Paliva ČR x zahraničí
Moderátor: Colommbo
Paliva ČR x zahraničí
Zdravím všechny. S pár známými jsme řešili takovou otázku. Občas přivezeme nějaké auto z Holandska, chvíli jezdíme a zase prodáme. Většinou to jsou diesly. Jde o to, že jsme se se shodli na tom, že ikdyž to jsou auta třeba s 200 tisíci kilometry, tak při plném sešlápnutí pedálu kouří jen minimálně, ale v následném provozu (během několika tisíc km)v ČR kouří víc a víc. Tankuju různě (Benzina, Lukoil, Robinoil, Agip). Otázka zní - může to být tím, že v ČR máme méně kvalitní naftu? Pozoruje někdo to samé nebo jsem paranoidní? Díky všem
Bohužel, tento úkaz už pozoruji delší čas,když jezdím u Nás tak když autu naložím tak kolikrát lítají čerti z výfuku.Nedávno jsem bral v Rakousku a auto jelo o poznání lépe a tolik nečoudilo.To auto, ale bude čoudit i na jinou naftu než tu českou, protože už je výfuk plný sazí a popela a prostě to lítá ven.Stačí jen porovnat výfuky, co jezdí u nás a v Německu.Kdo máte možnost tak zkuste rozříznout výfuky a porovnat.
Záleží co od jakého paliva čekáte. I u nás jsou obrovské rozdíly v PHM. Jak v v samotné spotřebě, tak v jízdních vlastnostech - akceleraci, tak v kouřivosti. Recenze doufám žádné dávat nemusím, je to obecně známé kde je nekvalitní palivo. To, že na plnou ujedete o 100 km míň a že to na prd jede pozná i řidičské nemluvně. To že to lépe jede, ještě nemusí nutně znamenat, že se jedná o kvalitní palivo. Stačí když si přitankuješ trochu benzínu a motor ti půjde daleko rychleji do otáček. Z palivářského ale i ekonomického hlediska máš palivo horší a hlavně dražší. Chytrý čerpadlář tě vzal na hůl a ty z toho máš ještě radost, že ti to líp jede... Pak takové palivo samozřejmě líp prohoří a tobě se zdá, že míň kouří. Je to ale na úkor jiných emisí. Jesli o tomhle chcete vědět neco víc stačí zagůglit.