Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Moderátor: Colommbo
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Chvílema mi to tu přijde, jako ve školce. Kdo ho má většího, jestli yaponec, nebo koncerňák
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Hele ja nejsem zarytý koncerňák, takže jsem to myslel opravdu ironicky Dokonce se priznam, ze toto auto mam tak trochu diky "odbornikum" z autohausu Fugel Honda, kam sem jel pro domluvenyho Accorda, ale protoze me chteli osrat, tak sem to nakonec nevzal a po navratu do vlasti se rozhodl pro toto a uz ted vim, ze to bude muje druhe a zrejme na delsi dobu posledni auto od koncernu...s prvnim 100% spokojenost (OII 1,9 TDi PD), ale u tohodle je to sama takovahle "vychytavka"...Pitris píše:Sorry za off topic, ale jo. Ten smajlík tam patří protože pantátům z Wolfsburgu se opravdu povedlo lidi zblbnout. A kdo nedá origo oil, v převodovce olej a v chladiči 'vodu' nemá celoživotně, a v motoru nenechá olej aspoň 30 tkm, ten si nezaslouží auto z koncernu Volkswagenroxtidy píše:....na koncernackym fóru je průšvih,že chce člověk použít jiný olej než origo, protože výrobce ví nejlíp co tam přijde
Nakonec po tom usili zjistit veskere info dost vaham, jestli ten olej vubec menit, protoze si dost lidi stezuje na to, ze po preventivni vymene to je horsi
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
rosso:
Chvílema mi to tu přijde, jako ve školce. Kdo ho má většího, jestli yaponec, nebo koncerňák
..no najväčšieho má asi američan. Teda nemusí viacmenej nič riešiť.
Japonec ho má este stále tak akorát, čo by mu chýbalo doženie otáčkami.
Zdá sa , že najmenšieho má fakt asi koncerňák, a kedže to očividne nestačí, tak sa to zúfalo snaží dohnat používaním všemožných podporných "nápadov"
Ale toto ste asi nemysleli, že?
Chvílema mi to tu přijde, jako ve školce. Kdo ho má většího, jestli yaponec, nebo koncerňák
..no najväčšieho má asi američan. Teda nemusí viacmenej nič riešiť.
Japonec ho má este stále tak akorát, čo by mu chýbalo doženie otáčkami.
Zdá sa , že najmenšieho má fakt asi koncerňák, a kedže to očividne nestačí, tak sa to zúfalo snaží dohnat používaním všemožných podporných "nápadov"
Ale toto ste asi nemysleli, že?
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Jarson1
Roxitidy, na to že jsi to myslel ironicky, docela jsi občas vypěnil a urážel. A s tím PD-čkem jsi měla asi štěstí s nezanedbanou údržbou.
Roxitidy, na to že jsi to myslel ironicky, docela jsi občas vypěnil a urážel. A s tím PD-čkem jsi měla asi štěstí s nezanedbanou údržbou.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
ironicky jsem myslel vetu "vyrobce vi nejlip co tam prijde"....
Urazel? a jak? ze sem napsal, ze nestojim a vylevy o VAGu, protoze jsem se ptal na uplne neco jineho? koukam, ze to tu je mistrovstvi sveta v prekrucovani
Urazel? a jak? ze sem napsal, ze nestojim a vylevy o VAGu, protoze jsem se ptal na uplne neco jineho? koukam, ze to tu je mistrovstvi sveta v prekrucovani
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Tak jen pro ilustraci, jak to také může vypadat:
- Výpustní šroub se šestihranem 24. Jelikož je dutý a do dutiny má několik kolmých závrtů, stačí ho povolit, není nutné jeho úplné vyjmutí.
- Jelikož je v nejnižším místě rozvodovky, vyteče celý objem náplně ústrojí převodovka/rozvodovka.
- Kontrolní šroub je přesně v polovině délky převodovky, tudíž nevadí mírný příčný sklon vozu.
- Má šestihran 19 a je přístupný shora, přes otevřenou kapotu motoru.
- Naplnit převodovku přes kontrolní otvor např. hadičkou nasazenou na trychtýř je hračkou.
- Správné hladiny je dosaženo, když olej začne volně vytékat z kontrolního otvoru, tzn. že vůbec není nutné znát přesné množství náplně.
Teď je snad už jasné, proč si dělám srandu z VAGu!
- Výpustní šroub se šestihranem 24. Jelikož je dutý a do dutiny má několik kolmých závrtů, stačí ho povolit, není nutné jeho úplné vyjmutí.
- Jelikož je v nejnižším místě rozvodovky, vyteče celý objem náplně ústrojí převodovka/rozvodovka.
- Kontrolní šroub je přesně v polovině délky převodovky, tudíž nevadí mírný příčný sklon vozu.
- Má šestihran 19 a je přístupný shora, přes otevřenou kapotu motoru.
- Naplnit převodovku přes kontrolní otvor např. hadičkou nasazenou na trychtýř je hračkou.
- Správné hladiny je dosaženo, když olej začne volně vytékat z kontrolního otvoru, tzn. že vůbec není nutné znát přesné množství náplně.
Teď je snad už jasné, proč si dělám srandu z VAGu!
