Palivový filtr.

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..ale napr. kto ma normalne auto a hlavne na to spravne palivo ako napr. ja tak ho v motorovom priestore vlozi lahko a nemusi sa nikde zohynať :wink:
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..ked sme pri tom umiestneni filtra viete mi niekto povedať prečo ho maju benzinove vozidla umiestnene zvacsa niekde dole pod autom.?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Přesně ten mám před karburátorem až za hlavním mechanickým filtrem.

No pokud máš nádrž vzadu a je tam třeba zpětný obtok, tak by to bylo na dlouhé lokty, taky bezpečnost je tam lepší, když by třeba rupnul při nehodě. Ale taky bych ho raději měl u motoru (a vlastně já mám :-D).
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

bjukemen píše:..ked sme pri tom umiestneni filtra viete mi niekto povedať prečo ho maju benzinove vozidla umiestnene zvacsa niekde dole pod autom.?
Aby musel Colommbo lézt pod auto :lol: Já ho mám v motorovém prostoru :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Colommbo píše:.....A když už budu muset vlízt pod auto, vyměním si co, aha? No přece PALIVOVÝ FILTR! AHA! :wink:
Ano, to je vždycky lepší. Já zde ty "náhradní" filtry uvedl pro ty některé, kteří origo filtr měnit nechtějí, neumí, nepotřebují......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

to Pitris :wink: :wink: hehe


..ja som tiež tento dodatočny zvykol davat na svoje dieslove auta len taky kus väčšieho rozmeru a bol dost rychlo zaneseny nejakym kalom z nafty alebo co to bolo
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

U nafty je to ještě důležitější než u benzinu. A bjukemene, filtr jen byl špinavý, nebo ucpaný?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..vyzeralo to ako sliz,neviem preco sa to vytvara v nafte nejaka špina ako taka tam nebola
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

A nemohl to být "jen" z nafty zčásti vyloučený parafín ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..mohlo byt nejako som to dalej neskumal vymenil som novy natankoval inu naftu a bolo dobre
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
VencaB
Příspěvky: 104
Registrován: čtv čer 16, 2011 23:21
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od VencaB »

Pozor při té demontáži, borec v prodejně mi řekl, že toho může trochu benzínu vytéct. A tak jsem se divil, že na mě chrstlo asi tak půl litru :lol: ....
Itall

Příspěvek od Itall »

skodovkar: No, možná to v oblasti poslední čtvrtiny (nejvyšších) otáček jede o něco lépe.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Ještě zkus odpojit a znovu připojit baterku, aby se vymazalo nastavení ŘJ a pak tomu pohul :lol:
Itall

Příspěvek od Itall »

To už sú teraz také mašiny? :lol: A co se tam vymaže ohledně palivového filtru :shock: ?
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Nic, obnoví se tovární nastavení ŘJ (snad palivových map?). Jinými slovy pokud s tím jezdil podtáčeč, tak se tomu ŘJ částečně přizpůsobila, takhle se to bude nastavovat znova a co se týká mě, tak jsem to poznal, protože jsem to jel hned projet na dálnici.
Odpovědět