Jerry predpokladam hovoril o utesneni toho duteho srobu so zarezmi, t.j. odpoved na otazku, ktora mu bola polozena skodovkarom. A nemyslim, ze to mal byt priklad VAG riesenia.
Co sa sustavneho natahovania Jerryho s koncernovymi rieseniami tyka, je to podla mna niekedy na hrane. V kazdom pripade pokladam za dobre zmienit, ze existuju lepsie riesenia, dokonca vo vlakne, kde ich uvidia aj ludia, ktori by inak koncernove riesenia mali za vykvet techniky. Ale ja jazdim s ryzozrutskymi pokusmi o auto, tak to asi len neviem ocenit.
Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Moderátor: Colommbo
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Ano, to byl příklad řešení à la MMC.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Ano, já to taky tak pochopil. A o těch pantátech z Wolfsburgu co zblbli část populace to nepatřilo Tobě (bo Tebe ne - už jen proto že měníš olej po 8 tkm, a chceš pro auto servisní práce), ale bylo to myšleno na ty pravověrné z VWfóra, co si zmínil. A nám tady šlo o jedinou věc - že i když se dozvíš přesné množství oleje do převodovky, tak nevíš kolik starého z převodovky vypustíš. Ono totiž jsou almary kde zůstane i třetinaroxtidy píše:Hele ja nejsem zarytý koncerňák, takže jsem to myslel opravdu ironicky
A danny01: Ano. Jsem rád že tu Jerry je, a když se to někomu nelíbí, ať to nečte....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Proč sem ale do tohodle tématu, kde je jasně dáno o které převodovce je řeč, pořád montujete případy jiných převodovek????
Když na téhle konkrétní převodovce vypustim olej správným způsobem, a naleju tam přesné množství oleje,tak bude v převodovce tolik oleje kolik má být. Koncern nekoncern. Tečka.
Pokud by to tak nebylo tak tady můžu psát do nekonečna o jiných prevodovkach a zpochybňovat to, jestli mají ten kontrolní otvor ve správné výšce apod to by se vám líbilo?
A k Jerrymu se vyjadřim naposled.... Pokud tobě, Pitrisi, jako adminovi nevadí, že tu je někdo, kdo záměrně píše offtopic příspěvky, tak je to samozřejmě tvá věc a nic s tím neuděláme. Asi se znáte. Nejsi ovšem objektivní. A je úplně jedno, jestli je to znalý člověk či blbec. Pak to vypadá jak to vypadá. Vzhledem k tomu, že samozřejmě nemůžeš dozorovat všechna témata, tak by stálo za to popřemýšlet o svěření určitých práv zakladatelům témat. Oni by si to pak pohlidali samy a nebylo by to zaplevelene bordelem. Takhle to třeba funguje na některých jiných fórech a je to jen k dobru věci. Oni si pak notoričtí prudilove více rozmyslí co kam píši, protože postupně se může stát, že nenapisi nikam nic.
To je můj poslední příspěvek v tomto tématu,kde je 6 stránek příspěvků a k tématu jich je tak 5%. Takže se mějte
Když na téhle konkrétní převodovce vypustim olej správným způsobem, a naleju tam přesné množství oleje,tak bude v převodovce tolik oleje kolik má být. Koncern nekoncern. Tečka.
Pokud by to tak nebylo tak tady můžu psát do nekonečna o jiných prevodovkach a zpochybňovat to, jestli mají ten kontrolní otvor ve správné výšce apod to by se vám líbilo?
A k Jerrymu se vyjadřim naposled.... Pokud tobě, Pitrisi, jako adminovi nevadí, že tu je někdo, kdo záměrně píše offtopic příspěvky, tak je to samozřejmě tvá věc a nic s tím neuděláme. Asi se znáte. Nejsi ovšem objektivní. A je úplně jedno, jestli je to znalý člověk či blbec. Pak to vypadá jak to vypadá. Vzhledem k tomu, že samozřejmě nemůžeš dozorovat všechna témata, tak by stálo za to popřemýšlet o svěření určitých práv zakladatelům témat. Oni by si to pak pohlidali samy a nebylo by to zaplevelene bordelem. Takhle to třeba funguje na některých jiných fórech a je to jen k dobru věci. Oni si pak notoričtí prudilove více rozmyslí co kam píši, protože postupně se může stát, že nenapisi nikam nic.
To je můj poslední příspěvek v tomto tématu,kde je 6 stránek příspěvků a k tématu jich je tak 5%. Takže se mějte
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
A jak víš že.... Ále nic - JTM, JTM, JTMroxtidy píše:Když na téhle konkrétní převodovce vypustim olej správným způsobem, a naleju tam přesné množství oleje,tak bude v převodovce tolik oleje kolik má být.