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
jen tou "srandou" kazis diskuzi....nejsi tu totiz sam a urcite se najde nekdo s podobnym problemem a uvital by radu misto toho co tu pises. To ti bohuzel nedochazi. Zaloz si sve tema a tam to muzes datlovat od rana do vecera
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Ten "problém" má kupodivu hned dvě velmi jednoduchá řešení: buď nekupovat VAG, nebo navštívit značkový servis.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
roxtidy: kašli na to , je to marné.... , ked už niesu rozumné argumenty , tak Ta obvinia , že urážaš.... a pritom nič také si neurobil....
on je psychopat na VAG.... mal som tu česť pred časom v inom vlákne...., lepšie nereagovať....
"je snad platený za množstvo príspevkov.... " niekedy da aj vecný príspevok ale ostatné je len balast a utočenie, zosmiešnovanie....
raz som napísal, či Pitrisovi stojí za to,tu mať takéhoto "štváča" - že nemusím sem chodiť, ked sa mi nepači.... OK aj tak sa dá, ked myslí že to tak je lepšie.........už vidím, jak sa do mna pustia...
ku oleju: urob ako tu niekto napísal: vypusti velkým inbusom na spodu - je to najnižší bod na prevodovke, myslím že vytečie 99% oleja, vymontuj snímač spiatočky, hadica asi 1 cm priemer,dlha 50 cm, lievik - traktar, naleješ určené množstvo. ja už nedemontujem ani filter box. Robil som to 4-5 x, ale lepšie ked ste na to 2 - jeden hore nalieva, a druhy v jame drží hadicu v otvore.
on je psychopat na VAG.... mal som tu česť pred časom v inom vlákne...., lepšie nereagovať....
"je snad platený za množstvo príspevkov.... " niekedy da aj vecný príspevok ale ostatné je len balast a utočenie, zosmiešnovanie....
raz som napísal, či Pitrisovi stojí za to,tu mať takéhoto "štváča" - že nemusím sem chodiť, ked sa mi nepači.... OK aj tak sa dá, ked myslí že to tak je lepšie.........už vidím, jak sa do mna pustia...
ku oleju: urob ako tu niekto napísal: vypusti velkým inbusom na spodu - je to najnižší bod na prevodovke, myslím že vytečie 99% oleja, vymontuj snímač spiatočky, hadica asi 1 cm priemer,dlha 50 cm, lievik - traktar, naleješ určené množstvo. ja už nedemontujem ani filter box. Robil som to 4-5 x, ale lepšie ked ste na to 2 - jeden hore nalieva, a druhy v jame drží hadicu v otvore.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Projdou tím i případné špony? A jak je řešeno utěsnění?Jerry3 píše:..
- Výpustní šroub se šestihranem 24. Jelikož je dutý a do dutiny má několik kolmých závrtů, stačí ho povolit, není nutné jeho úplné vyjmutí.
...
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Ty běžné ano. Utěsněno hliníkovým kroužkem na plocho.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
roxtidy:
pro toto a uz ted vim, ze to bude muje druhe a zrejme na delsi dobu posledni auto od koncernu...s prvnim 100% spokojenost (OII 1,9 TDi PD), ale u tohodle je to sama takovahle "vychytavka"...
k tomuto Ti napíšem SS , tu by ma rovno "ukamenovali" - aj ked je to realita moja, dalších tiež, ako budeš ešte rád že mas VAG s takymto banalnym problémom.
na VAG + ostatné Deutche wagen vzhladom na ich množstvo zozenieš- mechanikov, diely, kdežto na tie ryžožrutske pokusy o auto určite nie, alebo tažko.....
Byť "hustý" so starými autami, to ide-tie prežijú tieto nové ešte 2x, ale kupte si nové hocijakej značky, a velmi rychlo vytriezvete.....
pro toto a uz ted vim, ze to bude muje druhe a zrejme na delsi dobu posledni auto od koncernu...s prvnim 100% spokojenost (OII 1,9 TDi PD), ale u tohodle je to sama takovahle "vychytavka"...
k tomuto Ti napíšem SS , tu by ma rovno "ukamenovali" - aj ked je to realita moja, dalších tiež, ako budeš ešte rád že mas VAG s takymto banalnym problémom.
na VAG + ostatné Deutche wagen vzhladom na ich množstvo zozenieš- mechanikov, diely, kdežto na tie ryžožrutske pokusy o auto určite nie, alebo tažko.....
Byť "hustý" so starými autami, to ide-tie prežijú tieto nové ešte 2x, ale kupte si nové hocijakej značky, a velmi rychlo vytriezvete.....
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
nechcel som , ale ked Jerry radí a nevie ako to tam je....Jerry3 píše:Ty běžné ano. Utěsněno hliníkovým kroužkem na plocho.
poopravym to- nieje tam žiadna podložka , neviem či to správne nazvem - ten zavit je do konusu (jeho stupanie hned aj utesnuje), len s rozumom zatiahnuť. Celý ho vyšrobuj von , nechaj chvílu odtiect.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Já jsem neradil, pouze jsem odpovídal skodovkářovi na jeho dotaz navazující na můj příspěvek. Imho koncerňáci jsou děsně nepozorní a čtou, co chtějí číst, nikoli co je napsáno. Prostě taková cochcárna.