Aku
Moderátor: Colommbo
A baterky za dobrý ceny míval i (ale nevím jak teď) p. Pavel Černý na rohu ulic Tábor / Kounicova http://www.mapy.cz/#mm=ZP@sa=s@st=s@ssq ... 76912@z=16
Re: Aku
vždy chlapci treba mať v poriadku alternátor, najmä uhlíky nakolko batérie samé od seba neodchádzajú....ja na bmw zodraté uhlíky pri 180 000 km, tak potom čo chceme od ostatných?? samozrejme batéria nedostávala tolko energie kolko treba a nebola dostatočne nabitá....taká istá exide batéria je oproti varte o cca 1kg ťažšia, to znamená že viac materiálu použilio do nej ..../olova/ http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... 80A-EB-740
Re: Aku
Když už si "vzbudil" 4 roky spící vlákno....
Baterka sama od sebe neodejde - nemá nožičky ale stárne. A nečinností se ničí taky. Jasně že musí být v pořádku dobíjecí soustava a zvláště alternátor, ale že na BMW vydrží uhlíky v altíku jen 180tkm teda na chlubení moc není.... A dobrá baterka není jen o množství olova v ní.
Baterka sama od sebe neodejde - nemá nožičky ale stárne. A nečinností se ničí taky. Jasně že musí být v pořádku dobíjecí soustava a zvláště alternátor, ale že na BMW vydrží uhlíky v altíku jen 180tkm teda na chlubení moc není.... A dobrá baterka není jen o množství olova v ní.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aku
Tiez ma to hned ako prve napadloPitris píše:... ale že na BMW vydrží uhlíky v altíku jen 180tkm teda na chlubení moc není....
Aj ked musim doplnit ze u niektorych znackach je aj tych 180tis. len zbozne zelanie
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Aku
žeby 180 tisíc bolo málo? Ktorý tlmič vydrží 180 tisíc a pritom stojí tolko,čo uhlíky na 10 životov aut. V ktorom komutátore vydržia tolko uhlíky? Za 180 tisíc už má alternátor právo na GO.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Aku
180tkm málo není, ale taky to není nic moc extra V současnosti mám tlumiče (když už si je uvedl) na Accordu 190tkm a jsou (teda byly - při STK před necelými 20-ti tkm) na zhruba 80-ti % účinnosti....
A na Civicu je po 250-ti tkm altík komplet původní a origo aku byla 10let. Nynější aku čeká 6-tá zima.
A na Civicu je po 250-ti tkm altík komplet původní a origo aku byla 10let. Nynější aku čeká 6-tá zima.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aku
bratovi do BMW zase jedine exide premium 100Ah odporúčali, miesto varta silver 100Ah nakolko má aj prúd silnejší http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... 0A-EA-1000
Re: Aku
exide premium vyzerá byť lepšia ako varta, lebo je v nej viac olova http://www.olej.8u.cz/varta-silver-dyna ... -lepsia-2/
Re: Aku
Já vím. A dokonce podle IP adres to vypadá, že števo a janko jsou bráchové
....ale vždyť jim tady ten webareal nechme.... už jenom proto, že mě janko posledně rozesmál jak psal o altíku v autě: ja na bmw zodraté uhlíky pri 180 000 km, tak potom čo chceme od ostatných?
....ale vždyť jim tady ten webareal nechme.... už jenom proto, že mě janko posledně rozesmál jak psal o altíku v autě: ja na bmw zodraté uhlíky pri 180 000 km, tak potom čo chceme od ostatných?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Aku
janko píše:ja na bmw zodraté uhlíky pri 180 000 km, tak potom čo chceme od ostatných?
na alfe mam 195 000km a ktovie kolko je stocenych (az je) a altik aj volnobezka povodne na 5 valci, nemyslim si ze vydrz 180k je nejaky extra
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Aku
No teda a plne fora dezinformacii ze alfy su sroty... staci sa normalne starat a neni problemabjukemen píše:na alfe mam 195 000km a ktovie kolko je stocenych (az je) a altik aj volnobezka povodne...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Aku
Nazdar páni. Mám problém s alternátorom. Na volnobehu nedobíja vobec a s rastucimi otáčkami stupa i napatie,na max 13,5V. Uhlíky su O.K.. Ja to tipujem na diodový mostík,so stupajucim počtom km na jazdu napatie kesá,po 40 km je max napatie už len 13,2 V,čo je málo. Za opravu alternátora najbližšie servisy učtuju 70€+náhradné dieli,samozrejme za vybratie a montáž dalších 50. To je prinajmenšom zdieranie,ked na vrakáči alebo inzerátoch alternátor Hitachi ide od 35 do 60 €. Momentálne ale nie je žiadna ponuka. Pred poruchou bolo napatie so zátažou na volnobehu pri studenom alternátore 14 až 14,2V,po zohriatí bolo 13,5V až 13,9V.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta