Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Jenže ty máš, aspoň tedy mám ten dojem, předchozí E46, není-liž pravda...? Tam byl svět ještě o pořádný kus v pořádku. Hlavně si ale myslím, že na stavu toho naftového dvoulitru se podepsali předchozí uživatelé.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Urcite. Toceni za ne uplne zahrateho stavu. Ten diesel se zahreje o poznani dele. A ty longlife vymeny k tomu..
Pocky on ma benzin ?
Pocky on ma benzin ?
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Máš pravdu, v prvním příspěvku je uvedeno 320i, tedy benzín a já su hňup...
pguru píše:Ahoj, půl roku zpět jsem koupil E90 320i...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Zkusil bych jednoduchý test gufer ventilů, stačí k tomu delší táhlý kopec, který se sjede směrem dolů se zařazeným kvaltem bez plynu a otáčkami alespoň 2000 ot/min, tedy celou dobu brzdit jen motorem, tak aby vstřikovače nedávkovaly palivo a pod kopcem stačí přidat plyn. Pokud se z výfuku vyvalí po přidání plynu oblak modrého kouře, dopadl test dobře a gufera jsou na vyhození, osobně bych se tedy nepouštěl do velkých akcí s pseudo generálkou alá výměna kroužků, ale udělal bych jen ty gufera.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Jako ze jak sjedu dolu kdyz budu brzdit z kopce cca 1,5km pres kvalt a dole zastavim a pridam pod kotlem a vyvali se modry kour, tak gufera ko ? Musim sehnat pasazera ktereho dole vysadim a podiva se z vejfucku...
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Bez zastavení, stačí když se za jízdy přidá plyn, vstřikovače začnou dávkovat palivo, které shoří společně s nahromaděným olejem, který stekl do válců. U vadných stíracích kroužků by se tímto způsobem oleje do válců tolik nedostalo.
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
nezastavuješ.... Proste zaradis a pridas. Nijkeho pasaziera ti netreba. Ak su guferka v haji, bude to tolko dymu, že to neprehliadne nikto
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Ok diky. Ale za sebe moc neuvidim za jizdy, Kdyz to nebude velky dym. Takze radsi dole vysadim kamose. V miste kde po tom sjeti kopce na kvalt bez plynu jen pridam. A pak me rekne.
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
ver mi, staci sp§tné zrkadlo...
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
V podstatě je to stejné, jako při delším odstavení auta, kdy olej steče přes vadná gufera do válců a po startu zakouří modře. Jen je to více efektivní a efektní
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
asi by som skusil kvalitny vyplach podla navodu a potom kamionacky olej acea e4 (cistiaca schopnost), viskozita podla uvazenia. gufera budu po smrti, to treba riesit osobitne.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Kontrolní otázka soudruzi Proč (tedy jestli vůbec) náklaďákový olej lépe čistí
Protože je ho tam ne 4 ale 40 litrů
A nechci sem tahat oleje pro nákladní auta bo tu mají své vlákno, ale v případě krátkých jizd a olejů E"něco" je to nejen nevhodné, ale i o závažnou poruchu motoru si říkající, bo
Protože je ho tam ne 4 ale 40 litrů
A nechci sem tahat oleje pro nákladní auta bo tu mají své vlákno, ale v případě krátkých jizd a olejů E"něco" je to nejen nevhodné, ale i o závažnou poruchu motoru si říkající, bo
František Smíšek píše:oleje pro kamiony nemají dostatečnou disperzační přísadu proti usazování „studených kalů“, což je karbon emulgovaný s vodou ze splodin hoření, vznikající a hromadící se ve studeném oleji při provozu „stop and go“. Viděl jsem motor provozovaný v pojížďkovém provozu právě na Rimulu, který se v zimě zadřel na klice kvůli ucpání sacího koše ztuhlým studeným kalem.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Gufera ventilu bych urcitě časem chtěl a chci udelat. Ale jen kvuli nim sundavat hlavu nebudu. Gufera stoji 400kc...Ale prace atd ....kolem 400 tis km u techto mych motoru odchazi tesneni pod hlavou. Az bude potreba udelat, tak se udela i hlava a gufera. Bez demontaze to nejde jak u Colomba. Do spodku motoru a pistu se poustet nebudu. Max sundat olej.vanu a vycistit ji i se sacim kosem + udelat olej separator po 60tis km. Určitě by tyto veci pomohly.pepoh píše:asi by som skusil kvalitny vyplach podla navodu a potom kamionacky olej acea e4 (cistiaca schopnost), viskozita podla uvazenia. gufera budu po smrti, to treba riesit osobitne.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Ano, přesně takhle to funguje, hodně spolehlivá zkouška. A s poslední větou taky souhlasím.nomacorc píše:Zkusil bych jednoduchý test gufer ventilů .... osobně bych se tedy nepouštěl do velkých akcí s pseudo generálkou alá výměna kroužků, ale udělal bych jen ty gufera.
P.S. Před lety (avšak ještě před výměnou gufer) jsem na Omče měnil čidlo kliky. Odcházelo pár dní víceméně cik-cak, někdy startovala, někdy nee a pak už vůbec. Po montáži nového čidla kliky však motor stejně nechtěl naskočit, až mě to vylekalo, nebyla-li chybka (ještě) někde jinde. Nicméně zatnul jsem zuby a startoval dál. Nakonec pod plynem motor začal slibovat a když pak naskočil, nevěřil jsem svým očím, co se vyvalilo z výfuku, celá náves před kamošovým barákem plná kouře, div že někdo nezavolal hasiče... Vysvětluju si to tak, že po opakovaných marných pokusech o nastartování ještě před výměnou čidla se do spalovacích prostorů dostalo přes ventilová gufera hodně oleje, ten zasral svíčky a když ten maglajz nakonec přecjen začal hořet, (za)kouřilo to jak parní lokomotiva.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Po změně oleje kouří, jaký olej 320i
Tak asi se přikloním k té výměne tesnění.
Stačí když někde stojím jen pár sekund a rozjedu se, je zamnou oblak kouře Čím déle stojím, tím větší
Zkusil jsem nakonec aplikovat tu BG dekarbonizaci. Vše podla návodu, nakonec jsem dal nový olej 10W-50. Asi bez rozdílu i přes hustští olej to žere pořád stejně. Ale kdybych to nezkusil vyčítal bych si to
Stačí když někde stojím jen pár sekund a rozjedu se, je zamnou oblak kouře Čím déle stojím, tím větší
Zkusil jsem nakonec aplikovat tu BG dekarbonizaci. Vše podla návodu, nakonec jsem dal nový olej 10W-50. Asi bez rozdílu i přes hustští olej to žere pořád stejně. Ale kdybych to nezkusil vyčítal bych si to