Po brždění motorem a přidání plynu auto škubne -- ???

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Matěj
Příspěvky: 180
Registrován: čtv zář 22, 2005 11:46

Po brždění motorem a přidání plynu auto škubne -- ???

Příspěvek od Matěj »

Dobrý večer.

Já jsem si toho nikdy nevšiml, takže si troufnu tvrdit, že se to nedělo.

Nyní když brzdím motorem, třeba při jízdě z kopce ( mám tedy zařazenou rychlost ), tak při následném přidání plynu auto lehce škubne. To samé se děje i opačně, tedy pokud jedu se zařazenou rychlostí pod plynem a najednou sundám nohu z plynu. Auto škubne a jede dál už bez škubání.
Já jsem laik, ale přijde mi to jako když ........vstřiky nic nedávají protože brzdím motorem a najednou i třeba lehce přidám plyn, vstřiky začnou dávat a motor jde do tahu a tak auto na cca půl vteřiny škubne, opačně taky, jedu, vstřiky dávají, sundám nohu z plynu a mám zařazenou rychlost a vstřiky přestanou krmit a tak si auto škubne, jak se zastaví přívod paliva a pak už brzdí motorem bez škubání, pak přidám a ..... no a pořád dokola. Jakmile jedu pod plynem a jen řadím, tak auto neškube a jede v jakékoli rychlosti plynule.
Auto Honda HR-V 1,6 i-DTEC

Jo a pozoruji to zhruba měsíc po nabrání nafty u SHELL. Bral jsem 2x symptomy trvají, ale auto jede lépe, prostě jede lépe, nájezd na nádrž vyšší = spotřeba je nižší.
Nemůže to způsobovat ještě ta nafta ? Že by čistila třeba vstřiky a ty takto reagovaly ?

Tohle je moje teorie, jak jsem psal vůbec tomu nerozumím.
Mohl by mi někdo napsat, zda je to tak, jak si myslím, nebo jestli tyhle příznaky mohou znamenat něco jiného ?

Děkuji
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27493
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Po brždění motorem a přidání plynu auto škubne -- ???

Příspěvek od Pitris »

Asi bych zkusil vzít naftu jinde (a třeba Eurooil ji má bez bio), a pro (nejen) přímaz a čištění dal VIF a počkal co to udělá.