Další nezařaditelná témata
Moderátor: Colommbo
bjukemen
Příspěvky: 4877 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » ned bře 18, 2012 20:20
..ale napr. kto ma normalne auto a hlavne na to spravne palivo ako napr. ja tak ho v motorovom priestore vlozi lahko a nemusi sa nikde zohynať
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4877 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » ned bře 18, 2012 20:22
..ked sme pri tom umiestneni filtra viete mi niekto povedať prečo ho maju benzinove vozidla umiestnene zvacsa niekde dole pod autom.?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
skodovkar
Příspěvky: 6272 Registrován: pon pro 29, 2008 16:40
Příspěvek
od skodovkar » ned bře 18, 2012 20:28
Přesně ten mám před karburátorem až za hlavním mechanickým filtrem.
No pokud máš nádrž vzadu a je tam třeba zpětný obtok, tak by to bylo na dlouhé lokty, taky bezpečnost je tam lepší, když by třeba rupnul při nehodě. Ale taky bych ho raději měl u motoru (a vlastně já mám
).
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » úte bře 20, 2012 8:00
bjukemen píše: ..ked sme pri tom umiestneni filtra viete mi niekto povedať prečo ho maju benzinove vozidla umiestnene zvacsa niekde dole pod autom.?
Aby musel Colommbo lézt pod auto
Já ho mám v motorovém prostoru
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » úte bře 20, 2012 8:02
Colommbo píše: .....A když už budu muset vlízt pod auto, vyměním si co, aha? No přece PALIVOVÝ FILTR! AHA!
Ano, to je
vždycky lepší. Já zde ty "náhradní" filtry uvedl pro ty některé, kteří origo filtr měnit nechtějí, neumí, nepotřebují......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4877 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » úte bře 20, 2012 13:41
to Pitris
hehe
..ja som tiež tento dodatočny zvykol davat na svoje dieslove auta len taky kus väčšieho rozmeru a bol dost rychlo zaneseny nejakym kalom z nafty alebo co to bolo
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » úte bře 20, 2012 21:33
U nafty je to ještě důležitější než u benzinu. A bjukemene, filtr jen byl špinavý, nebo ucpaný?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4877 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » úte bře 20, 2012 22:07
..vyzeralo to ako sliz,neviem preco sa to vytvara v nafte nejaka špina ako taka tam nebola
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » stř bře 21, 2012 20:05
A nemohl to být "jen" z nafty zčásti vyloučený parafín ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4877 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » stř bře 21, 2012 21:29
..mohlo byt nejako som to dalej neskumal vymenil som novy natankoval inu naftu a bolo dobre
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
VencaB
Příspěvky: 104 Registrován: čtv čer 16, 2011 23:21
Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od VencaB » čtv bře 22, 2012 13:17
Pozor při té demontáži, borec v prodejně mi řekl, že toho může trochu benzínu vytéct. A tak jsem se divil, že na mě chrstlo asi tak půl litru
....
Itall
Příspěvek
od Itall » sob bře 24, 2012 15:54
skodovkar: No, možná to v oblasti poslední čtvrtiny (nejvyšších) otáček jede o něco lépe.
skodovkar
Příspěvky: 6272 Registrován: pon pro 29, 2008 16:40
Příspěvek
od skodovkar » sob bře 24, 2012 18:50
Ještě zkus odpojit a znovu připojit baterku, aby se vymazalo nastavení ŘJ a pak tomu pohul
Itall
Příspěvek
od Itall » ned bře 25, 2012 18:20
To už sú teraz také mašiny?
A co se tam vymaže ohledně palivového filtru
?
skodovkar
Příspěvky: 6272 Registrován: pon pro 29, 2008 16:40
Příspěvek
od skodovkar » ned bře 25, 2012 21:18
Nic, obnoví se tovární nastavení ŘJ (snad palivových map?). Jinými slovy pokud s tím jezdil podtáčeč, tak se tomu ŘJ částečně přizpůsobila, takhle se to bude nastavovat znova a co se týká mě, tak jsem to poznal, protože jsem to jel hned projet na dálnici.