No to by dopadlo Ale můžeš si to tak zavést na svém fóru.roxtidy píše:tak by stálo za to popřemýšlet o svěření určitých práv zakladatelům témat.
I Ty buď zdráv. A zase se někdy zastavroxtidy píše:Takže se mějte
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
No hurá, tak rychle zamknout a přesunout do prvního nadtématu!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Koncerňácký způsob uvažování se řídí určitým vnitřním schématem a má tomu odpovídající vnější projevy. Obojí je přitom natolik specifické, že se to nedá s ničím jiným splést. A celé tohle vlákno je toho jen dalším názorným příkladem.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Vytiahnem tohto kostlivca zo špajze a vykopem vojnovú sekeru. Sklamaný som niektorými reakciami.
Keďže VW v tom robí bordel, nečudo, že užívatelia v tom majú hokej tiež. Veď povážte sami.
Rozpíšem môj "výskum".
Prevodovka 0A4 MQ250 - 5 stupňová :
Servisný manuál vydanie 02/2004 - OII , kod prevodovky GQQ (len 1.9TDI PD 77KW)
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství - 1,9 l
Převodový olej - G 052 726 A2 SAE 75W (syntetický)
Postup popísaný v skratke – Vyšroubovat šroub plnicího a kontrolního otvoru. Olej vypustiť, napustiť.
Množství oleje je v pořádku, dosahuje-li hladina oleje ke spodnímu okraji plnicího otvoru. !!!
***
Servisný manuál vydanie 04/2010 - všetky motorizácie s 0A4 pre Golf(2007->), Jetta (2005, 2010), Passat(2006->)
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 1,9 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,7 l
Postup popísaný v skratke ako vypustiť olej a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY (viď neskôr prečo to píšem)
***
Servisný manuál vydanie 07/2014 - všetky motorizácie s 0A4 pre Yeti, SupII, OII a OIII
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 1,9 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,7 l
Postup popísaný v skratke ako vypustiť olej a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY (viď neskôr prečo to píšem)
***
Servisný manuál vydanie 08/2016 - všetky motorizácie s 0A4 pre Yeti, SupII, OII a OIII
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 2,0 l !!!
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,8 l !!!
Postup popísaný ako v skratke "vypustiť olej a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY" (viď neskôr prečo to píšem)
***
Servisný manuál vydanie 08/2016 - všetky motorizácie s 0A4 pre Seat Leon ST(2013->)
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 2,0 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,8 l
Postup popísaný ako v skratke "vypustiť olej do čistej nádoby s odmerkou a DOPLNIŤ množstvo na 1,8 l a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY a naliať späť do prevodovky" !
***
Servisný manuál vydanie 06/2018 - všetky motorizácie s 0A4 pre FabiaIII (len 1,4TDI)
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 2,0 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,8 l
Postup popísaný ako v skratke "vypustiť olej do čistej nádoby s odmerkou a DOPLNIŤ množstvo na 2,3 l a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY a naliať späť do prevodovky" !
Prečo 2,3 l nechápem, keď v tabuľke je uvedené 1,8 l.
***
Servisný manuál vydanie 08/2019 - všetky motorizácie s 0A4 pre FabiaIII, OIII, Scala, Kamiq
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 2,0 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,8 l
Postup popísaný ako v skratke "vypustiť olej do čistej nádoby s odmerkou a DOPLNIŤ množstvo na 2,3 l a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY a naliať späť do prevodovky" !
Prečo 2,3 l nechápem, keď v tabuľke je uvedené 1,8 l.
===
Nie, nie sú tam rôzne kódy prevodoviek, poväčšine sú rovnaké medzi jednotlivými manuálmi pre rovnaké motorizácie/vozidlá.
Vo všetkých manuáloch okrem prvého pre OII GQQ prevodovku, je taktiež známa zmienka o zmene sklonu agregátu a že "dosavadný spôsob kontroly hladiny cez kontrolný šrób nie je možný" a že "Hladinu oleje v převodovce lze kontrolovat pouze tím, že se převodový olej zcela vypustí". Pre GQQ je v pôvodnom manuály správna hladina na spodku plniaceho otvoru. V novších manuáloch aj pre GQQ, rovnaké auto a motor, pre "kontrolu hladiny" už len vypustenie a napustenie plniaceho množstva z tabuľky.
Sixta uvádza pre 0A4 5st. množstvo oleja 2,0 l , alebo 2,1 l pri rozobratej prevodovke a ako pôvodný olej G 052 512, od KT2013 G052 527.
