta Verva a od spol.Eurooil nafta Optimal(VW Caddy 1,9 TDI 77kw.)Domnívám se,že pokud stát vlastní zařízení,která zásobují armádu je téměř kvalita PHM ikonou.
Re: Verva 100 vs V-power Racing
O jaké že se to jedná zařízení?Parez píše:... Domnívám se,že pokud stát vlastní zařízení,která zásobují armádu je téměř kvalita PHM ikonou.
Re: Verva 100 vs V-power Racing
Asi je naráženo na tvrzení, že "AČR používá naftu SNM F bez biosložek (a tuhnutí parafinů)", která se "odrotuje" přes stojany Eurooilu. Asi je to pravda, ale co když se biosložka přidává na místě? Původ neznámý, zřejmě specielně naleštěná linka Unipetrolu, MEŘO se nesmí přiblížit na kilometr...Návštěvník píše:O jaké že se to jedná zařízení?Parez píše:... Domnívám se,že pokud stát vlastní zařízení,která zásobují armádu je téměř kvalita PHM ikonou.
off: zajímavý by bylo zjistit, jak má AČR pořešen BA95 s 0% lihu (protože něco na to jezdí) a jestli se taky nějak dostane na stojany...
VERVA 100
Od 1.1.2021 změna na stojanech Benziny, kdo si všiml schválně?
http://www.vervapaliva.cz/
Jak to bude teďka s tou Vervou 100 E10 co se týče skladovatelnosti?
http://www.vervapaliva.cz/
Jak to bude teďka s tou Vervou 100 E10 co se týče skladovatelnosti?
VERVA 100
Je tam psáno že.... VERVA 100 neobsahuje klasický biolíh, ale je na bázi ETBE....
Asi je tam toho teď víc ale tak 'škodlivé' jak MTEB to není. A třeba přes zimu v sekačce nebo motorce to bude (snad) v pohodě.
PS: dal jsem to sem....
Asi je tam toho teď víc ale tak 'škodlivé' jak MTEB to není. A třeba přes zimu v sekačce nebo motorce to bude (snad) v pohodě.
PS: dal jsem to sem....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VERVA 100
Díky za přesun, nicméně bude chtít zjistit asi přímo u Unipetrolu více info.
Rád bych stále palivo co vydrží dlouho skladovat + hlavně 2T nebude mít problém při mísení s olejem a jeho mazivostí jako u klasické E10...
Rád bych stále palivo co vydrží dlouho skladovat + hlavně 2T nebude mít problém při mísení s olejem a jeho mazivostí jako u klasické E10...
Re: VERVA 100
budte v klude páni.
Ako vidím, u vas sa deje pomalicky a potichučky to isté, co sa na prelome roka 2019/20 s pomerne velkou diskusiou dialo u nas. Všetky E95 boli zo dňa na deň nadopované povinne 10% ethanolu a len premiovnky nam nechali vo verzii E5 a nastastie aj tých 5% nebol ethanol ale práve s ETBE.
Kedže som majitel starenky, ktorej by ethanolová E10 rozožrala črevá ( alebo presnejšie palivovú sústavu), už mam dané veci naštudované s náskokom. Od tých čias teda krmim staru toyotku premiovkou práve kvoli tomu že je tam ETBE namieso ethanolu.Musím, ci chcem alebo nie. Sice som chvilku špekuloval, že vymením dotyčné diely akosi preventívne za nové, vo viere, že tieto už ethanolu v tomto pomere odolaju, ale žial, nejde to. Predstavte si , že keď chcem objednat aj dnes napríklad palivový filter , je tam poznámka "NIE PRE E10 Ethanol".
Takže - ak ETBE - potom v pohode. Nemá žiadne z negatív ethanolu. Ani co sa týka agresivity k materialom v starých autách, ani nie je problem s dlhodobejším skladovaním paliva.
Ako vidím, u vas sa deje pomalicky a potichučky to isté, co sa na prelome roka 2019/20 s pomerne velkou diskusiou dialo u nas. Všetky E95 boli zo dňa na deň nadopované povinne 10% ethanolu a len premiovnky nam nechali vo verzii E5 a nastastie aj tých 5% nebol ethanol ale práve s ETBE.
Kedže som majitel starenky, ktorej by ethanolová E10 rozožrala črevá ( alebo presnejšie palivovú sústavu), už mam dané veci naštudované s náskokom. Od tých čias teda krmim staru toyotku premiovkou práve kvoli tomu že je tam ETBE namieso ethanolu.Musím, ci chcem alebo nie. Sice som chvilku špekuloval, že vymením dotyčné diely akosi preventívne za nové, vo viere, že tieto už ethanolu v tomto pomere odolaju, ale žial, nejde to. Predstavte si , že keď chcem objednat aj dnes napríklad palivový filter , je tam poznámka "NIE PRE E10 Ethanol".
Takže - ak ETBE - potom v pohode. Nemá žiadne z negatív ethanolu. Ani co sa týka agresivity k materialom v starých autách, ani nie je problem s dlhodobejším skladovaním paliva.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: VERVA 100
A u nás to Benzina udělala tak, že N95 je E5 a Verva 100 je E10 (ale díky bohu s ETBE)
Re: VERVA 100
lieh neni az taky problem ako btxjarson1 píše:
Kedže som majitel starenky, ktorej by ethanolová E10 rozožrala črevá
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: VERVA 100
co je btx?
Ak myslíš toto, tak bez obáv. naozaj tam nemienim liať nič podobného
https://en.wikipedia.org/wiki/BTX_(chemistry)
Ak myslíš toto, tak bez obáv. naozaj tam nemienim liať nič podobného
https://en.wikipedia.org/wiki/BTX_(chemistry)
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: VERVA 100
ano. ty to liat nebudes, uz to tam je.
skryta finta bio paliva je vdaka obsahu etanolu co znizuje sadze, mozu viac dat aromatov co dymia. a su viac agresivne na materialy
to nici stare palivove systemy a hadice, nie lieh. nove auta maju materialy odolne btx, cize aj (vacsina) riedidiel neurobi "dieru".
pri spracovani ropy je aj vela aromatov, co s nimi? do rieky ich nemozu pustit...
robili test dymivosti, e5-10-30 zle; e85 nedymil.
... eu znizuje vo vyrobkoch zdraviu skodlive latky (btx tam patri) ostava len spalit v autach.
som sa nedavno dozvedel ze mokry remen vydrzi mnoho, len aromaty nie...som velmi rad ze mam plyn
skryta finta bio paliva je vdaka obsahu etanolu co znizuje sadze, mozu viac dat aromatov co dymia. a su viac agresivne na materialy
to nici stare palivove systemy a hadice, nie lieh. nove auta maju materialy odolne btx, cize aj (vacsina) riedidiel neurobi "dieru".
pri spracovani ropy je aj vela aromatov, co s nimi? do rieky ich nemozu pustit...
robili test dymivosti, e5-10-30 zle; e85 nedymil.
... eu znizuje vo vyrobkoch zdraviu skodlive latky (btx tam patri) ostava len spalit v autach.
som sa nedavno dozvedel ze mokry remen vydrzi mnoho, len aromaty nie...som velmi rad ze mam plyn
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30