Peugeot/Citroen B71 2290
Moderátor: Colommbo
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Castrol ? Tusim to tu ide dolu vodou...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Rychlé šípy se toho nebojí.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Rychlé šípy se nebojí ani Bratrstva kočičí pracky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Hele bratrstvo,psal jsem ti ráno SZ a ticho po pěšině.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Mirku (Dušíne) máš to tam. Možná si to psal ráno, ale já to bohužel dostal až večer, jenže to už jsem měl 'rande' v Indické restauraci s dalešickou třináctkou a hustopečskou mandlovicí (Lamb phall a naan).
Byli jsme si s Juniorem pokecat
Byli jsme si s Juniorem pokecat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
stale som nic nekupil, ale po navsteve showrumu sa priklanam k novej c3.
208 tam nieco vadi v interiri. inak outside je fesak.
https://forum.peugeotclubslovakia.sk/in ... 755.0.html
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneo ... etech.html
sanie je dlhe, je to citit ze "motor tahne vocpoda", nie jak htp (hadam to pojde)
podla tech info, vyzera ze je priamovstrek 3 cyl, s mokrym remenom.
technicky je ten motor schopny vydrzat 10 rokov?
neni to malo penazi, rad by som aby "investicia" vydrzala.. japonci su drahi, napr jazz..
plechy-asi standard ochrana, korozia by nemala robit problemy ?
co si mam predstavit pod pojmom
208 tam nieco vadi v interiri. inak outside je fesak.
https://forum.peugeotclubslovakia.sk/in ... 755.0.html
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneo ... etech.html
sanie je dlhe, je to citit ze "motor tahne vocpoda", nie jak htp (hadam to pojde)
podla tech info, vyzera ze je priamovstrek 3 cyl, s mokrym remenom.
technicky je ten motor schopny vydrzat 10 rokov?
neni to malo penazi, rad by som aby "investicia" vydrzala.. japonci su drahi, napr jazz..
plechy-asi standard ochrana, korozia by nemala robit problemy ?
co si mam predstavit pod pojmom
to znamena kolko rokov ?The timing belt, wet and housed in a casing, has the same lifespan as the car itself. This technology also helps to reduce engine noise
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
To znamená doživotní = do konce života motoru, než se potká kvůli nevyměněnému řemenu.
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
1.2 Puretech 82kW není přímovstřik,to je pouze thp.Řemen se mění,mrknu až přijedu domů do protokolu.
Hlavně jsem poslal SZ sám sobě,jen netuším jak se mi to povedlo.Pitris píše:Mirku (Dušíne) máš to tam. Možná si to psal ráno, ale já to bohužel dostal až večer, jenže to už jsem měl 'rande' v Indické restauraci s dalešickou třináctkou a hustopečskou mandlovicí (Lamb phall a naan).
Byli jsme si s Juniorem pokecat
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
to by malo aky vyznam aby tie motory boli tak moc rozdielnelengy60 píše:1.2 Puretech 82kW není přímovstřik,to je pouze thp.Řemen se mění,mrknu až přijedu domů do protokolu.
vsetci sa snazia minimalizovat naklady.
rozumiem to tak, ze priamovstrek ma lepsiu spotrebu.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Ne tak docela, má přesnější řízení spalování.
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Ze svého laického pohledu bych ocenil vstřikovače v sání...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte bře 13, 2018 22:36
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Je to tam ta 0w40 motor ho pobral skvěle a jeho chod se mi zdá plynulejší tak jsem ještě zvědav na spotřebu, díky za toto fórum a lidi zde. Nikdy by mě nenapadlo nalít do motoru něco jiného než uvádí výrobce.
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Tak hlavně,že jsi spokojen. Jen ještě jedna malá rada,kontroluj pravidelně hladinu oleje,pokud včas doliješ 2dc,tak ten úbytek není takový,jako když čekáš až se ti rozsvítí kontrolka případně hláška.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
No on výrobce je omezen ekonormami, servisními náklady, a taky zákazníky slyšícími na dlouhé servisní lhůty. A pak to tak vypadá s motory, bo ten předpis někdy není to nejlepší pro motor, ale pro ekologypezot2ste7 píše:....Nikdy by mě nenapadlo nalít do motoru něco jiného než uvádí výrobce.
(Viz do benziňáku olej C2 na 20-30 tkm)....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
potom vif moze vykonavat pracu na 100%rousini píše:Ze svého laického pohledu bych ocenil vstřikovače v sání...
bol som sa prejst na c3, komfort, makke pruzenie je citit.
asi starnem, sportove tvrde auta mi zacinaju vadit
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30