Kontrolná otázka: Aké je správne množstvo oleja do GQQ prevodovky, ktorý olej a ktorý spôsob naplnenia
Odpoveď : Nikto nevie
Keďže VW v tom robí bordel, nečudo, že užívatelia v tom majú hokej tiež. Veď povážte sami.
Rozpíšem môj "výskum".
Prevodovka 0A4 MQ250 - 5 stupňová :
Servisný manuál vydanie 02/2004 - OII , kod prevodovky GQQ (len 1.9TDI PD 77KW)
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství - 1,9 l
Převodový olej - G 052 726 A2 SAE 75W (syntetický)
Postup popísaný v skratke – Vyšroubovat šroub plnicího a kontrolního otvoru. Olej vypustiť, napustiť.
Množství oleje je v pořádku, dosahuje-li hladina oleje ke spodnímu okraji plnicího otvoru. !!!
***
Servisný manuál vydanie 04/2010 - všetky motorizácie s 0A4 pre Golf(2007->), Jetta (2005, 2010), Passat(2006->)
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 1,9 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,7 l
Postup popísaný v skratke ako vypustiť olej a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY (viď neskôr prečo to píšem)
***
Servisný manuál vydanie 07/2014 - všetky motorizácie s 0A4 pre Yeti, SupII, OII a OIII
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 1,9 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,7 l
Postup popísaný v skratke ako vypustiť olej a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY (viď neskôr prečo to píšem)
***
Servisný manuál vydanie 08/2016 - všetky motorizácie s 0A4 pre Yeti, SupII, OII a OIII
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 2,0 l !!!
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,8 l !!!
Postup popísaný ako v skratke "vypustiť olej a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY" (viď neskôr prečo to píšem)
***
Servisný manuál vydanie 08/2016 - všetky motorizácie s 0A4 pre Seat Leon ST(2013->)
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 2,0 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,8 l
Postup popísaný ako v skratke "vypustiť olej do čistej nádoby s odmerkou a DOPLNIŤ množstvo na 1,8 l a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY a naliať späť do prevodovky" !
***
Servisný manuál vydanie 06/2018 - všetky motorizácie s 0A4 pre FabiaIII (len 1,4TDI)
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 2,0 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,8 l
Postup popísaný ako v skratke "vypustiť olej do čistej nádoby s odmerkou a DOPLNIŤ množstvo na 2,3 l a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY a naliať späť do prevodovky" !
Prečo 2,3 l nechápem, keď v tabuľke je uvedené 1,8 l.
***
Servisný manuál vydanie 08/2019 - všetky motorizácie s 0A4 pre FabiaIII, OIII, Scala, Kamiq
V úvodnej tabuľke:
Plnicí množství (převodovka kompletně rozložena) - 2,0 l
Výměnné množství (převodovka částečně rozložena, nebyly od sebe odděleny skříň převodovky a skříň spojky) - 1,8 l
Postup popísaný ako v skratke "vypustiť olej do čistej nádoby s odmerkou a DOPLNIŤ množstvo na 2,3 l a napustiť cez spínač spiatočky s použitím akutálneho kat.č. podľa ETKY a naliať späť do prevodovky" !
Prečo 2,3 l nechápem, keď v tabuľke je uvedené 1,8 l.
===
Nie, nie sú tam rôzne kódy prevodoviek, poväčšine sú rovnaké medzi jednotlivými manuálmi pre rovnaké motorizácie/vozidlá.
Vo všetkých manuáloch okrem prvého pre OII GQQ prevodovku, je taktiež známa zmienka o zmene sklonu agregátu a že "dosavadný spôsob kontroly hladiny cez kontrolný šrób nie je možný" a že "Hladinu oleje v převodovce lze kontrolovat pouze tím, že se převodový olej zcela vypustí". Pre GQQ je v pôvodnom manuály správna hladina na spodku plniaceho otvoru. V novších manuáloch aj pre GQQ, rovnaké auto a motor, pre "kontrolu hladiny" už len vypustenie a napustenie plniaceho množstva z tabuľky.
Sixta uvádza pre 0A4 5st. množstvo oleja 2,0 l , alebo 2,1 l pri rozobratej prevodovke a ako pôvodný olej G 052 512, od KT2013 G052 527.
Kontrolná otázka: Aké je správne množstvo oleja do GQQ prevodovky, ktorý olej a ktorý spôsob naplnenia
Odpoveď : Nikto nevie
OctaviaIII Combi 1.6TDI 81KW 2016, Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30, Wynns Supremium
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40