Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Moderátor: Colommbo
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
To že jsem nakonec ten Ravenol nezkusil nyní považuji za chybu,jenže když furt čteš na diskuzích příspěvky typu jako "Joo Ty magore,do VAGu převodovek jedině originál z autorizáku podle VINu,bo p*čo je nejlepší!!!!",tak ono Tě to taky nějak ovlivní.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
no, tim Ravenolem si mi ted nasadil brouka do hlavy
Jinak u toho vypousteni a demontovani spodniho cepu by mel byt zarazen neutral, co teda vim.
Jinak u toho vypousteni a demontovani spodniho cepu by mel byt zarazen neutral, co teda vim.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Moje příspěvky pouze připomínají nulovou hodnotu marného snažení příznivců trapného koncernu řešit to, co měl prapůvodně vyřešit VAG už při konstrukčním návrhu. A proto tak někomu vadí. Chápu...
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
ja vim, uz si to psal...ještě jednou ti děkuji za přínosné příspěvky a měj se hezky
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Máš pravdu. Sem úplně mimo. Dělej podle sebe.roxtidy píše:Na to nepotrebujes kontrolni sroub. I proto se uvadi dvoji mnozstvi a to kdyz od prevodovky demontujes i spojku a nebo kdyz jen menis olej v prevodovce. Co je na tom divneho a nepochopitelneho????
Pokud budes mit klasiku a budes to dolivat podle kontrolniho sroubu, tak staci aby si mel auto spatne naklonene, coz se doma stat muze a mas tam najednou spatne mnozstvi oleje.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
hele nezlob se, ale tady skoro kazdy resi, ze je to blbe resene a co by kdyby...takze je tu 90% prispevku o nicem. Kdyby se nasel jediny clovek co muze vlezt dle VIN nekam do databaze, tak by bylo vyreseno a byl bych spokojeny jako zelva..
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
podle p.Sixty je to absolutně jedno jestli jednička nebo neutrál,nemůže se nic stát.
Ten Ravenol MTF-3 je psaný jako náhrada jak za tu syntetiku,tak ten nový minerál pro KVT,bod tuhnutí -51 stupnů,ten originál má myslím jen -37,ta aditivace bude taky někde jinde,jak jsem psal,přes léto to byla bomba,ale jak se ochladilo od října,tak je to znát,navíc u Ravenolu na 2 litrech ušetríš 4 stovky,možná to nechám příští rok jen ze srandy vyměnit pro zkušenost,hlavní je,že vím kam zajet.
Poslední zkušenost,co jsem udělal z TSI je,že LL oleje bez molybdenu absolutně nebrat!!
Ten Ravenol MTF-3 je psaný jako náhrada jak za tu syntetiku,tak ten nový minerál pro KVT,bod tuhnutí -51 stupnů,ten originál má myslím jen -37,ta aditivace bude taky někde jinde,jak jsem psal,přes léto to byla bomba,ale jak se ochladilo od října,tak je to znát,navíc u Ravenolu na 2 litrech ušetríš 4 stovky,možná to nechám příští rok jen ze srandy vyměnit pro zkušenost,hlavní je,že vím kam zajet.
Poslední zkušenost,co jsem udělal z TSI je,že LL oleje bez molybdenu absolutně nebrat!!
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
"uplne za sucha" / cyklicka vymena ?Jerry3 píše:Do motoru mého vozu zní předpis 4,1 l oleje. Přitom mám již po desáté ověřeno, že při výměně se tam prostě víc jak 3,8 l nevejde, tedy pokud chci dodržet horní limit hladiny na měrce. A tak tam víc než těch 3,8 l prostě neliju.
neviem si predstavit co presne by to v praxi znamenalo.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
V praxi to nejspíš znamená, že se to má přelévat.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
To víš, koncerňáci trpí utkvělou představou, že jim nikdo nechce, neumí či dokonce vůbec nemůže poradit. I v tomhle jsou jako ženy: sice nevědí, co chtějí, ale nedají si pokoj, dokud to nezískají.Durex píše:Máš pravdu. Sem úplně mimo. Dělej podle sebe.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Asi poslední rada tady v tomto vlákně: Daleko větší zlo generující problémy s motorem jsou LL intervaly výměn oleje v motoru. A i 15 tkm je většinou MOCmaran5 píše: Poslední zkušenost,co jsem udělal z TSI je,že LL oleje bez molybdenu absolutně nebrat!!
Naposledy upravil(a) Pitris dne čtv lis 21, 2019 20:17, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Doplnění Asi....
Důvod: Doplnění Asi....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Měním 2x ročně po 8tis km
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
jinak tedy aby to melo nejaky zaver a nekomu to mohlo eventualne pomoci, tak tato prevodovka ma nasledujici mnozstvi oleje:
2,3 litru....prvonáplň. A dale v pripadech, kdy se napr. meni spojka a zprevodovky vytece vsechen olej
2,1 litru....pro standardni vymenu oleje, kdy se nic nerozebira
Tuto informaci jsem dnes dostal z ochotneho servisniho technika v autorizaku i s printscreenem z Elsy.
Vypada to tedy, ze neofiko Elsa program ukazuje pouze jednu hodnotu, a to 2,3 litru - proto mi dva lide psali, ze mnozstvi pri vymene je 2,3 litru (a nebo se dotycni spatne podivali).
A ted teda olej origo G052512A2/G055512A2 nebo RAVENOL MTF-3 SAE 75W?
2,3 litru....prvonáplň. A dale v pripadech, kdy se napr. meni spojka a zprevodovky vytece vsechen olej
2,1 litru....pro standardni vymenu oleje, kdy se nic nerozebira
Tuto informaci jsem dnes dostal z ochotneho servisniho technika v autorizaku i s printscreenem z Elsy.
Vypada to tedy, ze neofiko Elsa program ukazuje pouze jednu hodnotu, a to 2,3 litru - proto mi dva lide psali, ze mnozstvi pri vymene je 2,3 litru (a nebo se dotycni spatne podivali).
A ted teda olej origo G052512A2/G055512A2 nebo RAVENOL MTF-3 SAE 75W?
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
roxtidy píše:2,3 litru....prvonáplň. A dale v pripadech, kdy se napr. meni spojka a zprevodovky vytece vsechen olej
Já prostě stále nevycházím z údivu. Co má výměna spojky společného s objemem náplně v převodovce?