Převodový olej Ducato 1994
Moderátor: Colommbo
Re: Převodový olej Ducato 1994
Sváteční řidič na Vánoce málokdy vyrazí do provozu, to by muselo být sucho a slunečno.
Re: Převodový olej Ducato 1994
Ona je dost otázka jakým způsobem se těch 10 000 km najezdí. Odhaduji, že na krátkých trasách i těch 10 000 km může být moc, nebo taky pokud má někdo miniauto s minimotorem navržené pro pohyb po městě a šlape mu na dálnici brutálně za krk, tak může taky olej odrovnat poměrně rychle.Misojogi píše:zaujimalo by ma ci LongLife olej vydrzi dlhsie co sa tyka oxidacie a teda povedzme ze by vydrzal aspon dva roky pri najazde pod 10 000km celkove. proste ci existuje nejaky olej ktory je pre sviatocnych vodicov (a teda takych co rocne najazdia len velmi malo)Už i po nájezdu 3 000 km a roční lhůtě tento dobrý olej příjde o své původní vlastnosti.
Podotykam ze k nim nepatrim, ale zaujima ma to pretoze je takych dost
Re: Převodový olej Ducato 1994
Konstantní, mírně zvýšené otáčky (dálniční provoz) jsou i pro malý benzinový motor ideální. Takových 3500-4000 ot./min proč ne?
Pokud je motor v dobré kondici je degradace motorového oleje v porovnání s městským režimem nesrovnatelná. Pro kat. a převodovku v takovém prckovi je to balzám, horší už pro uši a cestovní pohodu samotného řidiče.
Pokud je motor v dobré kondici je degradace motorového oleje v porovnání s městským režimem nesrovnatelná. Pro kat. a převodovku v takovém prckovi je to balzám, horší už pro uši a cestovní pohodu samotného řidiče.
Re: Převodový olej Ducato 1994
Ano. Roztočit setrvák. To je ale v dnešní době, kdy jsou preferovány otáčky lehce nad volnoběhem těžce out. Co na tom že to podtáčení kur*í motor A zvlášť pak u benziňáku.Zdenek 74 píše:Takových 3500-4000 ot./min proč ne?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej Ducato 1994
Pravda... a všem ,,podtáčivým,, šofcům bych přilepil na palubku pár projetých šálek, ať vidí na vlastní oči jak šetří svůj motor. Vlastně je vzhledem k profesi mám tak trochu i rád.
Re: Převodový olej Ducato 1994
A psal to tu kdysi už i Jerry - při nízkých otáčkách v zátěži trpí nadměrnými tlaky (třeba a nejen) celé klikové ústrojí. A teď u přímovstřiku hrozí i LSPI.
Obávám se ale že (a hlavně ta hezčí) část populace si pod tím šálkem představí asi hrnek kafe
Obávám se ale že (a hlavně ta hezčí) část populace si pod tím šálkem představí asi hrnek kafe
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej Ducato 1994
Ahojte, chcem vás poprosiť do Ducato 230 2,5tdi 85kw, r.v.95 ,8140.47, 230 000km
Ide o obytné auto, dlhé (niekedy aj rýchle) jazdy od jara do jesene, auto je permanentne ťažké.
Neviem sa vysomáriť z mazacich plánov. Moj obchod ponuka apr. FANFARO MAX 4+ 75W-90 GL4+ môžem to tam naliať? Je to vhodné na moj druh prevádzky?
Ďakujem za rady
Ide o obytné auto, dlhé (niekedy aj rýchle) jazdy od jara do jesene, auto je permanentne ťažké.
Neviem sa vysomáriť z mazacich plánov. Moj obchod ponuka apr. FANFARO MAX 4+ 75W-90 GL4+ môžem to tam naliať? Je to vhodné na moj druh prevádzky?
Ďakujem za rady
Re: Převodový olej Ducato 1994
Ahoj, to Fanfaro by asi šlo bo má GL4+ ale co tak - jestli to nebude jezdit v mrazu, vzít tu 'jejich' Tutelu. Anebo už dřív zmíněné Q8.
https://www.znackoveoleje.cz/Tutela-Tra ... escription
https://www.motora.cz/oleje/q8/prevodov ... 340276.htm
https://www.znackoveoleje.cz/Tutela-Tra ... escription
https://www.motora.cz/oleje/q8/prevodov ... 340276.htm
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF